خدمات تولید محتوا پنتازوم برای کسب و کارها
- بازاریابی محتوا, ویژه
- آذر 9, 1396
چطور ترافیک سایت را افزایش دهیم؟! بازاریابی محتوا چیزی بیشتر از نوشتن پست های وبلاگی است. اولین کاری که برای آغاز بازاریابی محتوا باید انجام دهید راه اندازی وبلاگ و تولید محتوا برای آن است. زمانی که وبلاگ شما به خوبی در میان افراد توسعه پیدا کرد، باید محتوای جدید منتشر کنید. قبل از اینکه بخواهیم ۱۵ روش تولید محتوا را با هم مرور کنیم، این موارد را با هم مرور می کنیم:
خدمات مرتبط :
خب اجازه دهید روش های تولید محتوا را که منجر به افزایش ترافیک سودمند سایت شما می شود را با هم مرور کنیم. همراه پنتازوم باشید.
همانطور که می دانید اینفوگرافیک نمایش اطلاعات یا داده ها به صورت بصری است. معمولا اینفوگرافیک ها بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند، بیشتر دیده می شوند و افراد علاقه بیشتری برای مطالعه آن دارند. روش های قدرتمندی برای نشان دادن اطلاعات به صورت تصویری وجود دارد.
مرتبط بخوانید: تولید محتوا هدفمند : 10 راهکار برای جذب مشتریان بیشتر
یکی از مطالعات انجام شده نشان می دهد اینفوگرافیک ها در رسانه های اجتماعی سه برابر بیشتر از سایر محتواها به اشتراک گذاشته شده و لایک می شوند. خاصیت ویروسی این موارد بسیار زیاد است. اگر طراح گرافیک هستید می توانید اینفوگرافیک های خود را طراحی کنید. البته برای طراحی اینفوگرافیک ها ابزارهای مختلفی موجود است. استفاده از اینفوگرافیک ها برای نشان دادن هر ایده و مفهومی عالی خواهد بود. این گزینه برای نمایش داده ها، تحقیقات، آمارها و یافته ها عملکرد خوبی دارد. می توانید قالب های بسیار زیبا برای طراحی اینفوگرافی های خود را از kisspng به صورت رایگان دانلود کنید.
حتما شما نیز قبلا با meme ها مواجه شده اید. ساخت آن ها ساده و اسان است و به راحتی ویروسی می شوند.یکی از بزرگترین مزایای Meme ها شوخ طبعی آن هاست. افراد دوست دارند مواردی که به آن ها می خندند را به اشتراک بگذارند. ساخت این ها به مهارت طراحی گرافیکی نیاز ندارد. می توانید از سایت هایی همچون Meme Generator و Quick Meme استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که Memes ها ممکن است بهترین نوع از محتوا برای اشتراک گذاری بر روی وبلاگ نباشد اما می توان آن ها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
دنیای متنوعی درون ویدئوها وجود دارد. می توان یک پست کامل در مورد انواع مختلف ویدئوها نوشت. داشتن یک فایل ویدئویی خوب می تواند پیام برند را به شیوه ساده اما به یادماندنی منتقل کند. اگر اینکار به درستی انجام شود می تواند بسیار ترغیب کننده باشد. فایل های ویدئویی نباید زیاد طولانی باشند. ویدئوهای دو الی سه دقیقه ای عالی است. همچنین می توانید از برندهای خوب و معتبر ویدئوهای تبلیغاتی جذاب را ترجمه و در سایت خود قرار دهید. نمونه ای از این ویدئو ها را در پنتازوم در بخش ویدئوهای تبلیغاتی ببینید.
راهنما یک محتوای طولانی و با جزییات دقیق است. نوشتن راهنما نیازمند نویسنده خوب، طراح خوب و البته یک ایده خوب است. بهتر است راهنمای تولید شده به شکل پی دی اف و قابل دانلود روی سایت قرار گیرد. برای کسب ایمیل کاربران راهنما گزینه خوبی خواهد بود.
مرتبط بخوانید: تولید محتوا سایت: 20 ترفند و نکته ضروری
بررسی کتاب یکی از بحث های ساده ای است که می توان بر روی سایت راه اندازی کرد. ابتدا کتاب را در ۱ الی ۵ جمله معرفی کنید. نویسنده را در یک تا ۵ جمله معرفی نمایید. نکات اصلی کتاب را در یک الی سه نکته بیان نمایید. چیزی که در کتاب دوست داشتید را با سایر افراد به اشتراک بگذارید. چیزی که دوست نداشتید را به طور خلاصه بیان نمایید. آن را به کاربران خود پیشنهاد بدهید یا آن ها را از خواندن کتاب منع کنید. Call to action ای فراهم آورید و به کتاب لینک دهید.
این نوع مقالات از پست های معمولی که بر روی وبلاگ منتشر می شود متفاوت است. در این شرایط از افراد بخواهید نظر و عقیده خود را در مورد موضوع خاصی بیان کنند.
این گزینه نیز همانند بررسی کتاب می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد. هر صنعتی، محصولات، نرم افزارها و خدمات خاص خود را دارد. زمانی که توسعه دهندگان، سازندگان یا فراهم کنندگان خدمات را به تعامل وا می دارید می توانید احترام و شناخت خوبی به دست آورید. تنها کاری که باید انجام دهید بیان تجربیات و توصیه های موجود در مورد محصولات است.
پست هایی که درباره نحوه انجام کارها هستند در میان افراد محبوبیت خاصی دارند. ابتدا یک مشکل عمومی را شناسایی کنید و سپس راه حلی برای آن بیابید. مدل نوشتن این نوع محتوا بسیار ساده است.
مرتبط بخوانید: سئو در تولید محتوا : 40 نکته و ترفند ضروری
فهرست ها جذابیت بی پایانی دارند. شما می توانید لیست و فهرست جامعی از موارد مختلف را برای کاربران خود بیان کنید. ابتدا موضوعی برای خود انتخاب کنید. فهرست را ایجاد کنید و بر روی سایت منتشر کنید. مثلا پستی با این عنوان را بنویسید: ۷ روش برای افزایش ترافیک سایت. هر چقدر فهرست شما کامل و جامع باشد بهتر است. لیست های طولانی محبوبیت زیادی دارند زیرا اطلاعات بیشتری در اختیار افراد قرار می دهند.
صفحه لینک، پستی است که لینکی به منابع معتبر موجود در وب فراهم می کند.
ترافیک سایت
کتاب الکترونیکی محتوای طولانی است که شکل مختلفی دارد و معمولا به صورت پی دی اف در اختیار کاربران قرار می گیرد. کتاب های المترونیکی محصولات قابل دانلودی هستند که به صورت رایگان و در مقابل دریافت ایمیل یا اشتراک در خبرنامه در اختیار افراد گذاشته می شوند. اگر قصد تولید کتاب الکترونیکی را دارید، محتوای کافی تولید نمایید. کتاب باید بخش های مختلفی داشته باشد.
مطالعه موردی توضیح می دهد که محصول و خدمات شما چه چیزی است و چگونه به افراد کمک می کند. برای ایجاد مطالعه موردی مدل زیر را دنبال کنید:
مرتبط بخوانید: بهبود رنک الکسا : 100% واقعی با این راهکار ها
پادکست ها محبوبیت خاص خود را دارند. تولید و ایجاد آن ها زیاد دشوار نیست. افراد دوست دارند در طول تمرین یا فعالیت خود به چیزی گوش دهند. در این شرایط می توانید پیام خود را به سایر افراد منتشر کنید.
هر رشته ای رهبران خاص خود را دارد. اگر بتوانید با یک رهبر در صنعت خود مصاحبه کنید قادر خواهید بود احترام زیادی از سایر افراد به دست آورید. مصاحبه ها منحصر به فرد هستند هیچ کس به جز شما چنین اطلاعاتی ندارد. با درج چنین محتوایی افزایش ترافیک سایت شما به صورت واقعی افزایش پیدا خواهد کرد.
بیشتر ماها بر روی حوزه هایی کار می کنیم که داده های زیادی دارند. در این شرایط اعداد و معیارها ارزش بسیار زیادی خواهند داشت. به اشتراک گذاری یافته ها با سایر افراد یک روش موثر برای افزایش بازدید سایت ، افزایش ترافیک، ایجاد اعتماد و توسعه اتوریتی برند است. زمانی که پژوهش می کنید، افراد به کار شما احترام می گذارند.
خوب همانطور که مشاهده کردید روش های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد. اگر نظری در مورد روش های تولید محتوا دارید در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.
نیازمند برنامه ریزی برای افزایش بازدید و تهیه برنامه بازاریابی محتوا برای سایت خود هستید؟ با پشتیبانی ما برای مشاوره تماس بگیرید. 09223896531