ویدئو تبلیغاتی جالب چیپس معروف دوریتوس
- تحلیل تبلیغات
- بهمن 14, 1397
امروز در پنتازوم با شما هستیم تا ویدئو تبلیغاتی جذاب برند برگر کینگ ، یکی از بهترین فست فود های زنجیره ای در دنیا را به شما نشان دهیم. در ابتدا برای شما یک سری توضیحات کلی از این رستوران پرطرفدار بازگو خواهیم کرد.
برگر کینگ یک رستوران زنجیرهای است که محصولات آن بیشتر شامل ساندویچ های همبرگری بوده و نام همبرگر معروف آن هوپر می باشد. رقیب این رستوران زنجیره ای، فست فود مک دونالدز است که می توان گفت رقابت بین این دو موجب شده تا هر دو رستوران در سطح جهانی معروف شوند.
خدمات مرتبط : مشاوره کسب و کار
در مدت زمان اخیر برگر کینگ از مک دونالدز و دیگر موارد مشابه عمل کرد بهتری داشته است چرا که بر اساس آمار در زمانی که رقبا در حال سقوط یا رکود اقتصادی هستند، این فست فود با استفاده از اصول بازاریابی خود توانست نبض بازار را در دست بگیرد و خود را از دیگر رقبا حتی مک دونالدز جدا کند. طبق گفته تحلیل گران برگر کینگ موفقیت خود را تنها در یک چیز می داند و آن سادگی می باشد. همچنین آن ها اضافه می کنند که برگر کینگ بدون داشتن هیچگونه فشاری بر روی منوی غذای خود از تخفیف های محدود استفاده می کند؛ عهلاوه بر آن در منوهای جدید خود انواع پنیر ها و سس های ترکیبی را نیز قرار داده است که باعث شده مشتری های این برند زنجیره ای مدام افزایش پیدا کند.
از دیگر موارد بسیار مهم در رشد چشمگیر فست فود برگر کینگ تبلیغات مؤثر بوده و می توان گفت که برگر کینگ در این زمینه مهارت ویژه ای دارد و با استفاده از تبلیغات علاوه بر معرفی غذاهای جدید، محصولات جدید خود را نیز معرفی می کند. برای مثال این برند در تبلیغ اخیر خود از محصول جدیدی به نام سینی معلق رو نمایی کرده است که در صورت نبود جا می توان از آن استفاده کرد و غذا را به صورت ایستاده میل نمود.
مرتبط بخوانید: داستان برند جنرال موتورز
اکنون با هم این ویدئو تبلیغاتی زیبا را مشاهده می کنیم:
مرتبط ببینید: تحلیل تبلیغات شبکه کانال پلاس
استراتژی عمومی برگر کینگ برای رقابت
این فست فود از دو راهکار عمومی برای مزیت رقابتی استفاده می کند:
1- رهبری هزینه
2- تمایز گسترده
استراتژی اصلی این برند برای رقابت با حریفان رهبری هزینه می باشد. این استراتژی عمومی شامل کاهش هزینه ها می شود، که منجر به کاهش قیمت های غذا شده و مشتری مقرون به صرفه بودن آن را در می یابد. برگر کینگ رهبری هزینه را از طریق استاندارد سازی فرایند ها برای به حداقل رساندن هزینه های مبتنی بر صرفه جویی در مقیاس و جلوگیری از خطا، اعمال می کند. یک هدف مالی استراتژیک برای رقابتی عمومی.
مرتبط بخوانید: داستان برند شنل
برگر کینگ همچنین از تمایز گسترده به عنوان استراتژی عمومی ثانویه برای رقابت استفاده می کند. این استراتژی عمومی نیاز به ایجاد ویژگی های منحصر به فرد برای تمایز کسب و کار از دیگر شرکت ها دارد. پر کردن نوشابه های رایگان نیز از خدماتی است که در بسیاری از رستوران های این برند ارائه می شود. یک هدف استراتژی و عمومی دیگر برای رقابت با رقبا که از تمایلات مختلف برای جذب مشتری جدید استفاده کند.
برگر کینگ
این برند برای افزایش رشد خود از 3 استراتزی که هردو تحت عنوان استراتژی متمرکز شناخته می شوند استفاده می کند:
نفوذ در بازار توسط برگر کینگ : اولین استراتژی رشد سریع این برند، نفوذ در بازار است. هدف این استراتژی فشرده، رشد درآمدها از مشتریان موجود یا بازارهایی است که برند در حال حاضر در آن نقش دارد. به عنوان مثال، رستوران برگرکینگ این استراتژی رشد فشرده را با باز کردن رستوران های جدید در بازارهای فعلی برای به دست آوردن سهم بازار بزرگ تر، به کار می گیرد. هدف استراتژیک مرتبط با این استراتژی رشد فشرده، گسترش شبکه حقوقی این رستوران می باشد. در واقع، استراتژی نفوذ در بازار با برجسته کردن ویژگی های محصول منحصر به فرد برای نفوذ به بازارهای و رشد کسب و کار پشتیبانی می کند.
توسعه بازار در برگر کینگ : توسعه بازار استراتژی رشد ثانویه برگرکینگ است. برای حمایت از رشد اقتصادی، این استراتژی فشرده شامل ورود به بازارهای جدید و یا هدف قرار دادن بخش های جدید بازار می شود. به عنوان مثال، برگر کینگ این استراتژی رشد متمرکز را با باز کردن فروشگاه های جدید در نقاط خارج از کشور که در آن نقش کمتری دارد انجام می دهد. با این حال، این استراتژی تنها در کسب و کار برگر کینگ جزئی است زیرا این شرکت در حال حاضر در بسیاری از بازارهای دنیا فعالیت می کند. یک هدف استراتژیک برای این استراتژی فشرده این است که برگر کینگ با جذب مشتری جدید در بازارهای جدید بر اساس قیمت های پایین، رشد کند. بنابراین، این هدف استراتژیک بر قیمت های پایین در استراتژی قیمت گذاری برگر کینگ تأکید دارد که از طریق استراتژی کلی رهبری هزینه پشتیبانی می شود.
توسعه محصول: توسعه محصول سومین استراتژی رشد فشرده این فست فود است. این استراتژی فشرده، شرکت را قادر می سازد از طریق معرفی محصولات جدید رشد کند. برگر کینگ تنها به حداقل رساندن این استراتژی فشرده توانسته است محصولات خود را به مرور به مشتریان خود معرفی کند و برای آن ها طرفدار جذب کند. اکثر محصولات برگر کینگ در سالها در منو باقی می مانند. یک هدف استراتژیک مرتبط با این استراتژی فشرده، رشد کسب و کار برگر کینگ از طریق نوآوری محصول است.
مرتبط بخوانید: داستان برند رولکس
امیدواریم ویدئو تبلیغاتی خلاقانه برگر کینگ مورد توجه شما قرار گرفته باشد. در صورتی که برای محصول و یا خدمات خود نیاز به برنامه ریزی برای برندسازی و تبلیغات اینترنتی داشته باشید، با ما تماس بگیرید. شماره پشتیبانی:09223896531