سایت شما در صفحه اول گوگل (بخش دوم)
- تبلیغات اینترنتی
- فروردین 27, 1396
شبکه های اجتماعی برای ایجاد ارتباط پایه گذاری شده اند. اگر چه در ابتدای کار هر کدام شاید به ندرت قابلیت استفاده تجاری داشته اند اما به تدریج قابلیت های فوق العاده ای به آن ها اضافه شد. اینستاگرام تجاری که امکان فعال کردن آن به صورت رایگان وجود دارد، به شما امکان تجزیه و تحلیل کاملی از پست هایتان، آمار دنبال کننده های صفحه شما از لحاظ جنسیت، محل سکونت و غیره را می دهد.
برای استفاده از اینستاگرام تجاری در گام اول باید یک صفحه فیسبوک داشته باشید که آن را به اکانت اینستاگرام خود متصل کنید. برای استفاده تجاری از اینستاگرام پس از انجام مراحل به صورت کامل، تقریبا یک هفته طول می کشد تا اطلاعات مربوط به آنالیز کلی بازدید کنندگان صفحه شما آماده شود. اطلاعات مربوط به هر پست نیز قابل دسترسی با گزینه (view insight) است. دقت کنید که اگر پستی در صفحه اینستاگرام خود داشته باشید که مربوط به قبل از تجاری سازی اکانت شما موجود نمی باشد.
یکی از مواردی که بسیار جالب توجه است، در ورژن تجاری امکان بستن پیج یا private کردن آن وجود ندارد! این موضوع منطقی است زیرا صفحات تجاری برای بازدید عموم طراحی شده اند و private کردن آن ها چندان با معنا به نظر نمی رسد. هر چند که بسیاری از کسب و کار ها این شیوه را در پیش می گیرند. (البته با اکانت های معمولی و نه اینستاگرام تجاری)
مطلب مرتبط: آموزش تحلیل صفحات تجاری اینستاگرام |
همانطور که می دانید ابزارهای رایگان بسیاری برای گسترش کسب و کار های آنلاین وجود دارد و این موضوع باعث می شود هزینه های تبلیغات به خوبی مدیریت شود. البته فراموش نکنید که استفاده از کارشناس متخصص در تحلیل نتایج و ارائه راه حل برای بازخورد بیشتر به شما کمک زیادی در گسترش کسب و کارتان می کند. اگر در این رابطه سوال یا تجربه ای دارید، با پنتازوم در میان بگذارید. از شنیدن تجربیات شما خوشحال می شویم.