تبلیغات اینستاگرام با ایجاد محتوای تاثیرگذار
- آموزش اینستاگرام, بازاریابی محتوا, تبلیغات اینترنتی
- فروردین 22, 1396
می خواهید از تبلیغات رایگان تاثیرگذار استفاده نمایید؟ برای یک کسب و کار اینترنتی راه های زیادی وجود دارد که از تبلیغات رایگان تاثیرگذار استفاده کند و به خصوص با استفاده از این روش ها شما می توانید در هزینه های تبلیغات آنلاین صرفه جویی کنید. با ما همراه باشید و نکات و مراحل را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
همانطور که می دانید، یک عامل مهم برای درج آگهی موثر و با بازدهی بالا انتخاب عنوان و تایتل مناسب برای آگهی می باشد. عنوان آگهی را به گونه ای انتخاب کنید که کلمات اساسی و مورد نظر مرتبط با محصول یا خدمات شما را شامل شود. در صورتیکه آگهی شما عنوان مناسبی نداشته باشد مطمئنا تاثیر خود را از دست می دهد.
به هر حال عنوان آگهی بیانگر کل مطلبی است که شما آگهی را برای آن درج کرده اید. در متن آگهی نیز سعی کنید کلمات کلیدی و مهم مرتبط با عنوان آگهی خود را در پاراگراف اول به صورت منطقی تکرار کنید. از دیدگاه موتورهای جستجو همچون گوگل هم عنوان آگهی خیلی مهم بوده و در ایندکس کردن آن موثر است. به عنوان مثال اگر شما در شیراز ساکن هستید و می خواهید برای فروش ماشین خودتان آگهی درج کنید، عنوان مناسب برای آگهی شما: فروش پژو مشکی مدل 95 تهران است.
مثلا اگر خمیر دندان می فروشید احتمالاً یکی از خصوصیات آن این است که حاوی فلوراید است. اما اگر بخواهید این ویژگی را به این صورت بیان کنید: «حاوی فلوراید» یا « پوسیدگی کمتر دندان» کمی کسل کننده به نظر می رسد می توانید به جای آن از این عبارت استفاده کنید:« با بوفو مسواک بزنید تا از مته دندانپزشک در امان باشید!» به این ترتیب شما یک ویژگی کسل کننده و تکراری را به با پیامی قوی بیان کرده اید و آنرا با ترس از کار دندانپزشک پیوند داده اید. آیا به نظر شما این از عبارت « حاوی فلوراید » موثرتر نیست؟
زمانی که ما شروع به خواندن هر آگهی تبلیغاتیای میکنیم، دوست داریم از کلمه «شما» استفاده شود. زمانی که این کلمه را میبینیم، مطمئن میشویم که نویسنده دارد با ما صحبت میکند و باعث میشود که ما خودمان را با محصول موردنظر تصور کنیم. پس از ضمیر «شما» و زمان حال استفاده کنید.
رعایت این اصل در تبلیغات بسیار مهم است مردم در حال بمباران شدن با اطلاعات هستند و به خصوص در اینترنت چیزی را می خوانند که توجهشان را جلب کرده باشد وگرنه به راحتی آن را نادیده می گیرند. اگر تیتر شما جلب توجه نکند، آنگاه احتمالاً همه چیز از دست رفته است چون احتمالا کسی آنرا نمی خواند.
هنگامی که مشغول نگارش پیشنویس آگهی خود هستید، به فکر طولانیشدن متن نباشید. چون قرار نیست آن متن را عینا در آگهی اصلی بنویسید. تا میتوانید ایدهها و جزییات را به صورت کامل در پیشنویس بیاورید. سپس به عقب برگردید. متن را دوباره بخوانید. آن را اصلاح کنید. چکیده خوبی از آن تهیه کنید.
با توجه به این نکات متوجه می شوید که برای انجام تبلیغات خلاق و خوب باید با احساسات مشتری خود رابطه بر قرار کنید. فروش محصول به تحت کنترل در آوردن احساسات خریدار برای القای نیاز خرید به آنهاست و اگر در این کار موفق باشید آنها از شما خرید می کنند نگران نباشید.
میثم حسین زاده
بسیار جالب بود ممنون موفق باشید و سربلند