33 نکته برای برندینگ در فضای مجازی که باید بدانید!
- آموزش برندسازی, برندسازی, ویژه
- اسفند 27, 1396
به جرات میتوان گفت بیش از ۹۰ درصد وبسایت هایی که در اینترنت وجود دارند پاشنه آشیلشان تولید محتوا است. آموزش تولید محتوا از انجایی مطرح می شود که برخی افراد بر این باورند، برای اینکه بتوانند وب سایت یا فروشگاه خود را به صفحه اول گوگل بیاورند باید دایما محتوا تولید کنند.
هرچند این نکته کاملا درست است، اما در اصل محتوایی با ارزش و با کیفیت است که می تواند باعث دیده شدن افراد و محصولاتشان شود. چنین محتوایی برای شما افزایش ترافیک مفید سایت را به همراه خواهد داشت. عدم آشنایی صحیح با این اصل سبب می شود این افراد نه فروش مناسبی داشته باشند و نه ترافیک چشمگیر.
سوالی که همواره برای تمام صاحبان کسب و کار مطرح می شود این است که:
چطور برای کسب و کار خود محتوا ایجاد کنیم ؟ چطور با تولید محتوا فرآیند بازاریابی محتوا را به خوبی انجام دهیم؟
یا در اصل چگونه مقاله و محتوای نوشتاری تولید کنیم که هم در گوگل امتیاز بگیرم و هم جذب مخاطب کند. اینجاست که اهمیت آموزش تولیدمحتوا را بیشتر درمی یابیم.
در ادامه با مقاله ای از پنتازوم همراه ما باشید با آموزش تولید محتوا با هدف فروش بیشتر و ترافیک چشمگیرتر در گوگل.
خدمات مرتبط : تولید محتوا و مدیریت سایت
محتوا چیست ؟ تولید محتوا چیست؟
محتوا به اطلاعاتی گفته میشود که قصد انتقال آنرا به مخاطب خود داریم. محتوا صرفاً مخصوص سایت نیست بلکه نشریات، تلویزیون و کلیه شبکههای مجازی را در بر می گیرد. در یک کلمه می توان محتوا را ضرورتی انکارنشدنی تعریف کرد.
مرتبط بخوانید: تولید محتوا سایت: 20 ترفند و نکته ضروری
انواع محتوا
در مبحث آموزش تولید محتوا آنجه که بسیار حایز اهمیت می باشد انواع محتوا است. انواع محتوا به سه دسته تقسیم می شود که در ذیل شما را با آن آشنا خواهیم کرد:
آموزش تولید محتوا
مرتبط بخوانید: سئو در تولید محتوا : 40 نکته و ترفند ضروری
اهمیت تولید محتوا
با توجه به نکات مهمی که در بالا عنوان شد بیش از پیش به اهمیت آموزش تولید محتوا پی میبریم.
تفکیک موضوعات
مطالب خود را عنوانبندی کنید و تیتری مناسب که به درستی موضوع صحبت شما را مشخص کند انتخاب کنید. باید بتوانید به راحتی تشخیص دهید که چه لحنی برای متقاعد کردن مخاطبتان مناسب است.
از زبان محاوره بیشتر استفاده کنید که هم برای مخاطب جذابیت بیشتری دارد وهم سرعت خوانش را بالا میبرد به علاوه اینکه فضایی صمیمی بین شما و مخاطبتان ایجاد میکند .
نگارش یک مطلب با اصول صحیح نگارش و ایجاد مطلبی ادبی به مخاطبتان جدیت و حس اعتماد و باور در رابطه با صحت مطالب می دهد .پس باید به درستی نیاز مخاطب را شناخت.
مرتبط بخوانید : تولید محتوا خلاقانه: 50 راه حل واقعا کاربردی!
حجم نوشتاری مناسب
توضیحات باید جامع و کامل باشد. نوشته کم و توضیحات ناکافی بسیار ضعیف است. باعث می شود مخاطب سریعا به صفحه ای دیگر مراجعه کند.
نتیجه می گیریم شاخ و برگ دادن به موضوع مطلب را برای خواننده جذابتر میکند، اما این نکته را نباید فراموش کنیم که از تکرار مکررات بکاهیم چرا که خوشایند مخاطب نخواهد بود.
اصول نگارشی صحیح :
نوشتن یک مطلب با رعایت اصول نگارشی و املای صحیح کلمات، استفاده درست و بهجا از علامتهای نگارشی مانند کاما، نقطه، و… پاراگرافبندی درست در نظر گرفتن فواصل صحیح بین جملات در نگارش بسیار حایز اهمیت هستند.
چگونه تولید محتوا کنیم؟
1.ترجمه از سایت های خارجی
2.نوشتن بخشی از یک کتاب مرتبط به عنوان مقاله
3.برداشت خود از خواندن چند مقاله مرتبط
4. استفاده از مطالب تخصصی مجله ها
5.مصاحبه با افراد آگاه
6.مطالب نمایشگاه ها و سمینارها
7.تجربه و تخصص شخصی
مرتبط بخوانید : تولید محتوا بر اساس سئو : 6 پیشنهاد واقعا کاربردی
روش تولید محتوای سایت :
برای نگارش یک مقاله بهتر است ساختار زیر را دنبال کنید :
آموزش تولید محتوا
سعی کنید از کلمات کلیدی در داخل متن چندین بار استفاده کنید و پاراگراف آخر مقاله را با کلمه کلیدی شروع کنید.
نتیجه گیری :
با توجه به مطالبی که در مقاله آموزش تولید محتوا بیان شد، با تولید محتوا و اهمیت تولید محتوا و روش های تولید محتوا آشنا شدیم.
در اتمام این مقاله باید قادر باشیم برای وب سایت شخصی و کاری خود به راحتی تولید محتوا کنیم .
باید همواره این نکته بسیار مهم را مد نظر داشته باشیم که اصلی ترین نکته در تولید محتوا انتخاب یک عنوان مناسب و استفاده درست از کلمات کلیدی است.
نیاز به آموزش تولید محتوا دارید؟ با ما تماس بگیرید: 09223896531