دیجیتال مارکتینگ در دوران کرونا!
- تبلیغات و بازاریابی, کسب و کار اینترنتی
- فروردین 28, 1399
برون سپاری در واقع محول کردن بخشی از کاری است که باید در سازمان، شرکت و یا حتی برای شخص شما انجام گردد. اما از آن جایی که تقریبا امر غیر ممکنی است که همه تخصص ها را با هم داشته باشید، افراد یا مجموعه دیگری را انتخاب می کنید تا این موارد را برای شما انجام دهند. اما این کار چه فایده ای دارد؟ برای شما توضیح می دهیم.
1- زمان بیشتر برای رسیدگی به امور با اولویت در مجموعه خودتان: دائم به این فکر می کنید که چه مطلبی در سایت انتشار دهید؟ یا طراحی بنرهای سایت یا پاسخگویی به کامنت های مشتریان تمام زمان شما را می گیرد؟بخشی از کار را برون سپاری کنید و خودتان به قرار جلسه های کاریتان و مشخص کردن چشم انداز برای سازمانتان برسید!
2- انجام موارد به صورت تخصصی و در نتیجه رشد و پیشرفت مجموعه شما: شما متخصص در حوزه کفش یا چرم هستید. شما یک تولید کننده حوزه کشاورزی هستید. شاید صاحب یک معدن باشید یا پخش پوشاک داشته باشید. امور ثبت شرکت را بر عهده دارید یا در صنایع غذایی مشغول هستید. هر چه که باشد شما یک متخصص آی تی نیستید! و لزومی هم ندارد که باشید. شما حوزه کاری خود را قبلا مشخص کرده اید. بنابراین کار را به کاردان بسپارید با برون سپاری می توانید با خیال آسوده به تخصص خودتان مشغول باشید!
3- کاهش هزینه ها: هزینه استخدام تمام وقت افراد در هر یک از تخصص هایی که شما نیاز دارید چقدر است؟ بیمه، مزایا، عیدی و از همه مهم تر وقت و انرژی شما که باید صرف تفهیم مطالب به نیروها و تعیین خط مشی برای تک تک آن هاست. این مورد را باید در نظر بگیرید!
4- انجام تخصصی کارها: منشی شرکت شما چقدر در ترجمه، استفاده از بهترین امکانات شبکه های اجتماعی، سئو، تحقیقات تخصصی بازار، شناسایی رقبای شما یا طراحی گرافیک یک بنر تبلیغاتی تخصص دارد؟!
5- پیوستگی در کار: همه روزه یک روند مشخص را برای ارتباط با کاربران خودتان در فضای مجازی ادامه دهید. با به کار گیری یک گروه متخصص در همین حوزه و مشخص کردن موارد کاری، تعداد پست ها و روند مورد نظرتان می توانید این پیوستگی را حفظ کنید. حفظ پیوستگی یکی از مهم ترین مواردی است که باعث می شود مشتریان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.
برون سپاری به ویژه در بخش تبلیغات اینترنتی شما موثر است. ذکر این نکته ضروری است که بخشی از بازاریابی اینترنتی مربوط به بازاریابی با اینستاگرام است که باید به آن توجه کنید و در آموزش بازاریابی اینترنتی به کارکنان خود نیز آن را مد نظر قرار بدهید. از ابزار تحلیلی که شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار می دهند نیز استفاده کنید.
امیدوارم این مطلب برای شما که صاحب یک کسب و کار هستید، مفید بوده باشد. نظر خود را برای ما درج کنید. مشتاقانه منتظر شنیدن آن ها هستیم.