نکات طراحی لوگو محصولات غذایی
- تبلیغات اینترنتی, طراحی و گرافیک, کسب و کار
- آبان 1, 1396
مفید بودن ارائه تصاویر و تصاویر تبلیغاتی خلاق به ارائه تحلیل و توضیح مناسب در خصوص آن ها است. بنابراین با هم مرروی بر آن ها خواهیم داشت.
بر طبق تحقیقات انجام شده شستن دست ها می تواند بهترین، ابتدایی ترین و موثر ترین اقدام برای جلوگیری از بروز بیماری ها باشد. درست است که در برخی از مشاغل که با سلامت مردم سر و کار دارند این مساله اهمیت بیشتری دارد اما در واقع شامل همه مردم و سلامت عموم می شود. خب حالا چه چیزی در این تبلیغ آن را فوق العاده می کند؟ گاهی ایجاد ترس باعث می شود مردم به خطری که به صورت بالقوه آن ها را تهدید می کند، توجه کنند. این مساله را به ویژه در تصویر بعدی می توانید مشاهده کنید. خطر به مشابه یک عامل برای جلب توجه به کار می رود.
این تبلیغات شوکه کننده مربوط به یک توصیه بهداشتی به والدین است. فقط از صابون مایع استفاده کنید. شعار تبلیغاتی که در این پوستر درج شده است: اگر دست شما به اندازه کافی تمیز نیست، در واقع آلوده است.
این شعار تبلیغات همانند تصویر کمی ترسناک به نظر می رسد. مربوط به دستگیره های مکان ها عمومی مانند قطار ها و درب دستشویی ها و غیره است. اصلا به ذهنتان هم خطور نمی کند که با گرفتن دستگیره همچنین خطری شما را تهدید کند!
ماهی به صورت بالقوه محل رشد باکتری های زیادی است. با دست زدن به آن در واقع این باکتری ها به دست شما منتقل می شوند.
ایده ای که در این برای القا انتخاب شده است این پیام است: پس از دست زدن به حیوانات دست خود را بشویید.
این پوستر مربوط به تبلیغات دتول، برند معروف محصولات بهداشتی است. برخی از ایده های تبلیغی سعی در استفاده از عناصر فیلم های ترسناک را دارند. همانطور که ذکر کردیم، ایجاد ترس در یک کمپین یا پوستر تبلیغاتی می تواند پیام لازم را به مخاطبان ارائه کند. در این پوستر در بخش ذیل شعار تبلیغاتی ذکر شده است: 99.99% از باکتری ها با دتول از بین می روند، بدون نیاز به آب. ذکر این نکته که به آب نیازی نیست، هم چنین در طراحی پوستر: انتخاب فردی که در اتوبوس است تاثیر گذار است.
در پایان باید ذکر کنیم تصاویر تبلیغاتی خلاق می توانند به ارائه پیام شما به مخاطب کمک کنند. اما چیزی که واقعا مشتریان شما را راغب به استفاده از محصولات و خدماتتان می کند کیفیت است. روی نیاز های مشتری تمرکز کنید. حتما موفق خواهید شد.