33 نکته برای برندینگ در فضای مجازی که باید بدانید!
- آموزش برندسازی, برندسازی, ویژه
- اسفند 27, 1396
اگر شما نیاز به انتخاب اسامی خاص برند برای محصول، خدمات یا کسب و کار خود داشته باشید، با در نظر گرفتن اهمیت نام تجاری خود، ابتدا اسامی خاص برند را گسترش دهید و سپس نام تجاری خود را تقویت کنید. بدون تردید انتخاب نام با وجود این که از مراحل اولیه در برند سازی است، یکی از اصلی ترین مراحل برند سازی حرفه ای به شمار می رود.
مهم است که تصمیم بگیرید که اسامی خاص برند شما باید معنی و مفهوم داشته باشد. برای مثال، اگر شما یک شرکت خدمات انتخاب نام برند کسب و کار را اداره می کنید، نام شما یک نمونه از کار شماست – این اسامی خاص برند باید عالی باشد، درست است؟ توجه: مجموعه ای از گام های جامع را داریم؛ قالب های تعاملی گام به گام برای کمک به انتخاب یک نام تجاری عالی برای یک محصول، خدمات یا کسب و کار که…
همه این شرکتها ممکن است خدمات خوبی داشته باشند، سالها تجربه داشته باشند و رکوردهای عالی داشته باشند. اگر شما سه شرکت را برای پیشنهاد پروژه خود برای نام محصول، خدمات یا کسب و کار خود انتخاب کردید، ابتدا باید با آن ها تماس بگیرید… آیا به یک شرکت با یک نام منحصر به فرد، نام متوسط یا بدون نام تماس می گیرید؟ کدام یک از اسامی خاص برند تجاری را برای شرکت، شما انتخاب می کنید؟
این مثال نشان می دهد که شما یک فرصت برای ایجاد اولین نتیجه را دارید. بسیاری از مشتریان بالقوه شما، ممکن است تقریبا هیچ چیزی درباره شرکت، محصول یا سرویس شما نداشته باشند، و یک نام عالی می تواند یک تصور بزرگ و درهای باز را ایجاد کند. نام ضعیف میتواند آن ها را خنثی کند. این فرآیند چالش برانگیز است، زیرا در دنیا بیش از 24 میلیون کسب و کار وجود دارد. قانون علامت تجاری و برند ها از سامی تجاری کسب و کار محافظت می کند، بنابراین هنگامی که یکی از اسامی خاص برند را پیدا می کنید مطمئن شوید که می توانید از آن استفاده کنید. اگر قانون کپی رایت نقض شود، پس از سرمایه گذاری زمان و پول زیاد، ممکن است مجبور شوید نام تجاری جدید خود را رها کنید.
مطلب مرتبط: راهنمای جامع انتخاب برند |
همچنین در مورد اهداف بازاریابی اینترنتی خود فکر کنید، زیرا به احتمال زیاد به یک URL نیاز دارید. بیش از 860 میلیون نام دامنه ثبت شده در سراسر جهان وجود دارد و بعضی از متخصصان معتقدند که بیش از 99.9٪ از فرهنگ لغت به عنوان نام دامنه ثبت شده است. برای تعیین اسامی خاص برند با نام تجاری بزرگ، یک استراتژی بهینه را انتخاب کنید.
اگر شما در خارج از منطقه خود رقابت می کنید، ممکن است بسیاری از اسامی خاص برند بالقوه (یا URL ها) را از قبل گرفته باشند، بنابراین شما باید یک لیست طولانی ایجاد کنید. دعوت از افراد مختلف به جلسه انتخاب اسامی خاص برند را در دستور کار قرار دهید.
برای انتخاب رنگ و طراحی لوگو برای برند می توانید با پنتازوم در تماس باشید. ما برای برند سازی، انتخاب شعار و انتخاب نام برند شما بسته های ویژه با پوشش نیازمندی های شما در این حوزه آماده کردیم. در صورتی که به این خدمات نیاز داشته باشید می توانید از مشاوره رایگان ما در تلگرام استفاده کنید و یا از طریق صفحه تماس با ما اقدام کنید. آرزومند موفقیت شما در کسب و کارتان هستیم.
حسین قانعی
سلام وقتتون بخیر
یک برندمیخام جهت محصولات غذایی مشاوره بگیرم از شمادوست گرامی
باتشکر قانعی