روندهای بازاریابی جدید: ترفندهای سال 2020!
- تبلیغات و بازاریابی
- اسفند 11, 1398
در بخش اول و دوم این مطلب با راهکاری های درباره ترفند فروش اینترنتی آشنا شدید. در قسمت آخر این مطلب به بحث بیشتر در رابطه با این موضوع خواهیم پرداخت. همچنین می توانید در انتهای این مطلب به لینک سایر قسمت ها دسترسی داشته باشید. با پنتازوم همراه باشید.
در حالی که احتمالاً شنیده اید که باید عناوین خود را بررسی کنید، ممکن است نشنیده باشید که باید نحوه نمایش عناوین خود را نیز بررسی کنید.
تصویر اطراف و نمایش متن می تواند تغییرات قابل توجهی در نرخ های تبدیل در صفحات فروش شما ایجاد کند.
با بررسی و آزمایش عناوینی که شما برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنید، میتوانید بازدیدکنندگان بیشتری را تشویق کنید تا آنچه که می فروشید را خریداری کنند.
خدمات مرتبط: مشاوره کسب و کار
در حالی که شما باید به طور ایدهآل به سوالات احتمالی هر مشتری در بخش سوالات متداول پاسخ دهید، این کار گاهی غیر ممکن است.
هر مشتری یک سوال متفاوت دارد، و پاسخ دادن به همه آن ها عملی نیست.
راه حل چیست؟ نصب یک برنامه گپ زنده در صفحه فروش! این به مشتریان اجازه می دهد که به سرعت با شما تعامل داشته باشند و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند این یکی از موارد ترفند فروش اینترنتی می باشد که بسیار کاربردی است.
از آنجا که اغلب مشتریان مستقیما سوال خود را از طریق ایمیل و یا ابزار دیگر می پرسند، این راهی خوب برای افزایش تبدیلات از طریق واکنش به اعتراضات است.
تعدادی از شرکتها موفقیت بزرگی در برنامه های چت داشتند. Intuit با افزودن یک ویژگی گپ، میزان تبدیل آنها را با ۲۱۱ درصد افزایش داد.
در حال حاضر، mHelpDesk از یک برنامه چت برای فروش بیشتر و پاسخ به سوالات استفاده میکند.
ترفند فروش اینترنتی
ویژگی معمول برنامه های چت کردن یک سوال پیش فرض برای بازدید کننده است.
mHelpDesk کار بزرگی برای مقابله و حذف همه ظاهر یک تبلیغ فروش انجام می دهد.
آن ها یک روش ساده برای تشویق مباحثه بدون ایجاد یک تنش در رابطه با محصول را پیدا کرده اند.
مرتبط بخوانید:جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی : 15 ترفند!
این یک ویژگی جدیدتر است که به شما اجازه می دهد یک باکس پاپ آپ را شامل شود که به بازدید کنندگان اجازه می دهد درباره خریدهای اخیر محصول شما اطلاعات کسب کنند.
به طور معمول، این نوتیفیکیشن های کوچکی هستند که در گوشه سمت چپ پایین ظاهر می شوند. آن ها معمولا نام کاربر، تصویر و محصول خریداری شده را نشان می دهند.
Leadpages شامل اثبات اجتماعی در صفحه قیمت گذاری آنها می شود. این گزینه ها همیشه خریدهای اخیر را نشان می دهند، از چند ساعت تا چند روز پیش.
ترفند فروش اینترنتی
برای کسی که در مورد محصول شما مردد است، این میتواند یک محرک قدرتمند باشد. این روش آخرین خرید ها را نشان می دهد و مشخص می کند که محصول شما در حال حاضر محبوب است.
ابزار خوبی که می توانید برای این ویژگی استفاده کنید، برنامه کاربردی Proof است. سند وفاداری وب سایت خود را با اثبات اجتماعی افزایش دهید. این یک ترفند فروش اینترنتی است!
ترفند فروش اینترنتی
این برنامه با اغلب صفحات فروش و صفحه لندینگ برای ایجاد تجربه کاربر پسند که به فروش بیشتر ترغیب می کند ادغام می شود.
اگر از یک دکمه فراخوانی عمومی استفاده می کنید، ممکن است زمان امتحان کردن چیز جدیدی باشد. به جای زبان عمومی، یک CTA با یک استعداد و خلاقیت شخصی انتخاب کنید. استفاده از ضمایر اول شخص یا دوم شخص مثل “من” یا “تو” را در نظر بگیرید.
این عبارت ها کمتر شبیه یک دستور خشک و بیشتر شبیه به توصیه یک دوست یا حتی یک گفتگوی داخلی است.
Shopify از ” start your free trial ” به جای ” start free trial ” استفاده می کند.
ترفند فروش اینترنتی
همچنین می توانید از زبان محاوره ای مانند “اوه، بله” را امتحان کنید، همانطور که Jon Morrow می نویسد تا راهنمای خود را در مجله فوربس منتشر کند.
ترفند فروش اینترنتی
چون این ترفند فروش اینترنتی غیر منتظره است، این دکمه تصادفی می تواند چشم بازدید کننده شما را جلب کند، آن ها را به سمت خرید تشویق کند و منجر به فروش بیشتر شود.
محصول مرتبط : دانلود بسته آموزش کسب درآمد از منزل
اگر یک سری طرح ها یا گزینه ها داشته باشید، کاربران می توانند به سرعت تحت تاثیر قرار بگیرند و نمی دانند چه چیزی را انتخاب کنند.
ممکن است ایده خوبی برای گیج کردن بازدید کنندگان باشد. اگر در مورد ویژگی ها مطمئن نباشند، گزینه گران قیمت تری را خریداری خواهند کرد، درست است؟
اما این واقعا اشتباه است. زمانی که کاربران گیج می شوند، آن ها معمولا سایت شما را ترک می کنند. اگر واقعا می خواهید فروش و تبدیلات را افزایش دهید، باید تا جای ممکن فرآیند خرید را آسان کنید.
بهترین راه برای انجام این کار انتخاب یک برنامه و تبلیغ علنی آن است. یک دلیل بیاورید که چرا فکر می کنید این بهترین گزینه برای کاربر است، و به آن نگاه کنید که محبوب ترین گزینه خرید است.
Freshdesk شامل یک طرح پیشنهادی است. حتی از یک آسیاب بادی متحرک هم استفاده می کنند تا به آن توجه کنند!
ترفند فروش اینترنتی
توجه داشته باشید که Freshdesk فقط نمی گوید ” این یکی را بخرید”. در عوض، آنها دلیلی با عبارت “بهترین ارزش برای تیم های بزرگ” ارائه می کنند.
از آنجا که پایه کاربران آن ها شامل سازمان هایی است که دارای گروه های بزرگی هستند، این امر به سرعت توجه بازدید کنندگان را به خود جلب می کند.
و در حالی که “ارزش” یک عبارت ذهنی است، توصیه شرکت (که به وضوح محصول را میشناسد) یک دلیل محکم برای صلاحیت این برنامه فراهم می کند.
مرتبط بخوانید: روش های فروش موفق در اینترنت : معرفی 15 روش فوق العاده
اگر شما تبلیغات خود را هدفمند نکنید، یک فرصت بزرگ از دست خواهید داد.
اگر یک بازدیدکننده به سایت شما بیاید، باید یک کمپین تبلیغاتی هدفمند برای رسیدن به آنها به محض این که سایت شما را ترک می کنند، ایجاد کنید. در غیر این صورت، شما فقط پول را هدر می دهید.
برای بهترین نتایج با تبلیغات هدفمند، شما باید تبلیغات سفارشی را برای جذب مخاطبان سفارشی ایجاد کنید.
برای مثال، بیایید بگوییم که شما صاحب یک فروشگاه تجارت الکترونیک دوچرخه هستید.
شما باید یک سری آگهی های تبلیغاتی را به مشتریان بالقوه نشان دهید که دوچرخه های مسابقه ای را به علاقه مندی هایشان ضافه می کنند و تبلیغات متفاوتی نسبت به کسانی که به دوچرخههای کوهستان علاقه دارند.
این نوع تبلیغ هدفمند سفارشی می تواند به خوبی ارزش سرمایهگذاری داشته باشد و مقدار بسیار زیادی از فروش را به سرانجام برساند.
شما می توانید در عرض یک شب فروش را با کمپین های گوگل ادوردز (Google AdWords) ارتقا دهید. شرکت ساعت های لوکسWatchfinder با تبلیغات هدفمند به ۱۳۰۰ درصد بازدهی رسیده است.
ترفند فروش اینترنتی
شما متوجه خواهید شد که انواع مختلف ساعتهای مچی به انواع مختلفی از مشتریان که براساس نوعی که به آن ها توجه بیشتری دارند، نشان داده می شوند.
با چند نوع متفاوت از تبلیغات هدفمند امتحان کنید و براساس سطح بازدهی آگهی خود را تنظیم کنید. این یک ترفند فروش اینترنتی است که می تواند تاثیر قابل توجهی بر میزان فروش شما داشته باشد.
خدمات مرتبط: آموزش بازاریابی اینترنتی (سطح 1)
اگر وب سایت شما قدیمی به نظر می رسد، شما مشتریان با ارزش خود را از دست خواهید داد. برای به حداکثر رساندن تعداد فروش که در وب سایت خود ایجاد می کنید، استخدام یک طراح حرفهای را در نظر بگیرید که به صفحه فروش شما کمک کند.
Basekit با تغییر دادن صفحه فروش و استفاده از رنگ های روشن تر میزان فروش خود به اندازه ۲۵ % افزایش داد. در صفحه اصلی آن ها، دسته بندی های خاکستری تیره در پس زمینه به خاکستری روشن تغییر یافتند.
ترفند فروش اینترنتی
زمانی که آن ها صفحه فرش را بازبینی کردند، رنگهای روشنتر برای هر پلن و یک دکمه رنگارنگ را اضافه کردند.
شما باید به طور مداوم تغییرات تدریجی در طراحی وب سایت خود برای اصلاح تبدیلات داشته باشید.
ترفند فروش اینترنتی
هیچ جایی برای این کار مهم تر از صفحه فروش شما نیست. ما استفاده از Optimizely را توصیه می کنیم تا به تدریج چیدمان را بهبود بخشیده و فروش خود را با استفاده از این ترفند فروش اینترنتی بالا ببرید.
اگر شما تازه شروع به کار کردید، توصیه می کنیم که رنگ های برجسته بر روی برنامه های خود داشته باشید و دکمههای action را واضحتر کنید، و یک برنامه محبوب و یا پیشنهادی را برجسته کنید.
مرتبط بخوانید: 10 روش برای هدایت مشتری به فروشگاه اینترنتی شما
این بهترین ترفند فروش اینترنتی در این فهرست است.
تحقیقات انجام شده توسط Acquisio نشان می دهد که ۴۷ درصد خریداران در صورتی که به صفحه تسویه حساب مراجعه کنند و بدانند که حمل و نقل رایگان در آن گنجانده نشده است انجام خرید را رها خواهند کرد.
این تقریبا نصف مشتری احتمالی شماست.
اگر در مورد افزایش فروش خود جدی هستید، باید راهی پیدا کنید تا از ترک کردن مشتریان به خاطر سیاست حمل و نقل تان جلوگیری کنید.
چند راه برای امتحان این ترفند فروش اینترنتی وجود دارد.
پیشنهاد ارسال رایگان را بدهید. اگر هزینه ها را بررسی کنید، ممکن است متوجه شوید که اگر کل سفارش به مقدار مشخصی برسد، می توانید هزینه حمل و نقل را پوشش دهید.
ترفند فروش اینترنتی
با احتیاط هزینه حمل و نقل را به قیمت اضافه کنید. در حالی که ممکن است نگران افزایش قیمت های خود باشید اما می توانید هزینه حمل و نقل رایگان را اضافه کنید. یک هزینه اضافی را در نظر بگیرید و در هر آیتم استفاده کنید و از درآمد حاصل شده برای پوشش هزینه های حمل و نقل استفاده کنید.
ارسال نرخ ثابت را پیشنهاد دهید. اگر نمی توانید ارسال رایگان ارائه دهید، گزینه نرخ ثابت را در نظر بگیرید. این یک راه آسان برای مشتریان است تا درک کنند که باید هزینه حمل و نقل را پرداخت کنند، اما اجازه نمی دهد که یک قیمت پیشبینی نشده باعث رها کردن فرایند خرید شود.
خدمات مرتبط: بسته آموزشی راه اندازی کسب و کار آنلاین با وردپرس
اگر برای افزایش فروش آنلاین تلاش می کنید، باید تکنیک هایی را امتحان کنید که رقبای شما هنوز به آن فکر نکرده اند.
برای انجام این کار، شما باید هم روش های مورد احترام و هم روشهای خلاقانه را تست کنید. هر کاری که سعی کنید، باید آن را بر روی بهترین تحقیقات قرار دهید و مطمئن شوید که خودتان آن را تست می کنید.
اگر تبدیلات شما را افزایش دهد، آن را نگه دارید! اگر این روش کار ساز نبود، ترفند فروش اینترنتی دیگری را امتحان کنید تا درآمد سایت خود را افزایش دهید.
از کدام یک برای افزایش فروش آنلاین خود استفاده می کنید؟
مطالعه بخش اول : افزایش روش های فروش آنلاین که باید بدانید! (قسمت اول)
مطالعه بخش دوم : افزایش روش های فروش آنلاین که باید بدانید! (قسمت دوم)
در صورتی که شما صاحب کسب و کاری هستید که در زمینه افزایش فروش آنلاین نیاز به مشاوره و اجرا دارید، حتما با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان اولیه ما استفاده کنید. شماره پشتیبانی : 0922896531 . آرزومند توفیق شما در کسب و کارتان هستیم.