8 روش تبلیغاتی جدید که نمیدانستید!
- تبلیغات و بازاریابی
- بهمن 4, 1398
اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید، در مسیر درست هستید. افزایش فروش کلید هر کسب و کار موفق است. اما افزایش سریع درآمد تنها سودی نیست که شما دریافت خواهید کرد. افزایش فروش مقدار نمایی دارد. طبق تحقیقات انجام شده، خریداران وفادار ارزش ۵ برابر بیشتر از همتایان اول خود را دارند. با افزودن به اولین فروش با فروش های بعدی، می توانید نحوه تعامل مشتریان با شما را به طور کامل تغییر دهید. مهم است که اولین فروش را همانطور که می توانید انجام دهید، سپس به بهبود کالای خود خود ادامه دهید تا بتوانید به طور موثر به مشتریان جدید و قدیمی خود بفروشید. در این مقاله، ۲۲ روش خلاقانه برای شروع افزایش فروش آنلاین تان به شما نشان خواهیم داد. بیایید شروع کنیم…
اگر شما از آخرین نکات طراحی وب سایت پیروی کردهاید، احتمالا حداقل یک تصویر اسلایدر را بر روی صفحه اصلی خود در نظر گرفتهاید. این یک حرکت محبوب با چند مزیت است.
شما میتوانید تعدادی از محصولات و ویژگیهای مختلف را به نمایش بگذارید، و شبیه به یک راه خوشآمدگویی برای معرفی بازدیدکنندگان جدید به مطالبی است که باید ارائه دهید.
مرتبط بخوانید: با روش افزایش فروش اینترنتی آشنا شویم
اما اگر میخواهید فروش را افزایش دهید، باید بلافاصله آن را حذف کنید.
هیچ تحقیقی وجود ندارد که نشان دهد اسلایدر فروش را افزایش می دهد و شواهد زیادی وجود دارد که نشان میدهد در واقع مشتریان را گیج کرده و آنها را فراری میدهد.
زمانی که Siemens دستگاه چرخ گردان خود را آزمایش کرد، کاربران تشخیص ندادند که یک تخفیف در محصولات خانگی شستشو وجود دارد، زیرا تصویر خیلی سریع تغییر کرده است.
افزایش فروش آنلاین
خوشبختانه، این فقط یک آزمایش بود و ما میتوانیم از این درس Siemens یاد بگیریم.
به جای یک گردونه چرخان بزرگ یا یک اسلایدر متغیر در صفحه اصلی سایت خود، از این فضای ارزشمند برای ترویج مهم ترین پیغام تمرکز کنید.
خدمات مرتبط: تولید محتوا و مدیریت سایت
افراد دوست دارند کارهایی را انجام دهند که دیگران از آن لذت میبرند.
این اصل روانشناسی ساده به عنوان اثر bandwagon شناخته می شود. در اصل، مردم به گروهی از افراد مشابه به عنوان متخصص در یک موضوع نگاه می کنند.
به همین دلیل است که بازاریابان به طور مداوم از عباراتی مانند “برند برتر” یا “توصیهشده توسط اغلب پزشکان” استفاده می کنند.
این بیانیهها شواهد اجتماعی را به محصول اضافه می کنند و بر تصمیمات ما تاثیر می گذارند. آن ها همچنین به ما حسی از جامعه با انتخابهای ما می دهند.
مرتبط بخوانید: جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی : 15 ترفند!
ما کمتر احتمال دارد که یک تصمیم ضعیف بگیریم، به همین دلیل، اگر بقیه همان چیز را قبل از ما انتخاب کرده اند.
برای استفاده از این تاثیربه نفع خودمان، باید به محبوب ترین برنامه و یا گزینه در صفحه قیمتگذاری خود اشاره کنید. از اینکه آن را به شدت ترویج کنید نترسید.
AdEspresso به وضوح بیان میکند که کدام برنامه در صفحه قیمتگذاری آنها محبوب است.
افزایش فروش آنلاین
آن ها مورد “بسیار محبوب” را با بنر، افزایش اندازه و تغییر رنگ کل گزینه مشخص کرده اند.
اگر یک شرکت B۲B هستید، بهترین روش برای افزایش فروش تان میتواند یک استراتژی ساده باشد که هرگز در نظر نگیرید.
در حالی که ممکن است انتظار نداشته باشید، فقدان اطلاعات تماس دقیق به طور منظم به عنوان یک سرخوردگی عمومی از مشتریان احتمالی ذکر می شود.
طبق دادههای KoMarketing، موردی که بیشتر از وب سایتهای فروشندگان را ندارند، اطلاعات تماس است.
حتی اگر شما ترجیح می دهید از طریق بخش تجارت الکترونیکی وب سایت خود به فروش بروید، بسیاری از مشتریان B۲B به طور شخصی فقط با یک نماینده فروش صحبت می کنند.
مرتبط بخوانید: چگونه قیمت گذاری محصولات برای فروش آنلاین را انجام دهیم؟
مطمئن شوید که اطلاعات تماس شما به طور کامل بر روی سایت قرار دارد. حداقل باید یک فرم ارتباط داشته باشید که دسترسی به آن آسان باشد.
برای افزایش فروش آنلاین ، از جمله شماره تلفن، آدرس پستی و آدرس ایمیل را در نظر بگیرید.
از آنجا که این یک ویژگی است که بسیاری از بازدیدکنندگان به دنبال آن میگردند، ایده خوبی است که این اطلاعات را در هر صفحه وب سایت خود بگنجانید.
زمانی که یک مشتری تصمیم می گیرد کدام یک از پلن های قیمت گذاری شما را انتخاب کند، احتمالا به دنبال جزئیاتی می باشد که ممکن است بر انتخاب او تاثیر بگذارد.
با ارائه یک نام الهامبخش برای ارزشمندترین پلن های شما، میتوانید نرخ تبدیل را برای آن پلن ها افزایش دهید.
MailChimp نمونهای عالی از این اثر را در عمل ارایه می دهد. MailChimp سه پلن دارد: یک پلن رایگان، یک پلن کم هزینه، و یک پلن ویژه.
چند سال پیش، این پلن ها “کارآفرین”، “رشد کسب و کار”، و “فرستنده حجم بالا” نامیده شدند.
افزایش فروش آنلاین
در حالی که این استراتژی خوب است، عبارت “کارآفرین ” یک تعریف از بسیاری از صاحبین کسب و کار کوچک است و نشان می دهد که پلن رایگان نقطه مناسبی برای شروع است.
در عین حال، “فرستنده حجم بالا” کسی است که هزاران ایمیل ارسال می کند و صندوق گیرنده آنها را خوشه بندی می کند.
خدمات مرتبط: راه اندازی کسب و کار آنلاین
امروزه MailChimp شرایط برنامه های خود را تغییر دادهاست.
اکنون آن ها از واژه “کسبوکار جدید” برای برنامه رایگان استفاده می کنند. اما حتی جدیدترین کسب و کار هم می خواهد خودش را در حال رشد ببیند، بنابراین نام پلن ها افراد را تشویق می کند تا رشد خود را ارتقا دهند.
و به جای این که از فرستنده حجم بالا استفاده کند، اعضای ویژه آنها اکنون “بازاریابان حرفهای” هستند، برچسبی که هر مشتری می تواند از قبول آن راضی باشد.
افزایش فروش آنلاین
گاهی شما باید مشتریان خود را قانع کنید که پیش از اینکه شما درباره قیمت صحبت کنید، با محصول خود شروع کنید.
اگر کسی به طور کامل خریدار محصول شما باشد، قیمت عامل کم تاثیرتری خواهد بود، اگر شما با توضیح برنامهها و هزینههای آن شروع کنید.
برای انجام این کار، تمام منابع را برای خرید بالای وب سایت خود حذف کنید.
بسیاری از وب سایتها گزینه “قیمت گذاری” را در نوار بالایی سایت خود دارند. اگر این کار را انجام می دهید، سعی کنید یک نسخه از وب سایت خود را بدون گزینه قیمتگذاری در نویگیشن امتحان کنید.
Evernote یک کار عالی برای ترویج محصول خود بدون ذکر فروش در صفحه اول خود انجام میدهد.
افزایش فروش آنلاین
نوار هدایت سرتیتر شامل “قیمتگذاری،” طرحها “یا” خرید ” نیست، و در هیچ جای دیگری در صفحه ذکر نشده است.
در عوض، توجه واقعی قابل توجهی به تشویق کاربران جدید برای ایجاد یک حساب کاربری رایگان اختصاص یافته است.
با ترویج اشتراک رایگان، Evernote به یک استاندارد در صنعت برنامه های یادداشت برداری شده تبدیل شده است.
این شرکت هنوز هم سود هنگفتی از کاربرانی دارد که برنامه کامل را پس از تجربه کردن ویژگیهای رایگان Evernote پرداخت می کنند.
با پنج مورد از روش های افزایش فروش آنلاین آشنا شدید. در قسمت دوم این مطلب راهکارهای بیشتری ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
مطالعه بخش دوم : افزایش روش های فروش آنلاین که باید بدانید! (قسمت دوم)
مطالعه بخش سوم : افزایش روش های فروش آنلاین که باید بدانید! (قسمت سوم)
در صورتی که شما صاحب کسب و کاری هستید که در زمینه افزایش فروش آنلاین نیاز به مشاوره و اجرا دارید، حتما با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان اولیه ما استفاده کنید. شماره پشتیبانی : 0922896531 . آرزومند توفیق شما در کسب و کارتان هستیم.