مدیریت کسب و کار در اینترنت!
- کسب و کار اینترنتی
- تیر 11, 1396
مطلب خوبی در خصوص بازاریابی املاک در اینستاگرام برای شما در پنتازوم آماده کردیم. همراه ما باشید تا توضیحات جامع خدمت شما ارائه کنیم.
کته مهم برای بازاریابی املاک در اینستاگرام این است که باید به یاد داشته باشید که معمولا تبلیغات در شبکه های اجتماعی مورد پسند مردم نیست. پس باید به شیوه ای غیر مستقیم پیغام خود را به مخاطب برسانید. پیدا کردن تعادلی بین انتشار پست با محتوای معتبر و با کیفیت بالا و شناخت موقعیت های فروش مسئله مهمی است که باید به آن توجه کرد. اگر بتوانید از امکانات به نحوی مناسب بهره ببرید، اینستاگرام می تواند بستری مناسب برای به نمایش گذاشتن محصول شما به مخاطب هدف باشد.
مرتبط بخوانید: تولید محتوا اینستاگرام
شرکت ها و برندهای مختلف نیز برای عقب نماندن از رقبایشان سرمایه گذاری های قابل توجهی را برای بازاریابی در این شبکه ی اجتماعی انجام داده اند. در این میان شرکت ها و افراد فعال در حوزه ی املاک نیز به مرور وارد اینستاگرام شده اند و بازاریابی املاک در اینستاگرام می پردازند. در این بین بهترین روش برای تاثیرگذاری در اینستاگرام چیست؟! شمامی توانید با استفاده از اینستاگرام می توانید عکس ها و ویدیوهای دیدنی از خانه ها یا املاک را با کاربران به اشتراک بگذارید، با صاحبان خانه ها و مشتریان مصاحبه های 1دقیقه ای ترتیب دهید و آنها را به اشتراک بگذارید.
دنبال کننده های شما در اینستاگرام به اطلاعات واقعی نیاز دارند! آن ها می خواهند مطالبی را ببینند که شما خودتان تهیه کرده اید. آنها می خواهند نظرات شما را در مورد وضعیت کنونی بازار املاک بشنوند و بخوانند و ببینند که همکاران و مشتریان شما چه چیزی درباره ی شما برای گفتن دارند. این کار یعنی این که ارسال کردن عکس ها و ویدیوهایی که خود شما گرفته باشید ضروری است.
بعضی از کارشناسان بازار املاک برای بازاریابی املاک در اینستاگرام عکس های کلیشه ای را در صفحه خود قرار می دهند و به آن متنی برای تبلیغ تجارت خودشان اضافه می کنند. .این کار را نکنید!.گرفتن عکس های دسته اول و واقعی و جذاب که جزییات کارها و املاک را نشان می دهند بهترین راهی است که می توانید مخاطبان را با صفحه اینستاگرام خودتان درگیر کنید.
به یاد داشته باشید که اینستاگرام یک شبکهی اجتماعی برای بهاشتراکگذاری عکس است. به همین دلیل بر پایهی مسائل دیداری بنا شده است. تنها موردی که میان همهی حسابهای کاربریِ موفق و محبوب در اینستاگرام مشترک است، عکسهای خارقالعادهشان است.به منظور اینکه تبلیغات اینستاگرامیتان به افزایش فروش، یادآوری تبلیغات و شهرت برند شما منجر شوند، استفاده از عکسهایی با کیفیت بالا یک ضرورت است
یکی از بدترین کاری که برای افزایش تعداد مخاطبانتان و بازاریابی املاک در اینستاگرام خرید فالوئر یا لایک تقلبی است. سعی کنید با تولید عکس ها و ویدیوهای جذاب کاربران را تشویق کنید عکس ها و ویدیوهای خانه ها و املاکی که به اشتراک گذاشته اید را لایک کنند. به این ترتیب می توانید دنبال کننده های خود را تبدیل به مشتریان واقعی کنید.
مرتبط بخوانید: ادمین اینستاگرام کیست؟! چه وظایفی دارد؟!
استفاده از هشتگ های مرتبط با حوزه املاک و تخصص شما مهم ترین روشی است که دیگران می توانند شما را در شبکه های اجتماعی جست و جو و پیدا کنند. اگر این هشتگ ها باید مربوط به شهر یا منطقه ای باشند که شما در آن فعالیت می کنید، هم تاثیرگذار است. همچنین می توانید تعدادی هشتگ طولانی تر و اختصاصی تر مانند “ویلا_دوطبقه_شمال” استفاده کنید. با جستجو در اینستاگرام در خصوص حوزه تخصص خود هم چنین می توانید از وضعیت رقبا نیز اطلاع پیدا کنید.
توجه داشته باشید که برای بازاریابی املاک در اینستاگرام در استفاده از هشتگ زیاده روی نکنید. این موضوع باعث می شود که تمرکز موضوعی پست شما از بین برود. (به همین دلیل است که اینستاگرام در استفاده از هشتگ محدودیت اعمال کرده است! مرتبط بخوانید: محدودیت های اینستاگرام )
مورد آخر این که پاسخگو باشید! به نظرات تشکر یا سوال فالوئر ها در ذیل پست ها پاسخ بدهید. به فالوئر ها اهمیت بدهید. ما در پنتازوم مجری تولید محتوا ، مشاوره و افزایش هدفمند فالوئر برای بسیاری از صفحات هستیم. در صورت نیاز به مشاوره بازاریابی اینستاگرام با ما تماس بگیرید. 09223896531
پویان اسدنژاد
از مطلب فوق العاده تون ممنونم. شما برای صفحات املاک هم تولید محتوا دارین؟
تشکر