10 کسب و کار موفق صنایع غذایی در ایران
- برند های موفق, تبلیغات اینترنتی, کسب و کار, ویژه
- آذر 22, 1396
تردیدی وجود ندارد که برای مدیریت کسب و کار نیاز به بررسی و تحلیل آمار ها و نتایج بدست آمده از فعالیت های مستمر شرکت است. اگر شما کمپین در فضای محیطی داشته باشید، قطعا آمار ثبت نام و فروش را بررسی خواهید کرد. اما در فضای مجازی چه ابزاری برای تحلیل کسب و کار آنلاین وجود دارد؟! امروز قصد داریم با دسته بندی این موارد را برای شما بگوییم. حتما به کارتان می آید!
بسیاری از ابزارهای تحلیل کسب و کار آنلاین به صورت رایگان امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهدند البته برای استفاده از تمامی امکانات تجاری برخی از این پلتفرم ها باید هزینه هایی متناسب با بسته های خدمات دریافت کنید. با هم به بررسی کاربرد برخی از این سایت ها می پردازیم:
اگر میخواهید سرعت سایت، بهینه بودن آن از لحاظ برنامه نویسی، زمان لود سایت، بهینه بودن تصاویر و کارایی آن بررسی کنید، این سایت های فوق العاده را به شما توصیه می کنیم:
هیچ وقت دلتان خواسته است بدانید که یک سایت مشخص با چه زبانی برنامه نویسی شده است؟ در آن از چه تکنولوژی استفاده شده است؟ آیا از سیستم های تحلیل آمار گوگل استفاده می کند؟ آیا این سایت از فریم ورک های خاص استفاده می کند؟ این سایت از چه وب سروری استفاده می کند؟ این سایت از چه شرکتی خدمات هاست دریافت می کند؟ همه این موارد با مراجعه به سایت builtwith قابل بررسی است.
این مورد شاید بیشتر از هر کدام از مواردی که برای شما ذکر کردیم، در دسترس است. بررسی وضعیت مالکیت دامنه ها قابل بررسی در سایت هوایز است.
امیدواریم مطلب امروز ما در خصوص تحلیل کسب و کار آنلاین برای شما مفید واقع شده باشد. شما از چه ابزاری برای تحلیل کسب و کارتان استفاده می کنید؟ برای ما معرفی کنید.