معرفی 7 برند موفق شکلات!
- برند های موفق, برندسازی, ویژه
- مهر 20, 1396
در این مطلب قصد داریم بهترین ترفند های برندسازی شخصی مربوط به 37 متخصص را برای کارآفرینان آنلاین(وبلاگ نویسان، تولیدکنندگان پادکست، نویسندگان، سخنگویان، مربیان و دیگر سازندگان محتوا آنلاین) به اشتراک بگذاریم. با پنتازوم همراه باشید.
ترفند های برندسازی شخصی
کریس بروگان یک کارآفرین، نویسنده پرفروش و ناشر Owner Magazine است.
ترفند های برندسازی شخصی
بهترین ترفند های برندسازی شخصی من برای افراد عبارتند از:
تلاش برای فعالیت در رسانههای اجتماعی را رها کنید و فقط اجتماعی باشید. با برنامههای وب سایتهای ارتباط جمعی و ارتباطات جدید درست همان طور که در واقعیت زندگی میکنید، رفتار کنید.
یک وبلاگ را شروع کنید. به اشتراک گذاشتن نظرات، دانش و دیدگاه خود از طریق یک وبلاگ آسانترین راه برای نشان دادن خود واقعی تان به افراد است.
شبکه خود را بسازید. کسانی که شما میشناسید به اندازه آنچه میدانید مهم است. گاهی اوقات به صورت ماهانه با دیگران ارتباط برقرار کنید تا به سادگی شبکه خود با دیگران را تشکیل دهید.
منحصر به فرد باشید. یک برند ایجاد نکنید که مانند همه افراد دیگر باشد. ببینید چه چیزی شما را متفاوت میکند و از آن استفاده کنید تا مردم شما را به خاطر بسپارند.
21Banerjeeساله است، کارآفرین سریال، سخنران TEDx و بهترین نویسنده کتاب Limitless Thinking.
ترفند های برندسازی شخصی
چند سال قبل من با Derek Halpern درباره ساخت یک وبلاگ / ترافیک / و غیره مصاحبه کردم. بعد از مصاحبه او چند توصیه شخصی برای من داشت: ” میدانید، Chris Rock هرگز بر روی صحنه به عنوان Chris Rock نمیرود، او روی صحنه به عنوان ” CHRIS ROCK ” می رود. اساسا، بهترین نسخه از خودتان باشید، زیرا این ویژگیهای شما چیزی هستند که شما را به یاد ماندنی میکنند. Derek این کار را در تلویزیون انجام میدهد و اندرو وارنر (Andrew Warner) از Mixergy.com یک مثال خوب دیگر است.
من با بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموزان Ramit Sethi مصاحبه کردهام. یکی از سوالاتی که من از آن ها پرسیدم این است: ” شما چگونهRamit را برای خرید یکی از دورهها انتخاب کردید؟ ” یک دلیل بزرگ این است که آنها Ramit را به عنوان فردی میبینند که شبیه به آنچه می گوید است. هیچ تظاهری وجود ندارد، فقط حقیقت است. و Ramit به من گفتهاست که این چیزی نیست که نشان دهد. حقیقت همانطور است که من حرف میزنم. در غیر این صورت او نمیتوانست آن را به مدت ۹ + سال نگه دارد. این کاری است که من سعی در انجام آن دارم. سعی میکنم مثل خودم حرف بزنم و خودم باشم.
مایکل الکسیس نویسنده و وکیل بسیار موفقی از کانادا است.
مرتبط بخوانید: تولید محتوا سایت شخصی : برند سازی شخصی
ترفند های برندسازی شخصی
برند شخصی چیزی است که در حال حاضر میتواند با تکامل وب اجتماعی در سطح جهانی انجام شود.
پنج سال پیش بود که وب سایتهای شبکه های اجتماعی را کشف کردم. من به فیسبوک، توییتر پیوستم و بلاگ خود را شروع کردم. در طول راه فهمیدم که بازاریابی، نشر و تجارت برای همیشه تغییر کردهاست. دیگر مثل همیشه نبود. بازی ادامه یافت. اعتبار، نفوذ و تجارت در حال حرکت بود، آنچه در آن سفر یاد گرفتم در 5 مورد از ترفند های برندسازی شخصی بیان می کنم:
تمرکز نوع لیزری ایجاد کنید.
پلت فرم دیجیتال خود را طراحی و راهاندازی کنید. این میتواند یک وبلاگ یا وب سایت باشد.
بهترین محتوای خود را در انواع رسانهها از جمله متن، ویدئو و تصویر ایجاد و منتشر کنید.
شبکههای توزیع محتوای خود را گسترش دهید. این کار با ایجاد یک لیست بزرگ در شبکههای اجتماعی، گسترش یک لیست ایمیل و بهینهسازی محتوای شما برای موتورهای جستجو برای توزیع محتوا انجام میشود.
با انتشار یک کتاب اعتبار خود را به صورت آنلاین ایجاد کنید. میتوانید کتاب خود را در سایت آمازون، اپل، و در وبلاگ خود منتشر کنید و هزینه آن را دریافت کنید.
بنابراین اگر میخواهید برند شخصی خود را سرعت دهید و به عنوان یک رهبر فکری و یا متخصص در صنعت و یا جایگاه خود دیده شوید، باید اعتبار خود را به صورت آنلاین ایجاد کنید.
Jeff Bullas سخنگو، استراتژیست، بلاگر و از تاثیرگذاران بازاریابی اجتماعی است.
ترفند های برندسازی شخصی
بسیاری از مردم گرفتار تله مبتدی میشوند، فکر میکنند که شما به سالها تجربه در بازار نیاز دارید تا هزینه ها را پرداخت کرده و مشتریان ایدهآل را جذب کنید. واقعیت این است که شما میتوانید به عنوان یک برند معروف از روز اول راهاندازی کسبوکار خود شناخته و برجسته شوید. روش # ۱ برای انجام این کار، داشتن تائیدیه از تاثیرگذاران حوزه شما است که در وب سایت خود به نمایش گذاشته میشوند (که شما نیز باید در داشتن طراحی زیبا سرمایهگذاری کنید). این اتفاق فورا شما را در یک رده بالاتر با این تاثیرگذاران قرار میدهد.
سوال بعدی این است: چگونه این گواهی و تایید را دریافت میکنید؟ این راز با افزودن ارزش به آنهایی که به آنها احترام میگذارید و تحسینش میکنید برملا می شود. فعال باشید، مراقب راههایی باشید که بتوانید به آنها کمک کنید تا مشکلات خود را حل کنند و خدمات خود را به آن ها ارائه دهید. زمانی که راههای زیادی برای ایجاد یک زندگی آسان برای افراد شلوغ و با نفوذ پیدا میکنید، به طور طبیعی از شما ممنون خواهند شد. با اجازه آنها، “سپاس از شما” میتواند در وب سایت شما یک تاییدیه شود. حتی اگر نمیتوانید با سوپراستارهای صنعت خود شروع کنید، با ساخت رابطه با کسی که بیش از شما معتبر است آغاز کنید.
Soo بنیانگذار S2Groupe است که به کارآفرینان رویایی، متخصصان و مربیان کمک میکند تا برجسته شوند.
مرتبط بخوانید: معرفی 50 برند لباس زنانه برتر
ترفند های برندسازی شخصی
دنیای خیالی دیجیتالی ما که جوامع آنلاین کوچک را شکوفا میکند، رو به رشد است، و ما هرگز در معرض خطر نیستیم. بنابراین، زمان آن است که پرچم خود را بکارید و در فضایی که به یکتایی و صداقت بیشتر از همیشه توجه میکند، شروع به ساختن ارزش ویژه برند خود کنید. زمانی که این موضوع به برندسازی شخصی میرسد، چند فکر وجود دارد …
از شفافیت هراس نداشته باشید:
دانیل پینک در To Sell is Human در رابطه با عدم تقارن اطلاعات مینویسد: در گذشته “خریدار آگاه” جایی بود که فروشنده بیشتر از خریدار می دانست. اما امروز ما به “فروشنده آگاه” نزدیکتر هستیم، که به این معناست که اطلاعات به طور برابر در اختیار مردم قرار دارد.
اطلاعات محرمانه قدیمی در حال حاضر برای دیدن همه دنیا وجود دارد، و به خاطر تکنولوژی آسانتر میشود چیزهای تقلبی را تشخیص داد. اما این برای شما و مخاطبین تان خوب است، چون صداقت وجود دارد.
خدمات مرتبط : مشاوره کارآفرینی
هم چنین به کمی خونریزی کمک میکند:
به سهتا وبلاگ نویس فکر کنید که درباره کارشان حیرت انگیز شده اید. اگر لیست شما شبیه من است، شما سه نویسنده دارید که در نمایش زخمهای خود و کار زشت گذشته برای دنیا بسیار ماهر هستند. در تبدیل تجربیات زندگی به توصیههای ارزشمند، الهامبخش و اجرایی متخصص هستند. محتوایی که به طور کامل سرگرمکننده و مفید است.
چرا از تجربیات گذشته خود برای یک مهارت عالی استفاده نمیکنید؟ درباره اشتباهات بزرگ خود و درسهایی که یاد گرفتهاید صحبت کنید. هیچ ایرادی ندارد که قسمتهای خصوصی خود را به جهان نشان بدهید.
و جایگاه خود را به عنوان راننده کامیون غذا خالکوبی شده در نظر بگیرید:
این جایگاه کوچک زیبا نعمتی است برای کارآفرینان آنلاین و در دنیای آجر و ملات. فقط به کامیونهای غذا نگاه کنید و روشی که سرآشپز ها با سر و کار دارند. مردم قبلا تحت فشار رئیس، صاحب رستوران و یا بانک بودند. سرآشپزها که در حال ساخت علامت خود هستند، به روشنی خدمات خود را ارائه میدهند و آنها واقعا “مال خود” هستند. برای من، این روح یک روز جدید است و همه ما میتوانیم چند درس از این کارآفرینان قدرتمند بگیریم.
Craig McBreen مشاور برندینگ و ارتباطات است.
ترفند های برندسازی شخصی
برند شخصی ارتباط شما با مخاطب تان است و همه چیز در مورد ایجاد ارتباط شخصی با آنها است. زمانی که قادر به ایجاد این روابط هستید، متوجه خواهید شد که طرفداران وفادار زیادی دارید که از شما حمایت میکنند، که برای گامهای بلند برداشتن و حرکت به عنوان یک کارآفرین و رشد کسبوکار شما ضروری است. من احساس میکنم که سه مورد از ترفند های برندسازی شخصی به صورت آنلاین وجود دارد، و آنها عبارتند از:
با وجود اینکه خودتان هستید، فرصتهایی را برای مخاطبین خود ایجاد خواهید کرد تا با شما در یک سطح شخصی ارتباط برقرار کنند. اگر سعی کنید فردی به غیر از خود واقعیتان به صورت آنلاین باشید، این کار دوام نخواهد یافت و در نهایت برند شما را نابود خواهد کرد. صادق بودن به ایجاد اعتماد و اعتبار با مخاطبینتان کمک میکند، که منجر به وفاداری در افرادی میشود که شما را میشناسند، دوست دارند و به شما اعتماد میکنند. در نهایت، حاضر بودن بسیار مهم است زیرا اگر شما با مخاطبین خود درگیر نیستید پس هیچ دلیلی برای چسبیدن به شما ندارند. به بنا کردن این روابط ادامه دهید و متوجه خواهید شد که مخاطبین شما به زودی به طرفداران وفادار تبدیل خواهند شد.
John Lee Dumas یکی از بنیانگذاران و میزبان پادکست تجارت به نام EntrepreneurOnFire و خالق Podcasters’ Paradise است.
Kate Erickson مدیر محتوا و مدیر اجتماعی EntrepreneurOnFire است.
ترفند های برندسازی شخصی
نکته 1: مراقب باشید. اگر درباره چیزی مراقب باشید من میتوانم احساسش کنم. من وقتی به چیزی اهمیت میدهم، این یک معجزه است. اگر این کار را نکنم، شما اهمیت نمیدهید چون شما به چیزی اهمیت میدهید تا بر روی آن تمرکز کنید (که به معنای گفتن “نه” به چیزهای دیگر است).
نکته2: نکته 1 را ببینید!!!
نکته 3: یاد بگیرید بر روی میکروفن، روی صفحه، روی دوربین، و غیره خودتان باشید.
نکته 4: در سپیدهدم بیدار شوید، نکات ۱ و ۲ را بردارید و آنها را در یک فنجان با ۱ تخممرغ خام قرار دهید و آن را خام بنوشید و سپس با یک گرمکن و سویشرت شروع به دویدن کنید و برای ۸ سال آینده واقعا سخت کار کنید. در آن زمان احتمالا برند خوبی خواهید بود.
#Chase Reeves ” یک طراح وب سایت فوقالعاده و بنیانگذار ” Fizzle ” است.
مرتبط بخوانید:5 نکته که در روایت داستان برند باید بدانید!
ترفند های برندسازی شخصی
این ها ترفند های برندسازی شخصی من برای کارآفرینان است:
۱. خود واقعیتان باشید. هیچ راه بهتری برای ایجاد ارتباط پایدار و معنادار با مخاطبین خود وجود ندارد. از صحبت کردن در مورد چیزهایی که دیگران نخواهند گفت نترسید. این ممکن است باعث شود که شما قطبی شوید، اما این کار شما را قدرتمند میکند. افرادی هستند که شما را دوست نخواهند داشت و یا برند شما برایشان مهم نیست- این را در آغوش بگیرید.
۲. ثایت قدم باشید. برند شما در مورد لوگو نیست، بلکه در مورد تمام تجربیات شما برای مردم است. این قولی است که شما کسب و کارتان بسازید. اگر ثابت قدم نباشید، چرا باید زمان خود روی شما سرمایهگذاری کنند؟ آنها انتخابهای زیادی دارند. بلند شو. بزرگ شو. بدون شکست خود را نشان بدهید.
۳. خدمات داشته باشید. مردم تشنه الهام، معنا و صداقت هستند. محتوای ایجاد کنید که تلاش میکند کیفیتهای لازم را برآورده کند و در زندگی آن ها تاثیرگذار باشد. اگر یک برند را در اطراف افرادی که میخواهید به آن ها خدمت کنید ایجاد کنید برند شخصی تان همیشه قدرت و دسترسی خواهد داشت.
Marlee Ward i یک کارآفرین تندرو معروف به (aka CRE)، استراتژیست بازاریابی و سخنگوی بازاریابی است و به شما کمک میکند پیامها و استراتژیهای بازاریابی را با انسجام و راحتی ایجاد کنید.
ترفند های برندسازی شخصی
حتی اگر از YourName.com برای میزبانی وب سایت خود و یا وب سایت اصلی خود استفاده نکنید، مطمئن شوید که از آن به عنوان ” home base ” برای تمام کارهایی که انجام میدهید استفاده کنید. یک عکس عالی از خودتان داشته باشید، با هر کاری که انجام میدهید لینک بدهید، و یک راه ساده برای افرادی که با شما تماس میگیرند، ارتباط برقرار کنید. در مورد چیزهایی فکر کنید که میخواهید یک نفر در عرض پنج دقیقه اول درباره شما بداند و آن را در سایت YourName.com قرار دهید.
۲. هر کاری که به صورت آنلاین انجام دهید، از خودتان بیشتر در آن سرمایه گذاری کنید. عکس خود را در سایت خود به عنوان عکسهای بیوگرافی و غیره قرار دهید. شخصیت خود را نشان دهید. تقریبا هر برند که من از آن پیروی میکنم به خاطر فرد پشت برند است. دقت کنید که شخصیت خود را پنهان نکنید.
۳. از برچسب زدن خود به عنوان ” …. مرد / زن ” نترسید. برای مثال Cliff Ravenscraft پاسخ دهنده پادکست مرد است. من خودم را به عنوان مرد ویدیو های DIY معرفی میکنم. آن را برای مردم آسان کنید تا دقیقا آنچه را که در چند کلمه یا یک جمله انجام میدهید درک کنند.
Caleb Wojcikی کی از بنیانگذاران fizzle و خالق DIY Video Guide است.
ترفند های برندسازی شخصی
زمانی که صحبت از برندسازی شخصی می شود، شما میخواهید مطمئن شوید که شما با نام برندتان شناخته می شوید وقتی به نمایشها، وبلاگها و رسانهها دعوت می شوید.
این به همان سادگی است که میگویند: “این جسی، نویسنده سبک زندگی کارآفرین و سازنده BusinessInAWeekend.co است.”
هر جا که بروید، من فقط توصیه های خود را قبول کردم و برای خودم برندسازی کردم.
اما به طور جدی، زمانی که برند خود را مشخص کردید، همه چیز در مورد قرار گرفتن در مقابل مخاطبان مختلف و ایجاد ارتباط با دیگران براساس برند و هویت شما است.
زمانی که شما افراد را ملاقات میکنید و یا یک لینک از یک نفر دریافت میکنید، میخواهید جایی که آنها میروند واقعا برند شما را بازتاب دهند و به طور کامل به اختصار ارزش پیشنهادی شما را توضیح دهند.
وقتی به برندسازی فکر میکنم، ابتدا به طراحی لوگو و شعار فکر میکنم. تصاویر مورد استفاده، رنگها، منحنیها، پیام، اینها همه با نیازهای مردم صحبت میکنند چون شما اولین تاثیر را روی آنها میگذارید.
خدمات مرتبط : آموزش بازاریابی
در اینجا برخی ترفند های برندسازی شخصی وجود دارد که باید آنها را به درستی انجام دهید:
برند خود را تعریف و طراحی کنید. یک لوگوی عالی که نشاندهنده فوکوس شما است (لازم نیست گرانقیمت باشد، اما باید جذاب به نظر برسد) تهیه کنید.
وقتی با مردم ملاقات میکنید تماس میگیرید، مصاحبه میکنید، یک پست سفارشی انجام میدهید، و غیره به صورت فعال به برند خود اتکا کنید.
قدم بعدی که افراد میتوانند در هنگام بازدید از سایت شما انجام دهند داشته باشید. به آنها چیزی پیشنهاد رایگانی به آن ها ارائه دهید که تجربه شان را با برند شما عمیق تر کند. فصلهای نمونه از یک کتاب، یک چک لیست، یک نقشه ذهنی، چیزی که به آنها کمک میکند به برند شما علاقمند شوند.
Jesse Krieger ، نویسنده سبک زندگی کارآفرین و بنیانگذار Lifestyle Entrepreneurs Press است.
ترفند های برندسازی شخصی
خودتان باشید و محتوای مفید، الهامبخش و سرگرمکننده ایجاد کنید تا خود را از بقیه افراد در دنیای آنلاین جدا کنید.
مهمترین چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که شما باید مخاطبین خود را بشناسید.
Lewis Howes یک ورزشکار، کارافرین سبک زندگی، نویسنده و موسس The School Of Greatness Podcast و Academy است.
ترفند های برندسازی شخصی
مرتبط بخوانید:برندهای برتر دنیا که باید بشناسید!
ترفند های برندسازی شخصی من شامل 3 مورد زیر است:
۱. روی برتر بودن برنامه ریزی کنید. ۱۰ مورد برتر چه کاری انجام خواهند داد؟ فکر کنید که شما یک برندبزرگ هستید.
۲. روی مشاوره سرمایهگذاری کنید. بیرون رفتن از جعبه خودتان بسیار مشکل است. از افرادی که این کار را قبلا انجام دادهاند بپرسید.
۳. یک چیز را انتخاب کنید. چه چیزی باعث می شود بهترین باشید؟ ۷ چیز متفاوت را انجام ندهید. ببینید تفاوت شما در بازار چیست و آن را انجام دهید.
Jaime Tardy میزبان نمایش بسیار محبوب، Eventual Millionaire است.
ترفند های برندسازی شخصی
ترفند های برندسازی شخصی “جیم جوزف”، نویسنده The Personal Experience Effect شامل موارد زیر است:
۱. خود را به هدفتان متعهد کنید. تعیین کنید که چه چیزی از زندگی میخواهید و یک مسیر را انتخاب کنید تا از آن عبور کنید. زندگی خود را به دست بگیرید.
۲. خود را تثبیت کنید. ببینید شما در چه چیزی به طور منحصر به فردی خوب هستید و استعدادهای خود را به روشهایی که دیگران را جذب خواهند کرد، نشان میدهید. این باعث میشود که شما به موفقیت برسید.
۳. ثابت قدم باشید. خود را به طور مداوم در هر تعامل، در تمام طول زندگی خود، اعمال کنید. به این ترتیب مردم میدانند که از شما چه انتظاری داشته باشید و از آنچه که باید ارائه دهید بارها و بارها قدردانی خواهند کرد.
Jim Joseph کارآفرین، استاد دانشگاه نیویورک و نویسنده کتاب برنده جایزه ” he Personal Experience Effect ” است.
مرتبط بخوانید:30 ایده فوق العاده برای استراتژی بازاریابی محتوا که باید بدانید!
ترفند های برندسازی شخصی
امسال به این معناست که برند شخصی شما واقعا از بین میرود؟ اگر در نهایت به این نتیجه رسیدید که زمان آن رسیدهاست که موفقیت شغلی خود را به دست بگیرید، پس باید به برندسازی شخصی خود نگاه کنید. برندسازی شخصی برای افرادی است که در هر کاری که انجام میدهند، باهوش و خوب هستند، اما برای برندسازی خود به همان اندازه که ممکن است، خوب نیستند. این برای افرادی است که به این نتیجه رسیدهاند که آنها باید کنترل هویت حرفهای و موفقیت شغلی خود را به دست بگیرند. آنها میدانند که هیچ امنیتی در کار وجود ندارد؛ امنیت در توانایی شما است که مسئولیت را به عهده بگیرید. امنیت در شما نهفتهاست.
چطور میتوانید خودتان را از دیگران جدا کنید و موفقیت شغلی تان را به پیش ببرید؟ در اینجا پنج مورد از ترفند های برندسازی شخصی از کتاب من آمدهاست: شما یک مارک تجاری هستید: به صورت شخصی و آنلاین، برای اینکه بدانید چگونه فرد هوشمند، برند خود را به موفقیت تبدیل کردهاست این موارد را در نظر بگیرید:
ارزش خود را بیان کنید.
من اخیرا در یک رویداد شبکهای بودم که جویندگان کار و افراد در حال تغییر هر کدام فرصتی برای دادن یک سخنرانی یک دقیقه ای داشتند. آیا باید در این سخنرانی اغراق کنند؟ هیچ نشانهای از نام تجاری در فهرست عناوین شغلی وجود ندارد. شما باید بدانید برای چه چیزی آماده هستید و میتوانید ارزش خود را بیان کنید، چه مزایایی در موقعیت شغلی و حرفه ای ایجاد می کنید را در جملات واضح و صریح ارائه دهید. اگر نمیتوانید چیزی که در مورد خودتان است را تعریف کنید، چطور میتوانید انتظار داشته باشید که دیگران آن را بفهمند؟
خدمات مرتبط: راه اندازی کسب و کار آنلاین
یک روایت حرفهای جذاب بگویید.
زبان توانایی منحصر به فرد انسانی است و داستان به زبان قدرت احساسی میدهد. و احساس مسیر کوتاه به مغز است که بازاریابان آن را خوب میدانند. بازاریابان برندهایشان را در داستان پنهان میکنند و شما هم باید این کار را بکنید. با مشخص کردن موضوع کلیدی خود شروع کنید، یک داستان خود که تمام اجزای کارتان را به هم پیوند میدهد. همه چیزهای مختلفی که انجام دادهاید را روی کارتهای جداگانه بنویسید و از خودتان بپرسید، “موضوع کلی یا داستان کلی چیست؟” مطمئن شوید که داستان به جایی ختم میشود که میخواهید بعد از آن برای برند خود استفاده کنید. داستان شغلی شما باید به طور منظم به روز شود (هم در مورد رسانههای اجتماعی مانند لینکدین و هم به عنوان روایت شغلی که شما با افراد به اشتراک میگذارید.)
برند خود را در جایی که بیشترین اهمیت را دارد ایجاد کنید.
افراد موفق شبکهای از ارتباطها را پرورش میدهند. هر چه افرادی را که میشناسید بیشتر باشد، فرصتهای بیشتری به دست شما خواهد آمد. موفقیت شغلی در مورد قابلیت دسترسی و شبکه شما است. شما میخواهید توجه ویژهای به ساخت یک شبکه استراتژیک قوی از مربیان و حامیان، و افراد ارشدی که از شما مشاوره و حمایت میکنند، داشته باشید. (هیچ چیز بهتر از این نیست!) یک مولفه مهم از شبکه استراتژیک شما هم پیمان ها هستند، افرادی که در سطح شما هستند (بیشتر یا کمتر)که متقابلا یکدیگر را پشتیبانی میکنند.
شروع به تولید محتوا کنید.
قابلیت دیده شدن برای مارکهای تجاری مهم است و برای شما نیز مهم است. بلاگ ها و وب سایتهای ارتباط جمعی مانند توییتر، یوتیوب، فیس بوک و لینکدین مکان خوبی برای شروع هستند. راهاندازی یک وبلاگ به صورت رایگان در وردپرس با استفاده از یکی از قالبهای آنها آسان است. در توییتر، شما فقط باید با یک جمله مواجه شوید! شما باید بر روی آنچه میدانید و علاقه دارید، محتوایی که برای دیگران مفید و مفید است، تمرکز کنید.
اغلب ما گفته بودیم که کلید موفقیت سختکوشی است. اما در عصر اینترنت، فرمول جدید سختکوشی+ برندسازی= موفقیت است.
Catherine Kaputa یک استراتژیست، گوینده و نویسنده است.
ترفند های برندسازی شخصی
من به دو سوال مهم فکر میکنم که باید از خودتان بپرسید:
1)برای چه اینجا هستید؟ و دقیقتر بگویم، چه باورهایی بیان ی کنند که شما میتوانید با نام تجاری خود ارتباط برقرار کنید؟
شما میخواهید به خاطر چیزی که مشتریان بالقوه میتوانند با مشتریان ایدهآل شما شناسایی کنند، ایستادگی کنید. اگر این کار را درست انجام دهید، باید از اکثر افرادی که با آنها کار میکنید لذت ببرید.
2) “ماهیت” خود را بدانید؛ چه کسی بازار هدف شما است و چه نوع خدمات / محصول میتوانید برای آنها تامین کنید؟ شما میخواهید نقطه همگرایی را پیدا کنید که در آن شور و اشتیاق شما و نیازهای مشتری با هم همپوشانی دارند.
اگر آن دو سوال را یادداشت کنید، میتوانید پایه های محکم برند خود را بسازید.
Mars Dorian : به عنوان یک هنرمند تصویرگر و سازنده محتوای آن مورد توجه قرار گرفتهاست.
مرتبط بخوانید: چطور یک برند شخصی موفق بسازیم؟
ترفند های برندسازی شخصی
ترفند های برندسازی شخصی من عبارتند از:
1)چرایی شما چیست؟
هر کارآفرین باید با درکی قوی از اینکه “چرایی” آن ها چیست شروع کند. من این نقلقول را از Simon Sinek دوست دارم که میگوید: ” مردم آنچه را که شما انجام میدهید نمیخرند، آنها چرایی کاری که انجام می دهید را میخرند.” اگر شما احساساتی هستید و واقعا “چرایی” خود را مشخص کنید، این کار برای ارتباط به برند شما، پیام شما و تصویری که پروژه شما انجام میدهد، بسیار سادهتر خواهد بود.
۲. وب سایت Your Name.com خود را ایجاد کنید.
یک برند شخصی همه چیز در مورد شما است! این بدین معنی است که شما باید با نام خود رهبری کنید. این وب سایت به خانه شما تبدیل خواهد شد. مکانی که شما هویت خود را در آن به اشتراک می گذارید، چگونه به دیگران خدمت میکنید و جایی که پیام خود را به اشتراک میگذارید. این بهترین راه برای ایجاد حضوری معتبر است که مردم با آن ارتباط برقرار میکنند.
۳. با افراد درگیر شوید!
با مردم حرف بزنید! شبکه ایجاد کنید و با آن ها درگیر شوید؛ هم آنلاین و هم آفلاین. من به طور مداوم از این که چه تعداد از مردم در رسانههای اجتماعی وجود دارند، شگفتزده هستم و آنها “فراموش میکنند” که با کسانی که با آنها حرف میزنند، صحبت کنند. شما این شخص نباشید! به افرادی که دوست دارید با آن ها در رسانههای اجتماعی ارتباط برقرار کنید دسترسی داشته باشید. روابط خود را با مشتریان خود ایجاد کنید و واقعا نشان دهید که به آن اهمیت میدهید.
Kim Garst مدیر اجرایی شبکه Boom، کارآفرین و مشاور شبکه های اجتماعی می باشد.
ترفند های برندسازی شخصی
بهترین ترفند های برندسازی شخصی من برای کارآفرینان، عبارتند از:
۱. معتبر باشید: برند شخصی شما، زندگی شماست، نه شخص دیگری. شما باید داستانهایی از زندگی واقعی تعریف کنید که آن با به اشتراک گذاری تصاویر شخصی و حرفهای و یا مستند کردن زندگی تان از طریق کلمات یا ویدئو است. موفقترینبرندهای شخصی افراد واقعی هستند که ما یک ارتباط عمیق با آنها را احساس میکنیم.
۲. ارزش را اضافه کنید. فروش را متوقف کنید و در عوض به این فکر کنید که چطور میتوانید به اندازه ممکن به پیروان خود ارزش بدهید. افزودن ارزش به معنای اشتراک گذاری اطلاعات و یا سرگرمکننده بودن بدون هیچ انتظار آنی از هر چیزی است. به عنوان مثال، اگر یک مقاله واقعا جالب را بیابید، آن را به اشتراک بگذارید. اگر شما به چیزی که خندهدار و یا مفید است برخورد کنید آن را به اشتراک بگذارید. فقط برای به اشتراک گذاشتن آن را به اشتراک نگذارید – زمان اضافی را برای آگاهی از ارزش چیزهایی که به اشتراک میگذارید، صرف کنید و به دنبال فرصتهایی برای به اشتراک گذاری اطلاعات باشید که به خصوص برای پیروان شما مفید خواهد بود.
خدمات مرتبط: گزارش جامع کسب و کار
۳. مشارکت داشته باشید. هیچ چیز قدرتمندتر از این نیست که زمان را برای ارتباط و واکنش به پیروان منحصر به فرد خود داشته باشید. به دنبال فرصتها باشید تا افراد احساس کنند که شما به آنها اهمیت میدهید و در دسترس هستید و برای برقراری ارتباط وقت میگذارید. فردی باشید که ۳۰ دقیقه پس از سخنرانی اش برای پاسخ به سوالات مخاطب وقت اختصاص می دهد. از وفادارترین پیروان شما تا جایی که ممکن است به طور خصوصی و خصوصی استفاده کنید. به دنبال فرصتهایی برای قابلاعتماد بودن و معتبر بودن باشید.
Kris Jones یک سرباز کهنهکار بازاریابی اینترنتی، بهترین نویسنده پرفروش، کارآفرین و سخنگوی عمومی است. کریس به عنوان رئیس Internet Marketing Ninjas، موسس و مدیرعامل ReferLocal.com و موسس و شرکا KBJ Capital ، خدمت میکند.
ترفند های برندسازی شخصی
به عنوان یک کارآفرین شما کسبوکار خودتان هستید. قدرت “شما”، منحصر به فرد بودن شما است، رازی که شما را از دیگران جدا میکند. ارزش منحصر به فرد بودن شما چیست؟ چرا کسی باید خدمات شما را نسبت به دیگران انتخاب کند؟ چطور میتوانید به شدت موفق باشید و تاثیر بگذارید؟ در اینجا دو مرحله برندسازی شخصی وجود دارد که باید شروع کنید.
مرحله ۱. خود را بشناسید و خود را پرورش دهید.
میدانید دیگران چطور شما را میبینند؟ آیا بین این که شما خود را می بینید و چیزی که اطرافیان شما را می بینند، یک شکاف وجود دارد؟ اولین قدم برای رشد خودتان این است که خودتان را بشناسید و این شامل بازتاب درونی و هم دریافت فیدبک خارجی است.
مرتبط بخوانید: نمونه هایی از رقابت بین برندها!
مرحله ۲. VPs های خود را تغییر دهید
پایه و اساس نام برند شما “VPs”نامیده می شود که دیدگاه، هدف، ارزشها و احساسات(vision, purpose, values, and passions) شماست.
دیدگاه: تصویر شما از آنچه ممکن است برای آینده شما وجود داشته باشد: آینده مورد نظر شما.
هدف: نقش شما در تبدیل دیدگاه شما به واقعیت.
ارزشها: ایدهها یا اصول اجرایی که تعیین میکنند که شما چگونه فعالیتهای روزمره خود را انجام میدهید. ارزشهای شما برای شما صادق است و شما آنها را به خطر نمی اندازید.
احساسات: این چیزی است که به شما انگیزه میدهد و به شما انرژی میدهد. احساساتتان شما را از خواب بیدار میکنند، اما به عنوان یک کارآفرین شما باید همیشه “سرسختی خالص ” داشته باشید تا شور و اشتیاق شما را به جلو براند.
Peter Sterlacci، پیشگام معروف تجاری ژاپن و بنیانگذار (Believe. Become. Be Your Brand) BeYB است.
ترفند های برندسازی شخصی
بهترین ترفند های برندسازی شخصی من برای کارآفرینان آنلاین اینها هستند:
۱. من دوست دارم از استیو مارتین نقلقول کنم: “به قدری خوبی باشید که نتوانند شما را نادیده بگیرند”. این قانون شماره یک برای موفقیت است.
۲. بعدی: به رقبای خود نگاه کنید. آنها که هستند؟ چه کار میکنند؟ آنها چطور به نظر میرسند؟ زمانی که این ها را میدانید – مخالف آن باشید.
۳- شعار من: راه موفقیت در تلاش است. این بدین معنی است که شما باید جرات داشته باشید که شکست بخورید و طرز فکر صحیح را در طول مسیر حفظ کنید.
۴. درباره یک نگرش موفق تصمیم بگیرید. من انتخاب کردهام که با استاندارد “کار مانند یک کاپیتان، بازی مانند دزدان دریایی” زندگی کنم. آنچه به من مربوط است این است که من در مورد کاری که انجام میدهم، جدی هستم و سعی میکنم تا آنجا که ممکن است تلاش زیادی بکنم. اما همچنین مطمئن میشوم زمانی که مشغول انجام این کار هستم، برای زندگی نیز وقت دارم.
۵. در معرض دید باشید. اگر رقبای شما خودشان را در کت و شلوار تیره تصویر میکنند، شما رنگ قرمز بپوشید! اگر شور و اشتیاق برای عینک دارید، آنها را در تصویر پروفایل خود نشان دهید. صفحه وب سایت خود را به چیزی جسورانه و روشن تبدیل کنید که ماهیت شما را بازتاب میدهد.
Anna Rydne یک بلاگر در Communicate [your] Skills، مدیر داخلی در Mynewsdesk، شریک در شبکه اجتماعی Today و نویسنده Steam Feed می باشد.
مرتبط بخوانید: سئو در تولید محتوا : 40 نکته و ترفند ضروری
ترفند های برندسازی شخصی
زمانی که نام تجاری به میان می آید، من دو توصیه دارم که شما باید آن را جدی بگیرید. به من اعتماد کنید. این دو مورد را اجرا کنید و بعدا از من تشکر کنید!
۱. برند شما این نیست که شما درباره کسبوکارتان چه فکر میکنید. برند نظر مخاطبین شما است که اهمیت دارد. محتوای شما است که تعیین می کند این نظریه چگونه شکل میگیرد. محتوای شما چیزی است که مخاطبین خود را به شما جذب خواهد کرد. این کار به تثبیت موقعیت و اقتدار شما کمک خواهد کرد. با تولید محتوای با کیفیت بالا که مخاطب هدف شما آن را با ارزش می داند، شما در آینده آن ها را مجذوب خواهید کرد و می توانید فروش بیشتری داشته باشید.
کلید تبلیغ موثر، جذب افراد به شما و سپس ایجاد رابطه با آنها از طریق تعامل است. در ابتدا جذب کنید؛ سپس با آن ها تعامل کنید. شما با ارائه اطلاعات با ارزش به آنها جذب میشوید. هرچه اطلاعات بیشتری بدهید، برند شما جذابتر میشود.
۲. اگر میخواهید در برندسازی عالی باشید، پس روی یک رابط موثر کار کنید. برندها که با ما طنینانداز میشوند این کار را انجام میدهند چون آنها قادر به ارتباط موثر با برند خود هستند.
بسیاری از کسب و کارها محصولات یا خدمات بسیار خوبی دارند اما نوع موفقیتی که در تلاش برای رسیدن به آن هستند را تجربه نمیکنند، زیرا نمیدانند چگونه به طور موثر پیام برند خود را به مردم منتقل کنند. باید یاد بگیرید که به طور واضح ارتباط برقرار کنید. شما باید به طور مداوم آنچه را که هستید به وضوح بیان کنید و اینکه چرا مخاطبین شما باید اهمیت دهند. مهم نیست چقدر ارزش و خدمات ارائه دهید، چقدر محصول تان نوآورانه است و یا چقدر در کاری که انجام میدهید شگفتانگیز هستید، اگر نمیتوانید آن را به مخاطبین خود منتقل کنید، هیچ کدام از این موارد تاثیرگذار نخواهد بود.
عمر موسس $100 MBA و WebinarNinja است.
ترفند های برندسازی شخصی
بزرگترین توصیه برندسازی شخصی من این است که معتبر باشید. مردم میتوانند معتبر نبودن را از یک مایل دورتر استشمام کنند، و حتی اگر نتوانند آن را تشخیص دهند، احتمالا یک برند را از بین خواهید برد که اگر یک مقلد از مردمی باشید که آن ها تحسین می کنید اما خود واقعیتان نیستید.
افراد زیادی وجود دارند، تنها یک نفر خود شما هستید. آن را در آغوش بگیرید!
من همچنین میگویم مهم است که زمانی که در انواع فعالیتهای “کار” سنتی شرکت میکنید، بخشهایی از شخصیت خود را به همراه داشته باشید.
اگر به یک رویداد شبکه ای حضوری بروید، بیشتر مردم هرگز ۱۰۰ % روی کسبوکار متمرکز نمیشوند. اکثر مردم صحبتهای معمولی در مورد آب و هوا یا رویدادهای ورزشی و یا چیزهایی که بچههایشان دارند را خواهند داشت و غیره. شما باید در دنیای آنلاین نیز به همان ترتیب باشید. شما در دنیای آنلاین باید برای ادغام شخصیت خود در بیان آنچه که هستید تلاش کنید تا مردم احساس کنند که در زندگی واقعی چه شکلی خواهید بود. در این صورت آنها بیشتر جذب خواهند شد و با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.
John Corcoran موسس وبلاگ Smart Business Revolution است.
مرتبط بخوانید:تولید محتوا حرفه ای : 15 رازی که باید بدانید!
ترفند های برندسازی شخصی
بخشی از توصیهها برای افرادی که تنها به صورت آنلاین یا با برندسازی شروع میشوند، این است که به برند خود اجازه دهید که به طور طبیعی در طول زمان تکامل یابد. اکثر افراد در این لیست با وب سایتی که امروز دارند شروع نکرده اند و شما نباید ماهها صرف کار در اولین وب سایت تان کنید.
به جای آن، بر ارائه ارزش برای مخاطبین خود تمرکز کنید و اطلاعات بیشتری در مورد پیام و برند خود کسب کنید، و از آنجا خواهید دانست که چه چیزی نیاز دارید تا در سایت خود حذف یا اضافه کنید.
Nathalie Lussier استراتژیست دیجیتال و میزبان Host of Off The Carts Show است. او همچنین خالق 30 Day List Building Challenge است.
ترفند های برندسازی شخصی
فیسبوک،لیکندین، توییتر، میکرو بلاگ ها، اسکایپ، پیامک، عکاسی دیجیتال، یوتیوب و دیگر فنآوریها به ما اجازه میدهند به روشهایی که قبلا غیرقابلتصور بودند، ارتباط برقرار کنیم. با دستگاههای همراه، ما میتوانیم زمانی که چیزی رخ میدهد پخش کنیم. مزیت بزرگ اینترنت امروزی این است که هر کسی میتواند اطلاعاتی را برای مخاطبان جهانی منتشر کند. خطر بزرگ اینترنت امروز این است که هر کسی میتواند اطلاعاتی را برای مخاطبان جهانی منتشر کند. در دنیای امروز، هر کسی یک برند شخصی دارد، زیرا هر چیزی در فرمت دیجیتال به شهرت یک فرد بستگی دارد. چالش این است که چیزی که شما میگویید، میتواند بایگانی شود و قابل جستجو شود، برای هر کسی و برای همیشه در دسترس باشد. این بدین معنی است که یک اشتباه آنلاین میتواند از لحاظ تئوری برای تمام عمر شما را آزار دهد. در زیر چند نکته از ترفندهای برندسازی شخصی وجود دارد که به شما را در حفظ شخصیت آنلاین مثبت کمک میکند:
نام کاربری آنلاین خود را ثبت کنید. اگر نام شما Joe Smithاست، آیا شما www.joesmith.com، www.joe-smith.com و حتی www.joe-smith-sucks.com را دارید؟اگر نام خود را ندارید، شهرت خود را در دستان کسی که انجام میدهد رها میکنید.
خدمات مرتبط: دانلود کتاب آموزشی فوق العاده: تبلیغات در اینستاگرام
تنظیمات حریم خصوصی را بر روی شبکههای اجتماعی خود تنظیم کنید. آیا میخواهید زندگی خصوصی تان را حفظ کنید؟ مطمئن باشید که تنظیمات حریم خصوصی خود را برای کمک به انجام این کار تنظیم کنید. این که آیا فیس بوک، لینکدین، توییتر، اینستاگرام و غیره تنظیمات خود را متناسب با سطح حریم خصوصی تان سفارشی میکنند یا خیر. دقت کنید که روی لینکهای چندگانه درون یک شبکه کلیک کنید تا ناخواسته اطلاعات خود را با برنامه – و به طور بالقوه جهان – به اشتراک نگذارید.
به خودتان آزمون روزنامه بدهید. به یاد داشته باشید که پیغامهای دیجیتالی شما بایگانی میشوند و از لحاظ تئوری تا ابد قابل جستجو هستند. هر بار که میخواهید “ارسال” یا “پست” را بزنید از خودتان این سوال را بپرسید: ” من چه احساسی خواهم داشت اگر این پست صفحه اول روزنامه فردا باشد … اگر شبکه حرفهای من این را بخواند ناراحت میشوم؟ آیا ممکن است خجالتزده باشم اگر نوه بزرگ من این را بخواند؟ اگر پاسخ بله است، پس آن را به پست نکنید، آن را در یک ایمیل بفرستید، یا در یک پیام متنی پاسخ دهید.
برای بسیاری از مردم، ساخت و مدیریت یک برند شخصی تنها به دنبال چند نکته ساده و آسان است. کلید این است که پیش از ارسال فکر کنید و تشخیص دهید که هر چیزی که شما انجام میدهید میتواند به طور بالقوه تاثیر مثبت یا منفی بر شهرت شما داشته باشد.
Sam Richter موسس acclaimed Social Selling است که به عنوان یکی از ۲۵ شرکت برتر فروش جهان شناخته میشود، و بهترین کتاب پرفروش او، ” Take the Cold Out of Cold Calling” است که به عنوان کتاب سال انتخاب نامگذاری شده است.
ترفند های برندسازی شخصی
بهترین نکته برای برندسازی تجاری این است که ایده روشنی از اینکه چه کسی مشتری / خواننده ایدهآل شما است داشته باشید و خودتان را به عنوان کارشناس در این جایگاه قرار دهید. هر چه دقیقتر بگویید، پیام شما واضحتر خواهد بود و احتمال بیشتری وجود دارد که مشتری ایدهآل خود را جذب کنید. بسیاری از کارآفرینان فکر میکنند که اگر آنها گسترده شوند، به مخاطبان بیشتری میرسند، اما این کار واقعا جواب نمیدهد.
Andreea Ayers یک کارآفرین زنجیرهای است و بنیانگذار Launch Grow Joy است، او کارآفرینانی را راهنمایی میکند که میخواهند خط تولید مصرفکننده را از طریق خروجیهای خردهفروشی و رسانهها راهاندازی کنند.
ترفند های برندسازی شخصی
بهترین ترفند های برندسازی شخصی من برای کارآفرینان آنلاین موارد نیز است:
۱. خودتان باشید – این مورد واضح است اما بسیاری از مردم این کار را نمیکنند. شفاف بودن با مخاطبین و ارائه خود “واقعی” مهم است. برای مثال، من موسیقی هیپ هاپ را دوست دارم، بنابراین تکههایی از آهنگهای مورد علاقه من را به پادکست ها و فایلهایم اضافه میکنم.
۲. ارزش خود را بشناسید – فقط برای صحبت کردن صحبت نکنید. ارزشی که شما ارائه می کنید را درک کنید و اینکه چرا مردم باید از شما پیروی کنند. دقت کنید که همیشه به مخاطبین خود خدمت میکنید.
۳. در یک شرکت خوب باشید. هیچکس به تنهایی به جایی نمیرسد. خودتان را با افراد دیگری بپوشانید که برای چیزهایی که به آن اعتقاد دارید ایستادگی کنند و این به اشتراک گذاری عقاید مشابه باعث تقویت شما و بالا بردن برند شخصی شما خواهد شد.
گرگ هیکمن، بنیانگذار System.ly است.
مرتبط بخوانید: 11 تئوری روانشناسی برای بهبود بازاریابی محتوا
ترفند های برندسازی شخصی
بهترین نکته برای برندسازی شخصی من این است که:
خودتان باشید. هر کس دیگری وجود دارد!!
زمانی که بالا رفتم و خودم را مشغول کردم، در تمام کاری که کردم و گفتم، این زمانی است که برند من واقعا شکل گرفت و منحصر به فرد شد، و این زمانی است که طرفداران من شروع به جمع شدن در اطرافم کردند. این نقطهای است که در آن شما صادق و قدرتمند هستید. سعی نکنید پشت چیزی پنهان شوید که نیستید و قطعا هیچ ارزشی در تلاش برای راضی کردن همه وجود ندارد.
Natalie Sissonیک کارآفرین و نویسنده کتاب پرفروش Suitcase Entrepreneur است.
ترفند های برندسازی شخصی
از طریق ویدیو ارتباط برقرار کنید. هر کسی یک وبلاگ دارد – ایستادن در مقابل جمعیت در قالب نوشتاری بسیار مشکل است. اگر توانایی آن را دارید، یک کانال یوتیوب را امتحان کنید که شما را به عنوان یک متخصص در موضوع تان هدایت میکند.
Jun Loayza خالق Drop Ship Domination است و سایت دیگری نیز دارد که eFinanceHub نام دارد.
ترفند های برندسازی شخصی
هر برند شخصی سه عنصر دارد: داستان، صدا، و ظاهر. داستان این است که شما چطور به جایی میرسید که الان هستید. و هر برند معروف یک داستان عالی دارد. اپرا. مارتا استیوارت، استیو جابز. داستان پشت صحنه آنها قانعکننده است و باعث میشود که ما آنها را بشناسیم. داستان شما به مردم کمک میکند احساس کنند که شما را میشناسند و میخواهند شما را استخدام کنند. صدای شما این است که چگونه همه چیزهایی است که در کپی وب، ایمیل، به روز رسانی وضعیت و همه چیز ارائه می کنید. این باید برای شخصیت شما صادق باشد. ظاهر شامل فونت، طرح رنگ، و عناصر طراحی است. و این بخشی که شما واقعا باید دوست داشته باشید، چون شما میخواهید آن را بارها و بارها ببینید و این چیزی است که کسبوکار شما را به دیگران نشان میدهد.
داستان، صدا و ظاهر باید سازگار باشند. سازگاری، کلید اصلی است. شما نمیتوانید از قلم، رنگها و صدا منحرف شوید. یک برند خوب تنها به همان خوبی است که توانایی شناخته شدن را دارد. بنابراین اگر از ظاهر و احساس برند خود منحرف شدید، گیجکننده است. و این بدین دلیل است که شما با برند خود ازدواجکرده اید که باید مطمئن شوید که واقعا بازتاب شما و شخصیت تان است. این روشی است که شما واقعا آن را دوست خواهید داشت. رنگهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید، فونتهای خود را کاملا دوست داشته باشید و مانند خودتان بنویسید.
Jessica Kupferman یک کارآفرین و استراتژیست نام تجاری است.
ترفند های برندسازی شخصی
بهترین توصیه برای رشد برند شخصی شما در همه جا بودن و رفتار با همه است. حضور در همه جا به معنای گذاشتن نظرات درباره سایتهای مختلف، نوشتن پستهای مهمان در سایتهای مختلف و همچنین اطمینان از اینکه شما در تمام شبکههای اجتماعی اصلی فعال هستید است. هرچه افراد بیشتری نام و صورت شما را ببینند، آنها بیشتر شما را به عنوان یک برند قابلاعتماد و معروف میشناسند. من همیشه مطمئن بودهام که به تمام ایمیلهای شخصی خود پاسخ میدهم و همیشه به همه درخواستهای مصاحبه پاسخ می دهم. به اندازه وبلاگ یا جایی که در هستم اهمیت نمیدهم. هر کسی که زمان می گذارد تا با من در ارتباط باشد، مستحق توجه من است، و به همین دلیل است که امروز برند من تبدیل به چیزی شدهاست که امروز هست.
Zac Johnson کارآفرین، بازاریاب اینترنتی و وبلاگ نویس اینترنتی است.
مرتبط بخوانید: مراحل بازاریابی محتوا
ترفند های برندسازی شخصی
ترفند های برندسازی شخصی من برای کارآفرینان آنلاین موارد زیر است:
۱. همیشه صادق باشید و نقاط قوت و نیز ضعفهای خود را به اشتراک بگذارید. محتوای خود را به اشتراک بگذارید که به نفع مردم باشد و به آنها چیزی را آموزش دهد. آنها را وادار کنید که احساس کنند میخواهند بیش از پیش به اینجا بازگردند.
۲. همیشه مفید باشید و تا جایی که میتوانید اطلاعات کسب کنید. برخی از مردم فکر میکنند که این دیوانگی است، اما هر چه بیشتر به دیگران کمک کنید، بیشتر شما را دنبال میکنند و به آنچه که شما به اشتراک میگذارید اعتماد می کنند.
۳. روابط خوبی را در طول مسیر ایجاد کنید، زیرا اینها افرادی هستند که طرفداران وفادار خواهند بود. آنها مشتاق هستند که از شما حمایت کنند، مطالب شما را به اشتراک بگذارند و دیگران را به شما معرفی کنند.
Adrienne Smith وبلاگ نویس جدی، سازنده ترافیک و سوپر استار تعامل است.
ترفند های برندسازی شخصی
ترفند های برندسازی شخصی من این ها هستند:
۱. کاری بیش از هر کس دیگری انجام دهید.
به عبارت دیگر، انتظارات بیشتر داشته باشید. وقتی این کار را انجام دهید، از جمعیت خارج میشوید و به حد متوسط فشار وارد میکنید.
۲. انگیزه دهید.
در دنیایی از تسخیر، مردم فراموش کردهاند که چگونه به دیگران انگیزه دهند. انگیزه شما همیشه باید دیگران باشند، نه خودتان.
۳. هرگز یادگیری را متوقف نکنید.
قبل از اینکه بتوانید به دیگران چیزی بدهید، باید خود را پر کنید. برای ارائه، باید چیزی برای دادن داشته باشید. اطلاعات بیشتری به دست آورید تا اطلاعات بیشتری بدهید.
Adam Smith نویسنده، سردبیر، سخنران و پادکستر است.
ترفند های برندسازی شخصی
یک پلت فرم شخصی قوی با نام تجاری منحصر به فرد شما ، قدرتمندترین دارایی است که میتوانید به آینده خود بدهید. اگر خودتان تلاش نکنید، کس دیگری نخواهد بود. با نوشتن سه کلمه شروع کنید (برای خودتان خوب باشید)! که شما را توصیف میکنند. این سه کلمه را در بیوگرافی خودتان کپی کنید و در تبلیغات به کار ببرید. آنها را به طراح خود بفرستید تا بتواند وبلاگ شما را برای مطابقت با آنها آماده کند. از این کلمات برای گفتن به عکاستان برای نوع عکسهایی که به دنبالش هستید استفاده کنید. عکسها هزاران کلمه دارند، بنابراین با این سه تا شروع کنید و 997 تای دیگر سر جای خود قرار میگیرند.
نکته پایانی: تصور کنید فردی که در بالای جایگاه شما قرار دارد از وبلاگ شما بازدید کردهاست. برای این که آن فرد خواندن محتوای شما ادامه دهد، چه تغییری ایجاد خواهید کرد؟ این تصور به بالا بردن شما کمک خواهد کرد.
Mike Kim مشاور بازاریابی و مدیر ارشد بازاریابی در MEK Review است. او به حرکت شما و کسبوکارتان به سمت بالا و صحیح کمک می کند.
مرتبط بخوانید: بهبود رنک الکسا : 100% واقعی با این راهکار ها
ترفند های برندسازی شخصی
ایجاد برند شخصی، یک فرآیند چرخهای است که از دو عمل تشکیل شدهاست:
کشف کن. نمایش بده. تکرار کن.
چیزی که جذاب است این است که اغلب اوقات نمایش به معنای اضافه کردن چیزها (طراحی بیشتر، کلمات بیشتر)نیست، بلکه در مورد ریختن چیزهای غیر ضروری است.
استعاره ای که بهترین توضیح را میدهد این است:
شما با آنچه که دارید کار میکنید و امکانات سنگ را در مقابل خود احساس میکنید تا زمانی که یک نگاهی از پتانسیل های آن را به دست آورید. سپس به تدریج آن را حکاکی می کنید.
همانطور که میکلانژ هنگامی که از او سوال شد که چگونه یک مجسمه به عنوان “دیوید” ساخت، پاسخ داد که همه آنچه را که دیوید نیست، حذف کردم.
فرآیند برندسازی شخصی در مورد حذف هر چیزی است که شما نیستید. درخشندگی و شفافیت برند شما بستگی به مقدارچیزهایی دارد که شما مایل به رها کردن آنها هستید.
اگر میخواهید موارد غیر ضروری را حذف کنید چند نکته در اینجا وجود دارد:
۱. از کمال گرایی خود آگاه شوید.
هر کسی آن را دارد. آگاه شدن از آن اولین قدم برای غلبه بر آن است. لیستی از چیزهایی که فکر می کنید باید کامل باشند تهیه کنید.
به عنوان مثال: یک کارآفرین آنلاین عالی یک وبسایت فوقالعاده دارد، لیستی از ۶۰۰۰ پیرو اختصاصی، حداقل یک محصول با درآمد شگفت انگیز، یک کتاب پرفروش دارد و در بالی زندگی میکند، در حالی که یک خانه در سانفرانسیسکو را از طریق Airbnb اجاره کردهاست.
بسیار صادق و با جزئیات باشید. سپس به لیست خود نگاه کنید و از این که چه مقدار از این کارها را دوست دارید و چقدر از آن استفاده میکنید آگاه شوید. یا به هر حال، از ماهیت واقعی آن آگاه باشید.
خدمات مرتبط: راه اندازی کسب و کار آنلاین
۲. همین حالا آغاز کنید.
هنگامی که کمال گرایی ذهنی را قبول کردید، شما آماده در آغوش گرفتن خود هستید. حالا وقتش است که با آنچه اکنون دارید نشان دهید. آنچه را که نیاز دارید بگویید، آنچه را که نیاز دارید بنویسید، طراحی کنید. این لحظه عالی است.
۳. خصوصیات خود را در آغوش بگیرید.
تو آدم خاصی هستی، درست مثل بقیه. با تمام نقص های خود عمل کنید. عیب و نقص ها دوستانه و به یاد ماندنی است. مانند داستان Samsaya خواننده نروژی که شکاف ۳ mm بین دندانهای جلویی اش دارد. وقتی در رکوردهای اصلی به او گفته شد که آن شکاف را از بین ببرد، نپذیرفت و رفت تا رکورد خودش را ایجاد کند و آن را 3MM ثبت کرد.
۴. با قطعات خالی کاغذ راحت شوید.
اگر سفر کارآفرینی را آغاز کردهاید به این معنی است که شما یک مشت کار برای مشخص کردن اینکه چه چیزی شما را تعریف میکند، با چه کسی واقعا میخواهید کار کنید، صدای واقعی شما چگونه به نظر میرسد، قرار دادهاید. شما خلق کردهاید، پیامی ارسال کرده و صحبت کردهاید. شما احتمالا یک پایگاهداده Evernote و ۷ دفترچه یادداشت پر از نکات و داستانهای مفید دارید! گاهی اوقات خوب است که یک تکه کاغذ سفید بردارید و دوباره سوالات بزرگ را از خودتان بپرسید:
چرا؟ چطور؟ برای چه کسی؟ اضافه کردن ارزش چه چیزی است؟
۵. همیشه با کلمات ساده شروع کنید.
مهم نیست که چه رسانهای از آن استفاده کنید، چه وبلاگ، پادکست و یا فیلم ایجاد کنید – ماهیت در کلمات گنجانده شدهاست. هر زمان که چیز جدیدی را آغاز میکنید، یا زمان اصلاح آن چیزی است که شما دارید (که به این معنی است که شما وارد چرخه میشوید) ابتدا با ماهیت کار کنید. درک کلمات خود را ساده و آسان نگه دارید .اگر یک کودک ۶ ساله متوجه شما نشود کلمات شما به اندازه کافی ساده نیست!
ترفند های برندسازی شخصی
سه نکته من در مورد ترفند های برندسازی شخصی برای کارآفرینان سبک زندگی عبارتند از:
۱. یک جهت انتخاب کنید.
انتخاب یک جهت واحد برای تمرکز احتمالا یکی از سختترین قسمتهای برندسازی شخصی است. لازم به ذکر نیست که شما باید فوقالعاده خوششانس باشید، در واقع، من فکر میکنم بیش از حد حساس هستم، به خصوص وقتی که زمان شروع است، میتواند یک مسیر سریع باشد تا شور و اشتیاق را برای موضوع تان از دست بدهد. اما امروزه بسیار رایج است که متخصصان “معلق ” بسیاری را ببینید که خود را با آن معرفی میکنند. چیزهایی مثل “مربی طراحی زندگی، مسافر دنیا، عاشق زندگی” همه جالب به نظر میرسند، اما نمیتوانند مشتریهای زیادی به شما بدهند. شما میتوانید در مورد این چیزها با خودتان صحبت کنید، اما در برخی موارد لازم است که داستان خود را به یک مکالمه بسیار خاص تبدیل کنید که درد بسیار خاصی را حل کرده، و یا مشکل افرادی که با آن روبرو هستند را حل کند. با دردی که میخواهید درمان کنید شروع کنید، سپس نام تجاری خود را به شکلی هنرمندانه به آن شکلی که میخواهید بگویید.
۲. یک عکاس حرفهای استخدام کنید
اگر چه این کار هنگام شروع به طور کامل ضروری نیست، اما من میگویم اگر پول داشته باشید، یک عکاس عالی استخدام کنید. آنها را به مدت یک یا دو روز در اطراف شهر دنبال کنید. چند لباس بردارید و فقط آزاد باشید. چندین هزار عکس در ژست، لباس و محیط مختلف بگیرید. اگر شما یک برند از خودتان ایجاد میکنید، پس باید ماهیت خود را با کسی که در انجام این کار مهارت دارد، ثبت کنید. پشیمان نخواهید شد و من تضمین میکنم که این بهترین پولی است که تا به حال خرج کردهاید. با داشتن عکسهای عالی، شما میتوانید از اشتباهات زیادی در ابتدای کار جلوگیری کنید. من به این روش فکر میکنم؛ اگر یک عکس میتواند هزاران کلمه بگوید، فقط تصور کنید که با عکاسی واقعا خوب چقدر می توانید ارتباط موثر برقرار کنید. این به شما یک تضمین می دهد.
مرتبط بخوانید: ویدئو تبلیغاتی جالب برند فولکس واگن
۳. وبلاگ خود را صفحه اصلی خود قرار ندهید.
من وب سایت خود را به عنوان یک وبلاگ در سال ۲۰۰۵ راهاندازی کردم. و در آن زمان احتمالا بیش از پنج بار وبلاگ نویسی را شروع کردهام که تنها چند ماه بعد آن را رها میکردم. در طول چندین سال من برخی پستها را منتشر کردهام که زمانی که مردم از سایت من بازدید کردند به خوبی به آن بازخورد نشان می دادند. اما از آنجا که به طور مرتب به روز رسانی نمی کردم، سایت من همیشه با تاریخ فرق داشت. اگر شما یک نویسنده فوقالعاده هستید و قصد دارید در هر پست وبلاگ ۱۰ تا ۲۰ ساعت کار کنید (آنچه که بهترین وبلاگ نویسان این روزها انجام میدهند) شما متوجه خواهید شد که تلاش وبلاگ نویسی روزانه ارزش ندارد. در عوض من سایت شخصی خود را بیشتر به شکل صفحه ورود قرار میدهم، که به صفحات جالب دیگر در سایت ارتباط دارد تا مردم را به سفری در مورد من و ارائه منحصر به فرد من به دنیا مرتبط سازد.
Nate Bunger ، بنیانگذار Dream Life Academy می باشد.
ترفند های برندسازی شخصی
بهترین ترفند های برندسازی شخصی من برای کارآفرینان عبارتند از:
۱. کمک کرده و با دیگران بخشی از برند شخصی خود همکاری کنید. شما نمیخواهید به عنوان فردی شناخته شوید که درخواست کمک میکند، اما پس از آن یک ماه طول میکشد تا به هر درخواست کمک که دریافت میکنید پاسخ دهید.
۲. برند شخصی در مورد فرد بودن نیست. در مورد اعتبار آن است. بدون آن شما میتوانید فرصتها را جذب کنید، اما ممکن است برای خود “واقعی” شما مناسب نباشند.
۳- سپاسگزاری خود را با یک هدیه کوچک نشان دهید. قدردانی در میان کارآفرینان یک الزام است و همه یک یادداشت و یا ایمیل تشکر شخصی ارسال میکنند. اما شما نمیتوانید این شگفتیها را تصور کنید که یک هدیه کوچک مثل یک کارت هدیه ۵ دلاری میتواند برای شما و برند شما انجام دهد.
Odalis Salazar موسس و مدیر اجرایی برند Promethean، سایتی که به متخصصان جهان کمک می کند تا برند شخصی خود را ایجاد کرده و به شغلی که می خواهند دست یابند.
ترفند های برندسازی شخصی
بهترین نکات من برای برندسازی شخصی برای کارآفرینان، عبارتند از:
۱. مفید باشید.
۲. کمک کنید.
۳. خودتان باشید.
خیلی ساده است!
Paul Jarvis ، طراح وب و بهترین نویسنده پرفروش میباشد.
امیدواریم که این مطلب از پنتازوم رو دوست داشته باشید و از این نکات استفاده کنید.
اگر قصد دارید برند شخصی خود را ایجاد کنید، پنتازوم همراه شما خواهد بود. نیاز به برندسازی شخصی دارید؟ پنتازوم شما را در ایجاد برند شخصی راهنمایی خواهد کرد. می توانید برای مشاوره با ما تماس بگیرید: 09223896531