ایده های بازاریابی که باید بدانید!
- تبلیغات اینترنتی, کسب و کار اینترنتی
- تیر 26, 1396
اگر اخیرا متوجه کاهش نرخ لایک و کامنت در اینستاگرام شده باشید، متوجه خواهید شد که احتمالا بسیاری از نظراتی را که قبلا از دوستان اینستاگرامی خود (مثلا یک سال قبل) داشته اید را دریافت نکرده اید. هنگامی که اینستاگرام الگوریتم خود برای نمایش پست ها را تغییر داد، بسیاری از مردم نگران کاهش نرخ نمایش پست های خود در صفحه فالوئر های خود شدند.
رفتار الگوریتم اینستاگرام بسیار شبیه به نحوه عملکرد الگوریتم فیس بوک است. خوشبختانه، بعضی از راه حل ها برای افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام وجود دارد. یک ادمین اینستاگرام حرفه ای به تمامی این موارد مسلط است! این مقاله از پنتازوم به معرفی این راه حل ها اختصاص دارد.
در اینجا 14 راه برای افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام برای شما معرفی خواهیم کرد:
هنگامی که اکثر برنامه ها توسط رسانه های تصویری مورد استفاده قرار می گیرد، شما به آن نیاز دارید که یک حرفه ای را استخدام کنید. عکاسی شما باید چشم نواز باشد و مثل داستان سرایی طراحی شده باشد. پست های ویدئویی Instagram در حال پخش خودکار هستند و با استفاده از فیلم ها، شما می توانید در سریعترین زمان ممکن از افرادی که در حال مشاهده فید خود هستند، استفاده کنید.
Coffeecakescafe با استفاده از ترکیبی از عکس ها و ویدئو نشان داده شده است. سبک او منحصر به فرد است و فیلم های او همیشه سرگرم کننده و برای تماشا عالی هستند.
یکی از راه های محبوبیت پست، گسترش پست شما در منطقه دیگری است. Instagram Stories شامل انواع فرصت های تعامل، از جمله جدیدترین ویژگی ها همچون نظرسنجی است. این الگوریتم پرداختن به یک استوری یا ارسال یک داستان به کسی را در نظر می گیرد. با مشارکت بیشتر، احتمالا پست های شما در فید نمایش داده خواهد شد.
ماموت اسپرسو یک روش سرگرم کننده برای استفاده از ویژگی نظرسنجی در Instagram Stories است که مرتبط با مشتریان خود در نیواورلئان است.
همانند مورد قبلی، Instagram Live Videos یکی دیگر از راه های جذب فالوئر برای شماست. این ویدیو در فید Stories قرار می گیرد و پیروان شما نیز ممکن است در صورت انتخاب، اعلان ها را دریافت کنند.
مرتبط بخوانید: طراحی مسابقه اینستاگرامی برای کسب و کار شما
یک راه مطمئن برای افزایش مشارکت این است که به صورت منظم در Instagram مسابقه اجرا کنید. مصرف کنندگان عاشق آیتم های رایگان هستند و باعث ایجاد حسن نیت در جامعه می شود. تعداد و پاداش می تواند متفاوت باشد، اما ایده افزایش تعامل و آگاهی از نام تجاری شما است.
Sola Coffee با استفاده از Instagram Stories و یک پست برای نان شیرینی خود تبلیغ انجام داده است. شما می توانید پست استاندارد را ببینید که قبلا بسیاری از نظرات را دریافت کرده اند. داستان نوشته های بیشتری را جذب می کند.
زیرنویس ها هستند که سوالاتی را مطرح می کنند و با مخاطب تماس برقرار می کنند و می توانند بعضی از مکالمات را با همراهان شروع کنند. اطمینان حاصل کنید که به نظرات پاسخ می دهید و گفتگو را ادامه می دهید، در غیر این صورت، فالوئر های شما ممکن است از فالو کردن شما منصرف شوند.
استفانی ذاتا سفر کردن را دوست دارد و علاقه مند است مخاطبانش را درگیر کند. سوالات او اغلب به منافع آن ها مربوط می شود و به افزایش میزان مشارکت کمک می کند.
آموزش به مصرف کنندگان یکی از روش های کندتر اما موثرتر برای ساختن نام تجاری شماست. ارائه اطلاعاتی که برای طرفداران شما مفید است، در نهایت می تواند آنها را به مشتریان پرداخت کننده تبدیل کند. این توصیه می تواند در رسانه های اجتماعی در قالب پست وبلاگ و حتی در یک ایمیل هم باشد.
این یک مثال خوب برای دادن اطلاعات در مورد نحوه کار پردازش عکس است. سبک ویرایش و عکاسی بث کربی متمایز است. در عنوان صفحه، او جزئیاتی در مورد کارش گفته است. او همچنین برخی از ایستگاه های رادیویی Adobe Lightroom را منتشر کرد، که در این پست به وضوح نشان می دهد. اگر شما به طور مداوم محتوای آموزشی ارسال کنید، اعتماد و تعامل ایجاد خواهید کرد.
این که آیا روند کوتاه مدت و یا پست ها در تعطیلات هستند با موقتی بودن شناخته می شود که یک عامل مهم در الگوریتم اینستاگرام است. در هر الگوی نامنظم شرکت نکنید. در عوض، مواردی را که برای نام تجاری شما مناسب تر است را انتخاب کنید و یک پست را با آن آزمایش کنید.
بازی موبایل Pokémon Go یک سال گذشته بود که رسانه های اجتماعی را در بر گرفت. برندهای آن ارائه کنندگان محتوای Pokémon بودند. این موضوع روندی عظیم بود و فرصتی عالی برای جذب مشتریان جدید بود.
در ترند تعطیلات، هنر تزئین ناخن نه تنها در هشتگ هالوئین نشان داده می شود، بلکه در هشتگ خاص #halloweennails نیز نشان داده می شود. این پست برای هالووین و به نمایش گذاشتن مهارت های خلاق کار می کند.
برای افزایش شانس برقراری ارتباط بیشتر، برنامه های ارسالی باید زمانی باشد که طرفداران شما بیشتر فعال هستند. اگر هنوز ایده ای ندارید، می توانید به پست های مربوط بهترین زمان برای نمایش در اینستاگرام نگاه کنید.
بهترین زمان برای ارسال بر روی نمودار اینستاگرام
اگر یک حساب تجاری داشته باشید، می توانید ببینید که روزها و زمان های اولیه بیشترین مشارکت را دارند. از آنجایی که برند ها متفاوت هستند، ممکن است همانند نمودار بالا نباشد. با استفاده از Sprout Social برای برنامه نویسی پستهای اینستاگرام ، میتوانید در زمان مناسب به پست ارسال کنید.
این برنامه ممکن است جستجو ها را سازماندهی می کند .با ایده Instagram Pod همه افراد و گروه های مربوطه، کار شما را قبل از ارسال پست، می شناسند. سپس به طور ایده آل، همه از پست شما بازدید می کنند و آن را لایک می کنند که موجب افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام می شود. پست در اولین ساعت در تعامل با هم قرار گرفته است که آنلاین بوده و توسط الگوریتم به عنوان یک پست خوب تفسیر شده است.
ضعف در زمان بندی های الگوریتمی این است که شما باید خودتان بهترین زمان را برای تبلیغات پیدا کنید. اگر رویدادی یا یک محصول را تبلیغ می کنید، Instagram Ads یک راه حل مناسب برای آن است. در حال حاضر آگهی ها طیف گسترده ای از اهداف و گزینه های هدف را ارائه می دهند. شما می توانید در راهنمای مفید برای Instagram Ads بیشتر بیاموزید.
Keds از ویدئو برای اعلام همکاری بین شرکت خود و شرکت Rifle Paper Co، استفاده کرده است. Rifle برای طرح های زیبا و چشم انداز خود شناخته شده است، به طوری که انیمیشن ویدئویی سریع با تصویر زیبا، راهی عالی برای اعلام محصول جدید او بود.
این موضوع اگر انجام شود، بازاریابی اثرگذار در اینستاگرام می تواند به شما در آگاهی از برند، فروش و مشتریان جدید کمک کند. این ویدئو داستان یک محصول را به طریقی که هنوز هم با نام تجاری شخصی پاتریک مطابقت دارد، می نویسد. همچنین به مخاطبان می گوید که برند ها ممکن است دسترسی مستقیم به آن نداشته باشند.
ما تصاویر محصولات مختلف را در اینستاگرام می بینیم. هنگامی که شما یک پست ارائه می دهید یا نوشته ای را شرح حال صریح می دهید،دریافت لایک و کامنت در اینستاگرام بیشتر خواهد شد. پل این فیلم را روی صفحه نشان می دهد که تعهد خود به صنایع دستی و کار دست است.
ایجاد و ویرایش عکس و سبکی که برند شما را متمایز کند می تواند موجب افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام بشود. هنگامی که شما یک برند بصری قوی ایجاد می کنید، مشتریان شما را از عکس هایتان شناسایی می کنند و به طور ناخودآگاه شما را با برخی ویژگی های بصری مرتبط می کنند.
کارخانه رنگ در سانفرانسیسکو به صورت رنگین کمان ظاهر شد. هر اتاق عمدا برای حداکثر استفاده از رنگ و عکس طراحی شده است. پرده با روبان رنگین کمانی، گودال توپ زرد و مناطق دیگر پر شده است. اگر چند هفته به آنها پی ببرید، می توانید نام تجاری را تنها از این تصویر شناسایی کنید.
بخشی از محاسبات الگوریتم اینستاگرام، محتوائی را که بیشترین علاقه مخاطب را به شما جلب می کند، محاسبه می کند. این الگوریتم شامل جستجو هایی است که انجام می دهید یا کلیک هایی که به صفحات نمایه تعلق می گیرید. اگر وقت خود را صرف برنامه ریزی مطابق این الگوریتم کنید، فالورهای شما شروع به استفاده از آن می کنند و در نهایت تبدیل به افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام می شود.صفحه نمایش Instagram Beyonce در سالهای اخیر بسیار فعال بوده است و ترکیبی بسیار سرگرم کننده از فیلم ها، گالری عکس ها و استیکرها است. واضح است که هر پست در ردیف بصری مربوط به تصویر بعدی است.
در نتیجه
اینستاگرام به طور مداوم تنظیمات جدیدی را در الگوریتمش دریافت می کند، بنابراین با صبر و انعطاف پذیری آنچه که برای شما مناسب است، مشخص خواهد شد. ما توصیه می کنیم از تجزیه و تحلیل و گزارش های اینساگرام استفاده کنید. در صورت نیاز به مشاوره اختصاصی شما می توانید در تلگرام به ما پیام بدهید یا تماس بگیرید.