راهنمای جامع نوشتن کپشن در اینستاگرام
- آموزش اینستاگرام, تبلیغات و بازاریابی, کسب و کار اینترنتی, ویژه
- آذر 19, 1396
اولین نکته این که تفاوتی ندارد که شما از صفحه اینستاگرامتان به عنوان مقاصد تجاری و تبلیغات اینترنتی استفاده می کنید یا این که صفحه شخصی دارید. برای تبلیغات اینستاگرام باید نکاتی را در نظر داشته باشید.
مهمترین مسئله ای که باعث می شود بقیه فالوئر ها پست های شما برایشان از جذابیت کافی برخوردار باشد، کپی نبودن این پست ها است و بهترین توصیه ما برای هر کسب و کاری این است که فقط سعی کنین خودتان باشید نه تقلید و کپی از دیگر صفحات که مطالب ارائه می کنند. به صورت خلاصه:
1- روی عکسی که منتشر میکنید فکر کنید
2- کپشن متناسب و خوب بنویسید.
3- از صفحات دیگر کپی نکنید و کمی خلاقیت به کار ببرید.
4- اگر صفحه شما تجاری یا درباره کارتان هست باید مطالب مربوطه رو یکدست و مستمر در صفحتون قرار بدید. یک روز در هفته صرف برنامه ریزی، فکر و تولید محتوا کنید.
.
5- اگر صفحه شما تجاری هست فقط به تبلیغ اینترنتی خدمات یا کالای خود نپردازید. مردم اطلاعات درست و مفید می خواهند. در مورد چیزی که تخصص دارید این اطلاعات رو در اختیارشون قرار بدید. آن ها اگر تخصص و دانایی شما رو ببینند حتما برای کارشان هم به شما مراجعه می کنند.
البته ممکن است صفحه شما کاملا شخصی باشد اما به هر حال برای دنبال کنندگانتان چه خانواده باشند چه دیگران ارزش قائل باشید.
با خودتان فکر کنید، چرا صفحه شما وجود دارد؟ ارزش افزوده ای به همدیگر ارائه بدید. انرژی و شور شما در صفحه تان بازتاب پیدا می کند و همین مساله باعث رشد و شکوفایی آن می شود.
بخشی از بازاریابی اینترنتی مربوط به بازاریابی با اینستاگرام است که باید به آن توجه کنید و در آموزش بازاریابی اینترنتی به کارکنان خود نیز آن را مد نظر قرار بدهید. از ابزار تحلیلی که شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار می دهند بخش دیگری از تحلیل کسب و کار است.
در تبلیغات اینترنتی تولید محتوای موثر را دست کم نگیرید. برای شما مقاله مجزایی در این خصوص تهیه کردیم. که دقیقا در آن بررسی می کنیم بازایابی محتوا چیست؟.
از این که همراه ما هستید سپاسگزاریم. برای ما از نظرات و تجربیات خود بنویسید.