مشاوره بازاریابی اینترنتی : فوق العاده ترین خدمات! (بخش دوم)
- تبلیغات و بازاریابی
- دی 25, 1398
در بخش اول این مطلب با راهکاری های درباره افزایش فروش اینترنتی آشنا شدید. در ادامه به بحث بیشتر در رابطه با این موضوع خواهیم پرداخت. همچنین می توانید در انتهای این مطلب به سایر قسمت ها دسترسی داشته باشید. با پنتازوم همراه باشید.
اگر شما از تبلیغات پرداخت شده به عنوان بخشی از استراتژی فروش خود استفاده می کنید، یک روش ساده وجود دارد که نرخ تبدیل شما را افزایش داده و فروش شما را به شدت افزایش می دهد.
به جای امتحان کردن انواع آگهی ها و صفحات لندینگ، بر روی مرتبط ساخت آنها با یکدیگر کار کنید. این همخوانی کاربران را به عضویت و خرید محصولاتی که شما مجبور به فروش آن هستید، تشویق خواهد کرد.
دو قسمت وجود دارد که صفحه لندینگ را با تبلیغ مطابقت می دهند.
اول از همه، تطابق پس زمینه است. صفحه لندینگ شما باید شبیه طرح چیدمان و الگوی رنگی تبلیغ شما باشد که برای تبلیغ آن در صفحه لندینگ استفاده می کنید.
دوم، به تطابق پیغام توجه کنید. شما باید صفحه لندینگ را با همان نسخه (یا حداقل همان فوکوس) به عنوان تبلیغ خود انتخاب کنید.
یک نمونه عالی از این مورد، Air Canada است. این نسخه و الگوی پسزمینه خاکستری در صفحه لندینگ آنها تکرار می شوند.
افزایش فروش اینترنتی
با نگه داشتن تطابق تبلیغ و پیام ، میتوانید میزان فروش های آنلاین را افزایش دهید که از طریق تبلیغات پرداختی شما حاصل می شود.
افزایش فروش اینترنتی
افراد وقتی که در پیام رسانی و نام تجاری شما همخوانی می بینند، احساس راحتی می کنند.
مرتبط بخوانید: چگونه قیمت گذاری محصولات برای فروش آنلاین را انجام دهیم؟
ایجاد اعتماد یکی از کلید های روانشناختی است که شما باید برای افزایش فروش اینترنتی خود از آن استفاده کنید.
به گفته Acquisio، در یک مطالعه، ۶۱ درصد از خریداران آنلاین تصمیم گرفتند خرید نکنند، زیرا یک سایت فاقد نماد اعتماد بود. این مورد خیلی مهم است.
افزایش فروش اینترنتی
روش های مختلفی برای ایجاد اعتماد و ارائه امنیت در صفحه تسویه حساب وجود دارد. اول، دلایل اصلی اعتماد، مانند توصیف کوتاهی از اقدامات امنیتی خود ارائه کنید.
Zappos از سیگنالهای اعتماد چندگانه، مانند این دو صفحه تسویه حساب استفاده می کند.
افزایش فروش اینترنتی
آن ها به مشتریان بالقوه اطمینان می دهند که اطلاعات آن ها امن است و حتی یک لینک برای توصیف دقیق معیارهای امنیتی که آن ها در محل خود استفاده می کنند، فراهم می کند.
اما برای اینکه آن را حتی یک قدم جلوتر ببرید، می توانید یک مهر اطمینان تایید شده را نیز در بر داشته باشید. این مستلزم آن است که توسط یک فروشنده ثالث تایید شود. سپس شما اجازه خواهید داشت که نشان خود را به نمایش بگذارید.
در حالی که این باعث افزایش فروش اینترنتی شما خواهد شد، اما می تواند داشتن یک مهر اطمینان معتبر از این شرکت ها هزینه داشته باشد.
با ثابت کردن این که اطلاعات کارت اعتباری حساس مشتری در امنیت است، تعداد فروش های آنلاین خود را افزایش خواهید داد.
خدمات مرتبط : آموزش بازاریابی
درست همانطور که ما ترجیح می دهیم طرح و گزینه محبوب را خریداری کنیم، همچنین می خواهیم مطمئن شویم که افراد دیگر با این محصول موفقیت پیدا کرده اند.
تاثیر توصیه نامه مشتریان بر روی وب سایت شما می تواند باعث افزایش فروش اینترنتی شما شود.
توصیه نامه مشتریان می تواند شامل تصاویر و دیگر اطلاعات مشخص در مورد افرادی که محصول یا سرویس شما را تایید کرده اند، باشد. تصاویر افرادی که این جملات را مینویسند، بسیار موثر هستند.
این ثابت می کند که شما توصیه نامه را ایجاد نکردهاید، و همچنین راهی برای کاربران فراهم می کند تا با افرادی ارتباط برقرار کنند که اینtestimonial را نوشتهاند. با فراهم کردن بعضی از فرم های اطلاعات تماس، مشتریان بالقوه حتی می توانند به آن ها دست یابند و مطمئن شوند که توصیه نامه ها معتبر هستند.
Bizzabo شامل عکس و توییتر افرادی است که محصول آن ها را تایید می کنند.
افزایش فروش اینترنتی
این یک شکل قدرتمند از اثبات اجتماعی است.شما نشان میدهید که نه تنها توصیه نامه مشتریان شما واقعی است، بلکه شما خوشحال هستید که اجازه دهید بازدیدکنندگان کنجکاو با افرادی که محصول شما را تایید کردهاند تماس بگیرند.
مرتبط بخوانید:تعریف کسب و کار اینترنتی و آشنایی با انواع آن
اگر صفحه فروش شما یک هواپیما باشد، ضرورت سوخت جت است که آن را به سمت استراتوسفر سوق می دهد.
با ارائه یک تاریخ نهایی نهایی برای ترفیع، اجرا، یا فروش و یا محصول تان، شما می توانید افرادی که به طور معمول خرید را به زمان های بعد موکول می کنند را به سمت خرید هدایت کنید.
البته، افرادی که صبر می کنند اصلا خرید نمی کنند. به جای این که امیدوار باشیم در نهایت به سمت شما باز گردند، شما باید یک دلیل قانع کننده برای سرمایهگذاری آنها فراهم کنید.
فوریت است که این کار را انجام می دهد.
افزایش فروش اینترنتی
برای مشتریانی که دچار شک و تردید هستند، باید راهی فراهم کنید تا مطمئن شوید که معامله خود را به عنوان مشتریان راضی به پایان می رسانند.
یکی از موثرترین راهها برای انجام این کار ارائه تضمین بازگشت پول است.
اساسا، این تعهدی است که اگر مجموعهای از شرایط برآورده نشود، هزینه خرید را به طور کامل بازپرداخت خواهید کرد.
شرایط مشترک شامل رضایت مشتری از محصول، تطبیق قیمت، و یا حتی نتایجی است که مشتری با محصول به دست خواهد آورد.
در حالی که نباید قول ضمانتی را دهید که نمی توانید آن را تحویل دهید، ضمانت قطعی بهتر است چرا که باعث افزایش فروش اینترنتی می شود.
Hotels.com از تضمینی برای ارائه بهترین قیمت استفاده می کند.
افزایش فروش اینترنتی
با این امید که یک مشتری همیشه بهترین قیمت را به دست خواهد آورد، Hotels.com به مشتریان احساس اطمینان در خرید خود می دهد و مشتریان را به فروش بیشتر تشویق می کند. یکی از چیزهای عالی در مورد تضمین این است که تعداد کمی از مشتریان از آن سود خواهند برد، حتی اگر از این محصول راضی نباشند، چون این یک دردسر است.
خدمات مرتبط: راه اندازی کسب و کار آنلاین
آسان کردن فرآیند پرداخت، یک راه عالی برای افزایش فروش تجارت الکترونیکی شما است. آمازون ۵۰ دلار از آپشن سفارش تک کلیکی به دست اورده است و یک دلیل ساده برای این وجود دارد چرا که: ما تنبل هستیم. منظور شما، من، و مشتریان تان است!
هر گام اضافی در روند پرداخت، آن را پیچیدهتر می کند و اضافه کردن به این فرآیند بخشی از خریداران احتمالی شما را فراری خواهد داد.
تحقیقات انجامشده توسط موسسه Baymard نشان داد که ۲۷ % از رها کنندگان سبد خرید به علت یک فرآیند تسویه حساب پیچیده یا طولانی هستند.
افزایش فروش اینترنتی
روش های کمی وجود دارند که شما میتوانید این ۲۷ % از مشتریان را به خود اختصاص دهید.
اول، میتوانید همه جزئیات تسویه حساب را در یک صفحه وارد کنید. هر صفحه جدید احتمال اینکه کسی فرآیند پرداخت را رها کند را افزایش می دهد.
دوم اینکه، شما می توانید گزینه های خود را تا زمانی که مشتریان احتمالی وارد اطلاعات قبلی شوند، پنهان کنید. برای مثال، شما میتوانید فرمی را ارایه دهید که فقط آدرس ایمیل و یک نام را درخواست کند.
زمانی که یک مشتری این اطلاعات را پر میکند، جزئیات کارت اعتباری به نمایش در می آید. در نهایت، اطلاعات ارسال از اطلاعات کارت اعتباری ظاهر می شود.
این امر اصطکاک را در فرآیند تسویهحساب کاهش می دهد و فروش شما را افزایش خواهد داد.
مرتبط بخوانید: آشنایی با 5 برند فروشگاه اینترنتی برتر دنیا !
هر فرصتی که به مشتری برای دور کردن از فرآیند پرداخت می دهید، یک احتمال است که یک فروش را از دست خواهید داد.
به جای آن که مشتریان از تسویه حساب به کارت شان کلیک کنند ( که ممکن است در نهایت آنها را رها کنند)، شما میخواهید خریداران را در یک جریان یکپارچه از مرور خرید جابجا کنید.
یکی از سادهترین روشها برای انجام این کار، حذف نوار نویگیشن از فرآیند تسویهحساب است.
VeggieTales، یکی از برنامه های کارتونی کودکان، تنها با حذف نوار نویگیشن در هنگام پرداخت، ۱۴ درصد افزایش فروش اینترنتی به ازای هر بازدیدکننده را به خود اختصاص داد.
افزایش فروش اینترنتی
با وادار کردن کاربران به ادامه فرآیند تسویه حساب و یا ترک وب سایت، به طور طبیعی یک جریان به سمت یک سفارش موفق خواهید ساخت.
اگر لینک دیگری در صفحات پرداخت به مقصد دیگر در سایت خود دارید، آنها را نیز حذف کنید. برای افزایش فروش اینترنتی صفحه تسویهحساب باید تا جایی که ممکن است صاف و هموار باشد.
خدمات مرتبط: خدمات مشاوره و کارآفرینی
بهترین راه برای فروش این است که مستقیما به مشتری خود مراجعه کنید. و بهترین راه برای جلب توجه مشتری این است که از صدای او در زبان خود استفاده کنید. البته، نقل مستقیم مشتری بالقوه شما می تواند مشکل باشد.
اما اگر شما به اندازه کافی مصاحبه با مشتریان موجود انجام دهید، می توانید دلایل اصلی که محصول یا سرویس شما را خریداری کردهاند را پیدا کنید.
با استفاده از این مبارزات و استدلال رایج، میتوانید یک صفحه فروش را طراحی کنید که بهتر از هر چیزی است که تا به حال نوشتهاید.
FreshBooks می داند که صاحبان تجارت های کوچک می خواهند حسابداری آسانتر و سریعتر باشد. نسخه اولیه آن ها از عباراتی استفاده می کند که صاحبان کسبوکار از خودشان استفاده می کنند.
این نسخه به این دلیل قانع کننده است که از زبان مالکان تجاری که به طور احتمالی به خودشان گفته اند، استفاده می کند.
افزایش فروش اینترنتی
برای گنجاندن این نوع کپی از فروش در وب سایت تان، توصیه نامه مشتریان و یا حتی مصاحبه با مشتریان راضی را مرور کنید.
دقیقا درک کنید که آنها به دنبال چه چیزی هستند و مشکلات فعلی آنها چیست. در صورت امکان، نقلقول های دقیق را در مورد چیزی که آنها را نا امید می کند به دست آورید.
از این جملات استفاده کنید (یا آنها را بیان کنید) تا کپی تهیه کنید که فروش بیشتری را نسبت به آنچه تا به حال تصور کردهاید، تبدیل کند.
مرتبط بخوانید: فروشگاه اینترنتی چیست و چه مزایایی دارد؟!
یکی از سریع ترین و آسان ترین راهها برای فروش بیشتر، فروش به مدت زمانی طولانی تر است.
اگر در خدمات یا صنعت SaaS هستید، احتمالا براساس اشتراک ماهانه به فروش می پردازید. با این حال، برای ارزشمندترین خریداران خود، میتوانید آنها را به سرمایه گذاری در یک برنامه سالیانه به جای یک برنامه یک ماهه تشویق کنید.
به طور معمول، این طرح های سالانه مورد انتقاد قرار میگیرند. اما به دلیل اینکه آنها یک جریان درآمد کلی بزرگتر را تضمین می کنند، آنها یک معامله بزرگ برای شرکت ها هستند. در صفحه فروش خود، نام برنامه سالیانه خود را ذکر کنید. مطمئن شوید که باید دلایل قانع کنندهای برای پرداخت سالانه فراهم کنید.
Grammarly به سه روش مختلف فروش دارد: ماهانه، فصلی، و سالانه. قیمت فروش سالیانه آنها 3/1 قیمت فروش ماهانه است. آن ها فروش سالانه را تشویق می کنند.
افزایش فروش اینترنتی
در حالی که اجرای این کار برای محصولات دشوار است، در نظر بگیرید که یک پیشنهاد مبتنی بر اشتراک برای فراهم کردن محصول به صورت مکرر را پیشنهاد دهید.
اگر یک شی یکبار مصرف مثل صابون یا محصولات مثل لباس می فروشید، میتوانید به راحتی یک مدل اشتراک ایجاد کنید تا از این استراتژی فروش پر منفعت استفاده کنید.
با 9 مورد از روش های افزایش فروش آنلاین آشنا شدید. در قسمت دوم این مطلب راهکارهای بیشتری ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
مطالعه بخش اول : افزایش روش های فروش آنلاین که باید بدانید! (قسمت اول)
مطالعه بخش سوم : افزایش روش های فروش آنلاین که باید بدانید! (قسمت سوم)
در صورتی که شما صاحب کسب و کاری هستید که در زمینه افزایش فروش آنلاین نیاز به مشاوره و اجرا دارید، حتما با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان اولیه ما استفاده کنید. شماره پشتیبانی : 0922896531 . آرزومند توفیق شما در کسب و کارتان هستیم