اینفوگرافی چیست ؟! چرا نیاز به تولید محتوا در این قالب داریم؟
- آموزش تولید محتوا, بازاریابی محتوا
- فروردین 19, 1399
زمان بهتری از اکنون برای برند سازی شخصی با استفاده از تولید محتوا سایت شخصی وجود ندارد! بازاریابی محتوا نه تنها موثرتر از بازاریابی سنتی است، بلکه همچنین برخی از برند های شخصی نیز نفوذ بیشتری نسبت به برند های بزرگ با بودجههای بسیار بیشتر دارند.
با وجود اعتماد مصرفکننده به برند های شرکتی در یک زمان بسیار کوتاه و افزایش عدم اعتماد به تبلیغات آنلاین، برندهای شخصی دارای مزیت هایی هستند.
اینترنت این کار را آسانتر کردهاست تا مردم بتوانند از طریق روشهای بازاریابی مبتنی بر اعتماد، ارزش و عمل متقابل شبکه آنلاین خود را بسازند.
یک برند شخصی چقدر مهم است؟ برند شخصی در حال تبدیل شدن به یک الزام برای هر کسی است که می خواهد کسب و کار خود را پرورش دهد، شغل رویایی خود را به دست آورد و یا شغل خود را گسترش دهد.
خدمات مرتبط: تولید محتوا و مدیریت سایت
قبل از اینکه درباره ساخت یک برند شخصی صحبت کنیم، بیایید در مورد معنی این واژه بحث کنیم.
“مارک تجاری شخصی” به بازاریابی و ارائه، شغل و تجربه شما به عنوان یک برند اشاره دارد. زمانی که به برند فکر میکنید، احتمالا تصاویر و شعارهای شرکت های بزرگ در ذهن شما به وجود می آید. برند شخصی نیز تفاوت چندانی با این موارد ندارد.
در برند شخصی از یک تصویر، شعار و یا موقعیت استفاده می شود. با این هویت، شما برند خود را توسعه میدهید که میتواند شامل یک رزومه، وب سایت، نوشتهها، محصولات، خدمات و یا حتی لوگو، شعار و تصاویر بصری باشد. درست مثل یک شرکت بزرگ، از یک گزاره، که چرایی و هدف شما را بیان می کند ایجاد کنید تا هدف کلی کسب و کار شما را توصیف کند.
مرتبط بخوانید: تولید محتوا سایت فروشگاهی
اکنون که به طور کلی با برند شخصی آشنا هستید، بیایید در مورد این که چگونه تولید محتوا سایت شخصی هویت برند شما را ترویج میدهد، بحث کنیم.
بازاریابی محتوا شامل تولید محتوا مرتبط و با ارزش و اشتراک گذاری آن است.
تولید محتوا سایت شخصی به وبلاگ ها، پست های شبکههای اجتماعی، ویدیو، پادکست ها، کتاب های الکترونیک، اینفوگرافیک ها، وبینارها و سایر مواردی که برای نشان دادن خودتان و برند شخصی تان استفاده می کنید اشاره دارد.
تولید محتوا خوب در موارد زیر بسیار موثر است:
افزایش قدرت و نفوذ
ایجاد اعتبار
ایجاد اعتماد
تولید محتوا سایت شخصی
برند سازی شخصی و بازاریابی محتوا اگر به همراه هم استفاده شوند، بسیار موثر خواهند بود. در زیر برخی از روشهایی که میتوانید برند شخصی خود را با استفاده از تولید محتوا ایجاد کنید آورده شدهاست:
یکی از بهترین، سریعترین و موثرترین روشها برای برند سازی شخصی با محتوا، نوشتن کتاب است.
کتابی بنویسید که چیزهایی را که درباره صنعت و موقعیت خود میدانید را بیان کند. از طریق نوشتن، فرصتی برای اشتراک گذاری، بینش شخصی و همچنین چشم انداز آینده خود ایجاد کنید.
نوشتن کتاب یک شکل قدرتمند از تولید محتوا سایت شخصی است. انتشار کتاب اعتبار، دیدگاه و قدرت شما را افزایش میدهد و همچنین میتواند به رشد جامعه مخاطبین هدف شما کمک کند.
نوشتن یک کتاب ممکن است طاقتفرسا و دور از دسترس به نظر برسد، به خصوص اگر شما تجربه کافی نداشته باشید و یا خودتان را به عنوان یک نویسنده خوب در نظر نگیرید. نگران نباشید شما برای انجام این کار به یک ناشر کتاب نیاز ندارید.
اگر شما مطالب زیادی در وبلاگ دارید، می توانید آنها را در کتاب الکترونیکی جمع آوری کنید.
خدمات مرتبط: راه اندازی کسب و کار آنلاین
برای برند سازی شخصی با وبلاگ نویسی، روی موضوعاتی تمرکز کنید که شما اطلاعات کافی درباره آن دارید و همچنین موضوعاتی که مورد توجه مخاطبین شما قرار بگیرد. مستقیما با بازدیدکنندگان سایت تان صحبت کنید، داستانهای شخصی، تجربیات و مثال های شخصی خود را به اشتراک بگذارید. اطلاعات با ارزش با هدف آموزش، سرگرمی و تشویق خوانندگان به اشتراک بگذارید.
مهم است که تولید محتوا سایت شخصی را به طور مداوم انجام دهید چون زمان زیادی طول میکشد تا به نتیجه برسید، به خصوص زمانی که به دنبال رتبه بندی در موتورهای جستجو و اعتبار هستید. نوشتن فقط چند پست در وب سایت شما نتیجه ای برای شما نخواهد داشت.
مرتبط بخوانید: خدمات تولید محتوا وبسایت
مشتریان ایدهآل شما اغلب به دنبال کمک هستند. آنها تنها از گوگل سوال نمی کنند، بلکه در پلتفرم های دیگری نیز به دنبال پاسخ میگردند. به عبارت دیگر، آنها به دنبال تخصص شما هستند.
کمک به افرادی که مهمترین سوال خود را مطرح میکنند، به شما این امکان را میدهد که دانش خود را به نمایش بگذارید. با انجام این کار شما در حال ایجاد ارتباطات و اعتماد به صورت آنلاین هستید، در حالی که برند سازی شخصی را از طریق تولید محتوا سایت شخصی می توان ایجاد کرد.
به پلتفرم ها و مکان هایی بروید که در آن مردم بیشترین سوالات را میپرسند. توییتر یک پلت فرم است که در آن مردم به دنبال اطلاعات هستند. جستجوی پیشرفته در توییتر به پبدا کردن توئیت هایی با سوالات و مکالماتی که میتوانید به آنها ملحق شوید کمک می کند. هشتگ های محبوب در حوزه کاری خود را پیدا کنید. این روش راه دیگری برای پیدا کردن افرادی در توییتر است که به کمک شما احتیاج دارند.
همچنین نظرات سایت خودتان را به عنوان یک گنجینه ای از فرصتها برای پاسخ دادن به سوالات مخاطبین خود نادیده نگیرید.
بعد از اینکه کسی مطلب شما را خوانده و سوالی کرد، مطمئن شوید که به آن جواب خواهید داد. بازدیدکنندگان وب سایت نیز نظرات را هم بررسی میکنند، بنابراین سوالات را نادیده بگیرید. از مزایای این نوع مکالمات آنلاین استفاده کنید چون تاثیر مثبتی بر روی برند شخصی شما دارد.
بازار هدف شما هر چه که باشد، احتمالا از رسانههای اجتماعی استفاده میکند. متاسفانه همهمه های زیادی در شبکه های اجتماعی وجود دارد. اما شما باید سعی کنید توجه مخاطبین ایدهآل خود را جلب کنید.
محتوایی که ارزشهای برند شما را به شکل های آموزشی، سرگرمی و یا انگیزشی نشان میدهد را منتشر کنید.
از انتشار پست و یا عکسهای زندگی روزمره خود نترسید. از لحن عادی برای انتشار محتوای شخصی از جمله عقاید و افکار منحصر به فرد تان نسبت به حوزه کاری تان استفاده کنید.
خدمات مرتبط : آموزش بازاریابی
ویدئو نوعی از بازاریابی محتوا است که برند شخصی شما را به سرعت و به طور موثری تقویت می کند. ویدیو همچنین میتواند به راحتی در دسترس مخاطبین شما باشد.
از آنجا که ویدیو بسیار جذاب و شخصی است، اغلب ارتباطات عاطفی را بسیار سریعتر از وبلاگ نویسی و یا دیگر اشکال محتوا ایجاد می کند. چهره، صدا و شخصیت شما میتواند با ویدئو جذاب باشد. این خیلی شبیه تعامل شخصی است، بنابراین برای ایجاد رابطه فوقالعاده است.
مرتبط بخوانید: 11 تئوری روانشناسی برای بهبود بازاریابی محتوا
اگر در مورد تولید ویدئو مطمئن نیستید، پادکست جایگزین خوبی است. شما مجبور نیستید چهره خود را به نمایش بگذارید، که باعث می شود تاثیر گذاری پادکست کاهش یابد اما باز هم مردم صدای شما را در یک پادکست میشنوند، که تقریبا به اندازه یک ویدئو خوب است و باعث ایجاد ارتباط و علاقمندی مخاطبین می شود.
محتوایی با موضوعاتی را که بارها به اشتراک گذاشته شده اند را تولید نکنید. شما به اشتراک گذاری موضوعات از یک دیدگاه متفاوت نیاز دارید. این فرصت شما است که تخصص و تجربه خود را نشان دهید.
اگر قصد دارید برای وب سایت و یا کسب و کار خود محتوای باکیفیت ایجاد کنید، پنتازوم همراه شما خواهد بود. نیاز به تولید محتوا دارید؟ پنتازوم شما را در ایجاد استراتژی تولید محتوا سایت شخصی و بازاریابی محتوا راهنمایی خواهد کرد. می توانید برای مشاوره با ما تماس بگیرید: 09223896531