برندینگ (Branding) یا برند سازی چیست؟
- آموزش برندسازی, برند سازی, ویژه
- آذر 27, 1396
در تولید محتوا اینستاگرام باید نیازهای این شبکه اجتماعی را در نظر بگیریم. بازاریابی در اینستاگرام امروز خیلی ساده است! شاید ذکر مختصری از تاریخچه این شبکه اجتماعی خالی از لطف نباشد. اینستاگرام از زمان شروع به کارش در ماه مِی 2010 ، رشدی بسیار سریع داشته است. امروزه این شبکه ی اجتماعی خانه بیش از 500 میلیون کاربر در ماه است. کاربرانی که شیفته ی چشم انداز تصویری ای هستند که عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام در اختیارشان می گذارد. امروز در پنتازوم برای شما راهنمایی هایی در تولید محتوا اینستاگرام خواهیم داشت که به شما کمک می کند به محبوبیت برند و یا صفحه خود بیافزایید!
مانند هر شبکه اجتماعی دیگر، تولید محتوا اینستاگرام نباید در خلاء انجام شود. مطمئن شوید که آگهی های تجاری شما در راستای استراتژی برند شما و برنامه ریزی که برای بازاریابی انجام داده اید، باشند. تولید محتوا اینستاگرام باید شخصیت برند شما را حمایت کنند و همچنین مشتریان را به صورتی طبیعی و صحیح ترغیب به خرید کند.
در اینستاگرام تصاویر با شما صحبت می کنند. یک عکس یا ویدیوی جذاب می تواند بیشتر توجه مخاطبان را بیشتر جلب کند. در صورتی که شما سعی کنید از عکس ها و ویدیوهایی استفاده کنید که به صورت اختصاصی برای کمپین های اینستاگرامی خودتان تهیه شده است، استفاده کنید، آمار بازدید های شما افزایش پیدا می کند.
استفاده از تکنیک های خلاقانه در عکس ها مانند گرفتن عکس هایی با زاویه های غیرمعمولی، انرژی و حرکت را نمایش می دهند و کنجکاوی مخاطبان را بر می انگیزند.
کاربران اینستاگرام به دیدن داستان های تصویری را در اینستاگرام بسیار علاقه مند هستند.داستان ها می توانند متشکل از یک سری از عکس های ساعتی باشد که قصه ی یک محصول را بازگو می کنند. یا این که داستان ها هم چنین می توانند از ویدیوهای کوتاه تشکیل شده باشند که دیدگاه های ویژه ای را به اشتراک می گذارند. بازگویی داستان ها بخشی از جذابیت بازاریابی محتوایی اینستاگرام است. همه یک داستان خوب را دوست دارند و افراد به داستان هایی واکنش نشان می دهند که آن ها را به صورت احساسی درگیر می کنند. تصاویر، خیلی وقت ها این کار را بهتر از واژه ها انجام می دهند . با توجه به محبوبیت آن، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار عالی برای بازگویی داستان برند شما است. با طراحی یک داستان جذاب شما می توانید در بازاریابی در اینستاگرام موفق عمل کنید و بازدید های سایت خود را نیز افزایش دهید.
تولید محتوا در اینستاگرام هم شامل طراحی یا درج تصاویر جذاب و مرتبط با برنامه ریزی تبلیغاتی شما است و هم نوشتن کپشن های (توضیحات زیر عکس در اینستاگرام) مرتبط به تصویری که انتخاب کرده اید. این کار به شما کمک می کند که مخاطب های خاص خود را داشته باشید. پس در توضیحات یک تصویر، مرتبط با موضع آن مطلب درج کنید و از درج هشتگ های مرتبط غافل نباشید!
خیلی از کسب و کار ها برای این که روی رشته اصلی خود تمرکز داشته باشند، تولید محتوا اینستاگرام ، تولید محتوا سایت و دیگر شبکه های اجتماعی خود را به یک شرکت آی تی برون سپاری می کنند. هزینه تولید محتوا در اینستاگرام در درجه اول به کیفیت و نوع محتوای تولید شده بستگی دارد.
تمام مواردی که برای شما ذکر کردیم در تخمین هزینه تولید محتوا در اینستاگرام موثر است. بنابراین اگر شما تمایل به مشاوره رایگان تلگرامی در خصوص هزینه تولید محتوا در اینستاگرام و یا نحوه عملکرد تیم تولید محتوا پنتازوم در مورد تولید محتوا اینستاگرام دارید با ما تماس بگیرید.