هزینه تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کار آنلاین
- تبلیغات اینترنتی, کسب و کار اینترنتی
- خرداد 19, 1396
بهترین بازاریابی در اینستاگرام برای چه صنایعی قابل انجام است؟! آیا بهترین بازاریابی در اینستاگرام فقط برای برند های خاص و یا صنایع مشخصی قابل انجام است؟ چطور بهترین استفاده را از تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام داشته باشیم؟
واقعیت این است که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که به هر کسب و کاری فراخور نیاز و نوع کارش کمک می کند، مفید است و برای گسترش کسب و کار می توان از آن استفاده کرد. تفاوت ندارد که حوزه کاری شما مربوط به مواد غذایی ، صنایع خودرو سازی ، پوشاک ، بهداشتی ، وب سایت های مالی و یا هر حوزه دیگری باشد. شما به یک مشاوره بین رشته ای نیاز دارید تا بهترین راهنمایی را برای شما برای چگونگی حضور در این فضا داشته باشد.
مرتبط بخوانید: بازاریابی در اینستاگرام برای کسب و کار کوچک
بسیاری از شرکت های معروف برای مطرح کردن هر چه بیشتر برند های خود به استفاده از اینستاگرام روی آورده اند و تعدادی از آنها در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند.
اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های بسیاری از مردم جهان است. برای بهترین بازاریابی در اینستاگرام باید در نظر بگیرید که کاربران وقت خود را صرف تماشای عکس ها می کنند . در این صورت طبیعی است که اگر عکس یک برند معروف جزو عکس هایی باشد که می بینند، اینستاگرام کمک می کند نام آن برند در ذهن کاربر باقی بماند. این می تواند کاربر را به یکی از بیننده های آن برند در اینستاگرام تبدیل کند. بنابراین درست مثل راه های زیادی که به جهت برند سازی در فضای فیزیکی (مثل بیلبورد، مجله و… ) وجود دارد، اینستاگرام در فضای مجازی یک راه حل برای فرآیند برند سازی است.
یکی از بزرگترین مزایای استفاده از اینستاگرام به عنوان یک مارک معروف امکان دعوت به فعالیت (CTA) در بسیاری از پست هاست. شرکت های معروف با ترویج فروش، کدهای تبلیغی، محصولات جدید، مسابقات، رویدادها و سایر موضوعات مرتبط از این امکان استفاده می کنند و فالوئرها نیز پاسخ می دهند. شرکت هایی که معاملاتی را ضمیمه عکس هایشان در اینستاگرام می کنند، شاهد افزایش تعداد فالوئرهایشان خواهند بود و برخی معتقدند این روش خوبی برای حفظ فالوئرها نیز باشد.
اینستاگرام فرصت های مختلفی برای افزودن لینک و CTA فراهم می کند. در خلاصه حساب پروفایل های اینستاگرام گزینه ای برای ارائه یک URL وجود دارد که پروفایل شرکت ها در اینستاگرام را به صورت کلیک شدنی نشان می دهد.
متاسفانه اینستاگرام در حال حاضر در شرح تصاویر یا نظرات مربوط به عکس ها از لینک کلیک شدنی پشتیبانی نمی کند، اما از هشتگ (یعنی کلمات یا عباراتی که قبل از آن علامت # قرار می گیرد) پشتیبانی می کند.
بنابراین اولین نکته ای که برای بهترین بازاریابی در اینستاگرام باید در نظر داشته باشید فراخوانی کاربران برای انجام یک عکس العمل است.
برنامه ریزی برای بهترین بازاریابی در اینستاگرام
مطالب خیلی زیادی توسط کارشناسان ما که در واقع حاصل تجربه عملی برنامه ریزی و تبلیغات برای یک صفحه اینستاگرام تجاری (در مورد مشتریان خود ما ) در بخش وبلاگ اختصاصی ما درج شده است. از کاربری ترین آن ها می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:
با مطالعه مواردی برای شما ذکر کردیم تقریبا بخش مناسبی از مواردی که باید در خصوص نحوه فعالیت در اینستاگرام و بهترین بازاریابی در اینستاگرام بدانید، آموزش می بینید. با این حال باید برای شما بگوییم که مهم ترین عاملی که منجر به بازدهی پروژه شما در هر زمینه ای و نه تنها اینستاگرام می شود، پی گیری منظم و برنامه ریزی برای آن است. مجموعه پنتازوم این خدمات را برای مشتریان و کسب و کارهایی که مایل به دریافت خدمات مشاوره یا برون سپاری باشند، انجام می دهد. در صورت تمایل شما می توانید با ما تماس بگیرید تا جزئیات این همکاری را به اتفاق بررسی کنیم. شماره پشتیبانی ما: 09223896531 و یا از طریق فرم تماس با ما، یا از طریق پیام در تلگرام یا تماس با شماره ثابت دفتر اقدام کنید. از برنامه ریزی برای موفقیت کسب و کار شما لذت می بریم.
حسن
سلام
تشکر میکنم بابت مطالب مفیدتون
لیلی آزاد
سلام. خوشحالم برای شما مفید واقع شده.