روش های اصولی افزایش بازدید سایت
- تبلیغات اینترنتی, ویژه
- خرداد 19, 1399
شاید پیشنهاد دریافت فالوئر های فیک یا همان غیر واقعی را در خیلی از کانال های تلگرامی یا در خود اینستاگرام دیده باشید. اما یک سوال. آیا این روش حتی برای صفحات تازه تاسیس روش خوبی برای تبلیغات در اینستاگرام است؟
بگذارین خیال همه شما را راحت کنیم! دنبال پاسخ این سوالات هستید:
چطور می توانیم تعداد لایک بیشتر ، تعداد فالوئر بیشتر و روی هم رفته مخاطب بیشتری در اینستاگرام جمع کنیم؟ آیا همین سوال شما نیست؟!
در طی مدتی که راه شیوه خود پنتازوم را در صفحه اینستاگرام پنتازوم تغییر دادیم، شاهد افزایش تعداد دنبال کننده و نتایج بهتر بودیم ما در هیچ صفحه ای تبلیغ نکردیم و فکر می کنیم اگر چه در مواردی این کار می تواند خیلی تاثیر گذار باشد اما واقعا بستگی دارد که چطور اعلام شود آیا یک تبلیغ زودگذر در صفحات با تعداد خیلی زیاد که بعد از چند ساعت پاک می شود؟ یا یک تبلیغ به صورت رپورتاژ برای جلب توجه و اعتماد دنبال کننده ها؟
به هر حال بیشترین عواملی که برای خود ما تاثیرگذار بودند و همین طور صفحاتی که با مشاوره ما بازدهی و پویایی خیلی بهتری داشته اند را برای شما همین جا عنوان می کنیم:
اول از همه برای مخاطب های خودتان ارزش قائل باشید. اینستاگرام واقعا محلی است که کاربران می توانند با شما در تعامل باشند. با آن ها صحبت کنید. نظرخواهی کنید. اگر وعده ای می دهید به آن عمل کنید.(مثلا قرعه کشی و اعلام تاریخ مشخص، حتما در همان تاریخ ذکر شده باید انجام شود)
دوم از همه تصاویر زیبا و مرتبط انتخاب کنید. چیزی که ذهن دنبال کننده ها را درگیر کند.
سوم این که پست هایی در حیطه کاری خودتان درج کنید. به نظر شما آیا درج پست های انگیزشی (که از صفحات دیگر با برند و لوگو آن اسکرین شات گرفته شده است!) برای یک برند قابل قبول است؟! یا برای یک تولید کننده ارزش افزوده و احترامی از سوی مخاطبین به همراه دارد؟! بعید می دونیم.
چهارم یک روند برای پست ها تعریف کنین.مثلا هر هفته یکبار محصولات خودتان را معرفی کنید. امکانات جدید را با مردم در میان بگذارید و با آن ها تعامل کنید.
پنجم که زمانبندی را در ارسال پست رعایت کنید . ارسال تعداد زیادی پست به یک باره واقعا آزاردهنده است. هم چنین در صورتی که روزهای متوالی هم صفحه خود را به روز نکنید، حتما از چشم دنبال کننده ها خواهید افتاد!
ششم این که افراد جدید را فالو کنید. اجازه بدهید آن ها هم با صفحه شما آشنا شوند. و چیزی که در این بین باید خیلی مورد توجه قرار بدین محدودیت های اینستاگرام هست. و در غیر این صورت در اینستاگرام بلاک می شوید.
هفتم بازبینی این که چه افرادی شما را فالو کرده اند؟ آیا شما به صفحات آن ها سر می زنید؟ پست های آن ها را لایک می کنید؟ یادتان باشد اساس اینستاگرام تعامل است.
هشتم این که حتما از نسخه اینستاگرام تجاری استفاده کنید.
با ذکر همه مواردی که برای شما گفتیم، باید بدانید در صورتی که واقعا می خواهید صفحه خوب و پربازخوردی داشته باشید باید زمان و انرژی صرف کنید و صبوری داشته باشید. اطمینان داشته باشید هیچ یک از صفحات محبوب مردم با خرید فالوئر نه به محبوبیت رسیده اند و نه صفحات تجاری به این شکل می توانند فروش داشته باشند. پیشنهاد ما استفاده از این راهکار های هفت تایی است و اگر درخواست مشاوره برای تبلیغات در اینستاگرام یا انجام آن توسط ما داشتید، حتما با ما در تماس باشید.