نکات کاربردی در مدیریت اینستاگرام
- آموزش اینستاگرام, بازاریابی محتوا, کسب و کار اینترنتی, ویژه
- بهمن 19, 1396
تبلیغات اینترنتی کسب و کارهای لوکس با دیگر کسب و کارها در اساس متفاوت نیست. مهم ترین نکته ای که تبلیغات اینترنتی کسب و کارهای لوکس را متمایز می کند، دسته مشتریان شما و محل حضور آن ها در فضای مجازی است. می دانیم هر کالایی طیف مشتریان خود را دارد.سه نکته مهم در مورد تبلیغات اینترنتی کسب و کارهای لوکس وجود دارد که امروز در پنتازوم برای شما توضیح می دهیم. همراه ما باشید.
بی شک طراحی و گرافیک یکی از عوامل بسیار مهم در کسب و کارهای لوکس است. اول از همه باید به فکر طراحی لوگو و ست و انتخاب رنگ سازمانی خود باشید. در مورد بنر های تبلیغاتی ، تصاویر مربوطه که در شبکه های اجتماعی استفاده می کنید، باید از تم یکسان و هماهنگ با رنگ منتخب خود عمل کنید. معمولا رنگ های بنفش و طلایی به عنوان نمادی از لوکس یا لاکچری بودن کالا مورد استفاده قرار می گیرند. در همه طراحی های مربوط به سایت، کاتالوگ، لوگو و غیره هم سعی در حفظ شکوه و جلال محصول و در واقع آن برند می گردد.
بنابراین شما برای ارائه خدمات و کالاهای لوکس یا لاکچری خود باید محل مناسبی را انتخاب کنید و در غیر این صورت هزینه های تبلیغات و بازاریابی شما تا حدود زیادی اثر بخش نخواهد بود. البته جمع آوری کاربرانی که دقیقا همین نیازمندی را داشته باشند، اندکی زمان بر و با انجام تبلیغات متعدد قابل انجام خواهد بود. البته باید این را هم در نظر داشته باشید، طیف وسیعی از مردم در شبکه های اجتماعی دوستار کالاهای شما خواهد بود اما شاید هزینه های لازم برای تهیه این نوع از کالاها را نداشته باشند.
به هر حال حضور هر قشر از مردم در صفحات اجتماعی شما، خالی از لطف نیست. زیرا اولا هر چقدر بازدید کننده بیشتر ، دنبال کننده بیشتر و افرادی وجود داشته باشند که به صورت کلی با برند شما ارتباط برقرار کنند، در معرفی کالای شما تاثیر مثبت خواهد داشت و در ضمن یادتان باشد همیشه هم خرید کالاهای لوکس با سطح درآمد افراد رابطه مستقیمی ندارد. خیلی از زمان ها خرید ها بیشتر جنبه احساسی و ارضای حس جلب توجه را دارد. و شما می توانید از این عوامل به نحو احسنت در معرفی و فروش کالای لوکس خود بهره ببرید.
بدون انجام برنامه ریزی در واقع مراحل اول و دوم که برای شما توضیح دادیم، نتیجه چندانی نخواهد داشت. با برنامه ریزی دقیق شما هدف هایی تعریف خواهید کرد که باید به صورت هفتگی و ماهیانه به آن ها برسید. گذشته از این مساله تبلیغات و بازاریابی به هیچ وجه امر مطلقی نیست. هر چقدر هم که با بررسی های اولیه پیش بروید باز نیازمند به تحلیل و بررسی نتایج حاصل از تبلیغات هستید. شما باید در برنامه ریزی و تحلیل کسب و کار خود این موارد را به صورت خلاصه در نظر بگیرید:
1- قرار است چه تعداد بازدید کننده به سایت افزوده شود؟
2- چه تعداد خرید جدید در این ماه (هفته) قرار است افزایش پیدا کند؟
3- در کمپینی تبلیغات مجموعه من چه روش هایی سودمند تر است؟
4- به طور میانگین چه هزینه ای باید برای تبلیغات پرداخت شود؟
5- ؟
در واقع این بخش تکمیل کننده طراحی ها و تبلیغات شما خواهد بود. و برنامه آینده تبلیغات اینترنتی کسب و کارهای لوکس با این بخش مشخص می شود.
کار اصلی ما در پنتازوم علاوه بر تولید محتوا و طراحی سایت انجام برنامه ریزی و مدیریت برای پروژه های اینترنتی، تبلیغات و بازاریابی است. در صورتی که نیاز به کمک و راهنمایی ما یا نیاز به خدمات ما داشته باشید، لطفا از مشاوره رایگان در تلگرام استفاده کنید یا با ما تماس بگیرید.
تحریربیست
مطلبتون بسیار عالی بود…
بسیار مفید…
به وب سایت تخصصی لوازم التحریر تحریر20، با بهترین قیمت بازار و امکان ارسال رایگان سربزنید…
منتظرتونیم…
http://www.tahrir20.com
آوا- ن
ممنون از مطلب مفیدتون
خودتون هم برای کسب و کار های لوکس خدمات میدین؟؟