11 تئوری روانشناسی برای بهبود بازاریابی محتوا
- بازاریابی محتوا
- خرداد 8, 1398
تولید محتوا هوشمند چیست؟! تولید محتوا هوشمند به تولید محتوایی گفته می شود که متناسب با نیاز مشتریان تولید شده باشد. هم چنین این محتوا استراتژی مدیریت را در نوع توسعه کسب و کار خود پیاده سازی می کند. چه دسته ای از مشتریان قرار است که از سایت شما بازدید داشته باشند؟ بنابراین به نظر می رسد تولید محتوا هوشمند بیشتر از هر چیزی نیازمند طرح اولیه، استراتژی و برنامه شما به عنوان صاحب یک کسب و کار باشد.
پس از طی مرحله اولیه و برنامه ریزی شما باید دست به کار شوید و تولید محتوا را به صورت هوشمند انجام بدهید.
مرتبط بخوانید: آموزش تولید محتوا سایت
اگر مطلبی مناسب و درخور نوشتهاید و مشتاق هستید که موردتوجه مخاطبانتان قرار بگیرد، لازم است یک تیتر خوب برای آن انتخاب کنید. انتخاب یک تیتر خوب از مهم ترین عواملی است که بر محتوای شما تاثیر می گذارد.اگر فکر میکنید محتوای شما حاوی نکات جالب و تأثیرگذار است، سعی کنید از کلمات مناسبی استفاده کنید تا در همان نگاه اول، کنجکاوی خواننده برانگیخته شود و به این ترتیب شانس خوانده شدن متن اصلی را افزایش دهید.
کسانی که عنوان طولانی مینویسند، شانس ایجاد کنجکاوی در خواننده را از خود سلب میکنند. قرار نیست تیتر محتوا، توضیحی کامل بر تمام متن باشد. اشارهای که باعث کنجکاوی خواننده شود، امکان مراجعه به ادامۀ متن را افزایش میدهد.
تعیین استراتژی در تولید محتوا هوشمند
در وهله اول استراتژی تولید محتوا مشخص می کند که سایت شما چه محتوایی را به مردم نمایش بدهد. با جستجو در گوگل از چه کلید واژگانی به سایت ارجاع پیدا می کنند؟
با توجه به پاسخ این سوالات محتوایی که باید برای رپورتاژ در سایت های دیگر تولید کنید را نیز مشخص می کند. در نظر بگیرید که یک کسب و کار در زمینه مشاوره پایان نامه های ارشد و دکترا فعالیت دارد. بنابراین مدیر محتوا باید برای ارجاع از طریق گوگل برای محتوای سایت شما برنامه ریزی کند. مسئول تولید محتوا با توجه کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری شما عناوین مقالات و کلماتی که باید از نظر سئو باید روی آن فعالیت شود را مشخص می کند.
مرتبط بخوانید: پشتیبانی سایت شرکتی
نکات مهم در تولید محتوا هوشمند
محتوای تولید شده توسط شما قرار است توسط موتور های جستجو شناسایی شوند و بهترین بازخورد را داشته باشد. رعایت اصولی مانند تعداد تکرار کلمه کلیدی که در متن، قرار دادن کلمه کلیدی در عنوان و رعایت اصول سئو که هر تولید کننده محتوا باید آن را به کار بگیرد. هم چنین پست های کوتاه را فقط برای انجام کار ارسال کنید. محتوای طولانی را با 1000+ کلمه بنویسید تا رتبه جستجو، ترافیک و ارزش خواندن برای وب سایت، بهبود پیدا کند.
در تبلیغات محتوایی صمیمی صحبت کنید و بنویسید مانند اینکه درست با یک دوست مکالمه داشته باشید. مخاطبان شما به احتمال زیاد ا با محتوائی رتباط برقرار کردند که به صورت ماهانه است. در سطح خود صحبت کنید شما کتابی نیستید!
اگر برای تبلیغات محتوایی و تولید محتوا هوشمند نیاز به مشاوره ما داشتید، می توانید از مشاوره اولیه رایگان در تلگرام استفاده کنید یا از صفحه تماس با ما استفاده کنید. از برنامه ریزی برای موفقیت کسب و کار شما لذت می بریم.