محتوا گذاری در سایت : 6 اصل مهم!
- آموزش تولید محتوا, بازاریابی محتوا
- اردیبهشت 13, 1399
در سال ۲۰۱۹، سئو محتوا تماما در مورد مخاطبان خواهد بود. اگر به دنبال بهبود بازاریابی محتوا خود و افزایش بازدهی واقعی هستید، باید از شیوههایی استفاده کنید که واقعا به مخاطبین سود میرساند. محتوایی که رنک بالایی دارد، ترافیک را به سایت شما هدایت میکند و همیشه در درجه اول بر کاربر تمرکز می کند، بهترین و پیشرو ترین خواهد بود. تمام نکات سئو در تولید محتوا بر روی مخاطبین شما تمرکز دارد، زیرا هنگامی که شما به طور مناسب برای مخاطبین خود مینویسید، نوشته و محتوای شما رنک بالاتری می گیرد. در این مطلب 9 نکته مهم برای کمک به خلق بهترین (بیشترین اشتراک، بیشترین مخاطب و بیشترین ارزش) محتوا و بهبود سئو محتوا اشاره خواهیم کرد. با پنتازوم همراه باشید.
اگر برای تولید محتوا از کلمات کلیدی مناسب استفاده نکنید محتوای شما به دست مخاطبین نمیرسد. منظور از “کلمات کلیدی مناسب” چیست؟ کلمات و عبارات کلیدی هستند که مخاطب شما به طور فعال در حال جستجوی آن ها است.
برای یافتن این عبارات باید ابتدا درک کنید:
این موارد برای بهبود سئو محتوا ممکن است زیاد به نظر برسد، اما اگر آن ها را به چند فعالیت تقسیم کنید می توانید آن ها را انجام دهید:
پژوهش مخاطبین: مشخص کردن نوع مخاطب که فکر میکنید می توانید خواستهها و نیازهای آن ها را برآورده کنید. سپس جایی را پیدا کنید که مخاطبان شما به صورت آنلاین در آن جمع میشوند. با آن ها حرف بزنید، آنها را آنالیز کنید. عادت های شخصی، اولویت ها، دموگرافیک و آمار آن ها را بفهمید.
جستجوی کلیدواژه: کلمات کلیدی مرتبط و مفید در حوزه تخصص شما، محصولات یا خدمات و کلمات مورد جستجو مخاطبان را پیدا کنید.
تحقیق موضوعات: موضوعاتی را براساس کلمات کلیدی که پیدا کرده اید و آنچه که مخاطبین شما میخواهند بدانند فراهم کنید.
خدمات مرتبط:خدمات تولید محتوا برای کسب و کارها
از ویژگی های تولید محتوا خوب این است که به طور باورنکردنی قابل خواندن است. زمانی که مخاطبین روی لینک شما کلیک میکنند، هر عنصر روی صفحه آنها را وادار به ماندن و خواندن مطلب میکند. و وقتی آنها میمانند و مطلب شما را میخوانند، این باعث میشود که صفحه شما در نظر گوگل عالی به نظر برسد.
این نشان می دهد که صفحه مربوط به جستجوی انجام شده است! کاربر اطلاعاتی که به دنبال آن است را پیدا کردهاست! این نشانه با اصطلاح Dwell Time بیان می شود و مقدار زمانی است که شما روی یک صفحه در نتایج جستجو کنید می کنید تا زمانی که دوباره به نتایج جستجو باز می گردید.
مرتبط بخوانید: تولید محتوا با سئو : 9 راز نویسندگان حرفه ای
خوانایی به همراه چند عامل دیگر باعث افزایش زمان Dwell Time می شود:
برای اینکه محتوای شما قابل خواندن باشد، باید انواع اطلاعات را به روشی قابلدرک منتقل کند و وقتی که محتوای شما برای افراد بیشتری قابلفهم است، افراد زمان بیشتری در سایت شما باقی خواهند ماند، که به رتبهبندی گوگل صفحات شما و بهبود سئو محتوا کمک خواهد کرد.
خدمات مرتبط : راه اندازی کسب و کار آنلاین
یک روند مهم برای بهبود سئو محتوا، ایجاد محتوای عمیقتر و بیشتر در یک موضوع است.
چگونه باید محتوای عمیقتر ایجاد کنید؟
بهبود سئو محتوا
یک روش ساده برای بهبود سئو محتوا این است که سرعت صفحات خود را بهبود بخشید. امکانی را فراهم کنید که صفحات به طور کامل بارگذاری شوند و سریعتر نمایش داده شوند.
هرچه سرعت صفحه شما آهستهتر باشد، بیشتر مخاطبین خود را از دست می دهید. چه کسی میخواهد برای باز شدن یک وب سایت منتظر بماند؟ براساس گزارش بیبیسی نیوز، نیمی از خریداران بیش از ۳ ثانیه برای باز شدن یک صفحه صبر نمیکنند. همچنین برخی از تحقیقات نشان می دهد که اکثر کاربران صفحات را در عرض ۱۰ تا ۲۰ ثانیه ترک خواهند کرد.
مرتبط بخوانید: تولید محتوا بر اساس سئو : 6 پیشنهاد واقعا کاربردی
طبق تحقیقات انجام شده، مقالاتی که حاوی تصاویر مرتبط هستند ۹۴ درصد بیشتر از مقالات بدون تصویر افراد را به خود جذب می کنند. این بدین دلیل است که ما عملا برنامهریزی کردهایم تا به تصاویر توجه کنیم و به آنها پاسخ دهیم. با این حال، تاثیر تصاویر طراحیشده و با کیفیت بالا در محتوای شما موثر تر از زمانی است که از تصاویر تصادفی و نامرتبط استفاده کنید. محتوای شما با تصاویر خوب جذابتر و حرفهای تر به نظر خواهد رسید و این یک ایده خوب برای سرمایهگذاری است، بنابراین خوب است که روی این مورد سرمایهگذاری کنید.
خدمات مرتبط: آموزش بازاریابی اینترنتی (سطح 1)
این روزها اینترنت فضایی را ایجاد کرده است که هر “متخصص” می تواند بدون هیچ گونه داده های معتبر ادعاهای عجیب و غریب کند. این بدین معنا است که افرادی که حقایق، منابع و اطلاعات را در محتوای خود استفاده میکنند به راحتی خود را از سایرین متمایز میسازند. کلید تولید محتوا هدفمند تحقیقات است.
اخیرا snippets Featured توجه زیادی را به خود جلب کرده اند و این تا سال ۲۰۱۹ ادامه خواهد یافت. به گفته گوگل، این بلوکهای کوچک اطلاعاتی زمانی که کاربر سوالی را می پرسد ممکن است در صفحه نتایج نشان داده شوند. همانطور که در تصویر زیر میتوانید ببینید، snippets Featured در اولین جایگاه در نتایج جستجو نشان داده می شوند که مکان بسیار مطلوبی است!
بهبود سئو محتوا
برای افزایش احتمال اینکه محتوای شما در قسمت snippets Featured استفاده شود، چند تاکتیک وجود دارد که میتوانید امتحان کنید:
مرتبط بخوانید: تولید محتوا حرفه ای : 15 رازی که باید بدانید!
این روزها گوگل در حال ارزشگذاری نویسنده /متخصص در محتوا است .شهرت و اعتبار در تولید محتوا اهمیت دارد. با توجه به دستورالعملهای ارزیاب کیفیت جستجوی به روز شده گوگل، خالق محتوا و سابقه آن فرد هر دو به کیفیت یک صفحه کمک میکنند.
اعتبار میتواند شامل موارد زیر باشد:
برای رسیدن به این هدف، صفحه “درباره ما” بر روی وبسایت و همچنین صفحه بیوگرافی مولف برای وبلاگ، برای ایجاد اعتبار ضروری هستند.
خدمات مرتبط: مشاوره کسب و کار
تحقیقات اورجینال یک مغناطیس بزرگ برای سئوی محتوا است. اگر شما میتوانید از آمار، مطالعات، اطلاعات و تحقیقات جدید در محتوای خود استفاده کنید، فرصت های بیشماری را ایجاد خواهید کرد که وب سایت های دیگر می توانند به آن لینک دهند و به یافتههای شما اشاره کنند. این کار ارزش باور نکردنی برای حوزه و مخاطبین شما فراهم می کند.
برخی از ایدههای تحقیق اورجینال:
اگر قصد دارید برای وب سایت و یا کسب و کار خود محتوای باکیفیت ایجاد کنید، پنتازوم همراه شما خواهد بود. نیاز به تولید محتوا دارید؟ پنتازوم شما را در ایجاد استراتژی تولید محتوا و بازاریابی محتوا راهنمایی خواهد کرد. می توانید برای مشاوره با ما تماس بگیرید: 09223896531