نمونه هایی از رقابت بین برندها!
- آموزش برندسازی, برندسازی, ویژه
- تیر 21, 1397
استفاده از ایده تبلیغاتی دیگر مجموعه ها باعث می شود طرح هایی که به صورتی اختصاصی برای یک کسب و کار دیگر به سرانجام می رسانید از پختگی و خلاقیت بیشتری برخوردار باشند. خب البته منظور کپی برداری از طرح نیست بلکه این موارد صرفا ایده تبلیغاتی خوب هستند.
خود گوجه! به همین خوشمزگی و تازه گی.
یک ظرف پر از کدوی تازه
این کمپین توسط آژانس تبلیغاتی Duda Polska در هلند طراحی شده است و ترکیبی از همکاری عکاس، گرافیک و طراح نوع تبلیغات این مجموعه است. در صنایع غذایی به ویژه خلاقیت و عکاسی محصولات در درجه اول برای جلب توجه مشتریان اهمیت دارند. و البته کلید اصلی موفقیت کیفیت و طعم این محصولات نیمه آماده خواهد بود.