بهبود سئو محتوا : 9 ترفند فوق العاده که باید بدانید!
- بازاریابی محتوا
- خرداد 2, 1398
تولید محتوا و بازاریابی : یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی قوی از اجزای مختلف تشکیل شده است. از رسانه های اجتماعی گرفته تا موتورهای جستجو، دانستن اینکه در کجا باید توجه خود را متمرکز کنید، مشکل است. در حالی که هر قطعه از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما برای ترویج موثر کسبوکار شما مهم است، برخی از عناصر از بقیه مهمتر خواهند بود.
به عنوان مثال، محتوایی که ایجاد می کنید مسلما مهمترین بخش تلاش های بازاریابی دیجیتال شما است. تولید محتوا و بازاریابی نه تنها به شما در ایجاد اعتماد کمک می کند و با مخاطب هدف شما ارتباط برقرار می کند، بلکه به عنوان سوخت برای دیگر تکنیک های بازاریابی نیز عمل می کند. این پایه است که شما کسبوکار خود را به صورت آنلاین تبلیغ می کنید، پس مهم است که به آن توجه کنید آن گونه که شایسته است.
بیایید نگاهی به سه دلیل بیندازیم که چرا تولید محتوا در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما بسیار مهم است :
نکات مهم :
1.محتوا می تواند به آموزش مخاطبین شما کمک کند و اطمینان حاصل کند که آنها تصمیمات خرید هوشمندانه را اتخاذ می کنند.
2.تکه های قوی محتوا می تواند به شما کمک کند تا به صورت آنلاین، هم در موتورهای جستجو و هم در رسانههای اجتماعی، بیشتر دیده شوید.
3.محتوای با کیفیت را می توان به همه وب متصل کرد، ترافیک را به وب سایت شما افزایش داد و قدرت را با موتورهای جستجو ایجاد کرد.
آموزش اولین قدم یک مشتری بالقوه است که تصمیم گیری میکند که آیا محصول یا خدمات برای آنها مناسب است یا خیر. قبل از اینکه آن ها بتوانند تصمیم بگیرند، باید گزینه های موجود برای آنها را کاملا درک کنند. این بدین معنی است که شما باید مطالبی داشته باشید که به درستی به اعضای خود در مورد آنچه که می توانید ارائه دهید، آموزش دهید.
محتوای آموزشی به طور معمول به شکل پستهای بلاگ، صفحات محصول، صفحه اصلی شما و صفحات “درباره ما” به اشتراک گذاشته می شود. با این حال، همچنین ممکن است شامل دوره آموزشی، مرور و محتوای دیگری باشد که مشتریان شما را با منابع مورد نیاز برای گرفتن تصمیمات خرید آموزش می دهد. محتوای آموزشی باید بر آموزش دادن به مخاطبین هدف تان بیشتر در مورد کسبوکار و خدمات شما متمرکز باشد.
برای آموزش دادن به مخاطبین خود از طریق مطالبی که ایجاد می کنید، باید بر روی مسائل و یا نگرانی هایی که ممکن است داشته باشند تمرکز کنید. زمانی که مخاطب هدف خود را شناسایی می کنید، در نظر بگیرید که آن ها ممکن است چه مشکلاتی بخواهند را حل کنند و چگونه محصولات و یا خدمات شما این مسائل را برطرف می کنند. برای تولید محتوا و بازاریابی شما باید بر راه حل هایی تمرکز کند که ارائه می دهید و اینکه چطور می توانید زندگی آنها را سادهتر کنید.
مرتبط بخوانید: افزایش فروش با تولید محتوا : 100% تضمینی با پنتازوم
موتور های جستجو برای هر زمانی که فردی یک سوال یا نگرانی دارد، منبع حرکت هستند. این بدین معنی است که بهینه سازی محتوای شما برای ظاهر شدن در جستجو های مرتبط می تواند به شما کمک کند مشتریان جدیدی را به وب سایت خود جذب کنید. با این حال، برای سوخت استراتژی موتور جستجوی شما (SEO)، باید محتوای قوی داشته باشید.
محتوای قوی به شما این امکان را می دهد تا صفحات وب را ایجاد کنید که سوخت سئوی موفق نامیده می شود.
سئو به دور کلمه کلیدی، بک لینک ها و بازدیدکنندگان وب سایت می چرخد، و محتوای شما این امکان را می دهد که صفحات وبی بسازید که هر یک از این مولفهها را تامین کند. بدون تولید محتوا و بازاریابی، شما هیچ جایی برای خواندن کلمات کلیدی خود ندارید، هیچ صفحهای برای بازدید کنندههای خود برای خواندن و هیچ اطلاعاتی برای وب سایت های دیگر برای لینک دادن ندارید. با این حال، اگر شما بخش های بزرگی از محتویات را ایجاد کنید که مخاطب هدف شما برای تعامل با آن هیجان زده است، متوجه خواهید شد که رسیدن به بالای لیست نتایج موتور جستجو دشوار نیست.
ایجاد محتوا و سئو همیشه باید در دست انجام شود. زمانی که اولین و مهمترین خوانندگان خود را در نظر می گیرید، قادر خواهید بود تا محتوایی ایجاد کنید که ارزش واضحی برای مخاطبین شما فراهم کند. اگر مخاطب هدف به شدت با محتوایی که ایجاد می کنید، درگیر شود، استراتژی سئو شما بسیار موفقتر خواهد بود.
تولید محتوا و بازاریابی
پلتفرم های شبکه اجتماعی شما یکی از بهترین راه ها برای ارتباط با مخاطب هدف تان هستند. به عنوان یک ابزار قدرتمند برای برقراری ارتباط حقیقی با مشتری های پایه، وب سایت های ارتباط جمعی به شما یک مسیر مستقیم برای داشتن مکالمه، دریافت بازخورد و هدایت مشتریان جدید به وب سایت شما می دهد. با این حال، همه این ها با ایجاد محتوای قوی، تقویت می شود.
محتوای شما به شما این امکان را می دهد که گفتگو های رسانه های اجتماعی را عمیق تر انجام دهید. در حالی که مطالب کمی را می توانید در یک پست توئیت یا فیس بوک بگویید اما این محتوای بسیار عالی مخاطبین شما را تشویق می کند که به دنبال آن بروند تا بیشتر یاد بگیرند. این به شما کمک میکند تا ارتباط بهتری با مخاطب هدف خود برقرار کنید. به علاوه شما می توانید بازدید کننده های بیشتری را به وب سایت خود جلب کنید، که در آن می توانید اطلاعات خود را جمعآوری کرده و آنها را وارد قیف فروش خود کنید.
استراتژی شبکه اجتماعی شما باید به گونه ای باشد که محتوایی با مقدار زیادی ارزش برای مخاطب هدف شما فراهم می کند. در حالی که محتوا برای توسعه ارتباطات قوی بسیار مهم است، باید به یاد داشته باشید که مخاطبین شما خواستار اطلاعاتی هستند که می توانند در آن شرکت کنند. اگر تنها لینک به محتوای خود را ارسال می کنید، نمی توانید انتظار داشته باشید که میزان زیادی از تعامل را مشاهده کنید.
خدمات مرتبط: تولید محتوا و مدیریت سایت
لینک های ورودی و یا پیوندها از یک وب سایت خارجی به محتوای شما، بخش مهمی از آوردن ترافیک جدید به سایت شما هستند. لینک به سایت شما می تواند بازدید کننده یک مقاله یا وب سایت دیگر را تشویق کند تا از شما اطلاعات بیشتری بگیرد.
البته، شما تنها زمانی بک لینک ها را خواهید دید که محتوای شما شامل ایدهها، نظرات و یا اطلاعاتی است که ارزش به اشتراک گذاری را دارد. اگر محتوای معمولی ایجاد کنید و یا به سادگی اطلاعات خود را بازپخش کنید که مخاطبین شما در جای دیگری نیز می توانند آن را پیدا کنند، شما در چالش خواهید بود تا وب سایتهای دیگر را برای ارتباط با خودتان پیدا کنید. این بدین معنی است که شما زمان دشوار تری برای جلب توجه جدید و برقراری ارتباط آنلاین خواهید داشت.
بک لینک ها می تواند به استراتژی سئو کمک کند. آنها به گوگل و سایر موتورهای جستجو نشان می دهند که شما محتویات با ارزش تولید می کنید. هرچه تعداد بک لینک ها بیشتر باشد، یک موتور جستجو ارزش بیشتری برای صفحه شما در نظر خواهد گرفت.
مرتبط بخوانید: بهبود سئو محتوا : 9 ترفند فوق العاده که باید بدانید!
برای تشویق بک لینک ها، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که موضوعات منحصر به فرد هستند. در حالی که ممکن است محتوای مشابهی قبلا به صورت آنلاین موجود باشد، شما می خواهید توضیحات خود را روی هر قطعه قرار دهید. افزودن دیدگاه منحصر به فرد شما می تواند اطمینان حاصل کند که اطلاعات شما برجسته تر میشود و به شما کمک می کند تا توجه بیشتری را جلب کنید. همچنین میتوانید با تمرکز بر روی ایجاد محتوای با کیفیت بالا، تعداد بک لینک هایتان را افزایش دهید. این شامل توسعه قطعات سخت تر مانند اینفوگرافیک یا ویدیو است. از آنجا که تلاش بیشتری برای ایجاد نیاز دارد، دیگر سایتها احتمالا تمایل کمتری برای تولید آن ها دارند، بنابراین پیوند به محتوای شما را انتخاب می کنند.
محتوای شما اساس استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است. بدون آن، شما برای جلب توجه کاربران و تبدیل آنها به مشتریان با چالش مواجه خواهید شد. زمانی که بخشهای بزرگی از محتوا را ایجاد میکنید، در فعالیت های بازاریابی دیجیتال دیگر موفق تر خواهید بود.
بیایید به جمع بندی چهار دلیل اصلی که چرا محتوا برای استراتژی کلی تولید محتوا و بازاریابی شما اهمیت دارد، بپردازیم :
1.محتوا به مخاطبین شما آموزش می دهد تا تصمیمات خرید هوشمندانه تری بگیرند.
2.شما میتوانید با سئو محتوا را تقویت کنید که به جذب بیشتر مشتریان از طریق موتورهای جستجو کمک می کند.
3.محتوا می تواند برای ارتقای استراتژی شبکه های اجتماعی شما به اشتراک گذاشته شود.
4.با محتوای فوق العاده، می توانید سایتهای دیگر را تشویق کنید تا به وب سایت شما لینک بدهند.
فکر میکنید محتوای عالی چگونه تلاشهای بازاریابی دیجیتال شما را بهبود خواهد بخشید؟ در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید!
منبع : clickx
برای مشاوره رایگان برای تولید محتوا و بازاریابی همین الان می توانید با کارشناسان پنتازوم تماس حاصل فرمایید. شماره مستقیم پشتیبانی : 09223896531