پست برای اینستاگرام : 16 نکته مطلقا ضروری!
- آموزش اینستاگرام, تبلیغات و بازاریابی
- فروردین 15, 1399
اطلاعات بیوگرافی: در بازاریابی در اینستاگرام رعایت این نکات ساده است. پس با ما همراه باشید. شاید باور نکنید صفحاتی را در اینستاگرام دیده ایم که در جذب کاربران نسبتا موفق عمل کرده است اما اطلاعات تماس و توضیحات کامل را در بخش بیو درج نکرده است! بنابراین پس از این که از اینستاگرام تجاری استفاده کردید، حتما نوع کسب و کار و اطلاعات درست را وارد کنید تا کاربران بتوانند با شما در تماس باشند. مهم است که مردم بدانند دقیقا چه کاری انجام می دهید.
هشتگ در اینستاگرام: استفاده از این قابلیت باعث می شود که پست های شما نمایش خوبی داشته باشد. البته فراموش نکنید که هشتگ های مربوط و مناسب پست خود را انتخاب کنید. #بازایابی_اینترنتی هم یک مثال است که در موارد بیشتر از یک کلمه باید از (_) یا (-) آندرلاین یا دش استفاده کنید.
تبادل با صفحات همسان: هر زمانی که برای شما مقدور است در صفحه خود این کار را انجام دهید. با این کار بازدید کننده ها و نمایش صفحه شما بیشتر می شود.
عکس برداری چهار گوش: عکس های با کیفیت یکی دیگر از عواملی است که باعث می شود افراد ترغیب شوند صفحه شما را دنبال کنند. خوراک اینستاگرام عکس های خوب شماست!
استفاده از لینک کوتاه شده: در سایتتان محصول یا صفحه ای آماده کردید که برای عرضه در اینستاگرام تبلیغ می کنید؟ خب بهتر است از لینک کوتاه شده در بخش بیو استفاده کنید. گوگل این امکان را به شما می دهد تا علاوه بر ظاهر زیبا امکان تحلیل نتایج وردی به سایتتان را داشته باشید.
تحلیل و بررسی: هر چند وقت یکبار نگاهی به آمار پست های های اینستاگرام خود داشته باشید. چه پست هایی بیشترین بازدید را داشته اند؟ چه پست هایی با وجود پر بازدید بودن کمتر لایک شده اند. در چه ساعاتی از شبانه روز بیشترین افراد آنلاین هستند و ساعات مناسب درج پست چه زمانی است؟ تحلیل صفحات تجاری اینستاگرام در این مورد می تواند به شما کمک کند.
از ویدئو هم استفاده کنید: در پست های خود برای تعامل با کاربران فقط از عکس استفاده نکنید. توجه کنید که یک ویدئو تا سه برابر بیشتر می تواند ورودی ایجاد کند.امیدواریم با رعایت نکته های فوق صفحات تجاری شما در اینستاگرام پر بار تر باشند.