انواع خدمات بازاریابی اینترنتی
- تبلیغات اینترنتی, کسب و کار اینترنتی
- آبان 6, 1396
خلاقیت در تبلیغات همانند یک سکه است که دو رو دارد: یک روی آن برنده شدن شما و افزایش نرخ کلیک و روی دیگر آن کاهش نرخ کلیک و بازدید از محصولات شما. موضوعی که در این جا مطرح می شود این است که آیا شما هم قصد دارید یک برنده باشید؟! چه سوال مسخره ای؟! اما باید بدانید که برخی از فروشندگان و صاحبان مشاغل با عملکرد نا مناسب در تبلیغات به دست خودشان از بازار رقابت حذف می شوند. تنها را پیروزی در این رقابت داشتن خلاقیت در تبلیغات با ایده های جدید است. اگر شما هم به دنبال ایده های جدید در تبلیغات هستید، ما را همراهی کنید.
اولین چیزی که شما باید در پلت فرم تبلیغ خود در نظر بگیرید؛ انتخاب یک محل مناسب برای تبلیغ است. ، برت مک هیل، متخصص اجتماعی تبلیغات WordStream می گوید که تبلیغات اجتماعی باید در صفحه “ترکیب و برجسته” باشد. به نظر می رسد این موضوع بسیار متناقض است، اما او به این شکل ادامه می دهد که محتوای اجتماعی باید به لحاظ محتوا (یعنی از نظر آگهی) و با توجه به تصاویر سرگرم کننده و عناصر طراحی مانند رنگ های متضاد و فضای منفی توجه خوانندگان را جلب کند. باید از تصاویر واقعی یا چیز های واقعی که توسط افراد واقعی گرفته شده، استفاده کنید. شما حتی می توانید عکس ها را از مخاطبین خود بگیرید تا از این تبلیغات استفاده کنید.
مایکل کورس، اولین نام تجاری که برای نمایش تبلیغات در Instagram دعوت شده است، این موضوع را تداعی کرده است. تبلیغات آن ها احساس نزدیکی مصرف کننده به محصول را می دهد، با این حال هنوز هم محصولات خود را نشان می دهد. اولین پست آن ها، تصویر اول بالا، موجب افزایش 370 درصدی در فالوور های جدید شد.
با استفاده از تبلیغات در صفحه نمایش، شما می توانید مخاطبین خود را بر اساس اطلاعات جمعیت شناختی خود تقسیم کنید. با استفاده از این سطح جزئیات و تبلیغاتی که با هر بخش از مخاطبان مورد نظر شما تداخل پیدا می کند، برای روشن کردن اهداف استفاده کنید. با استفاده از رویکرد “یک اندازه برای همه” به ندرت نتایج خوبی برای تبلیغ کنندگان به ارمغان می آید. به عنوان مثال، تصور کنید یک جواهر که به جواهرات زنان تخصص دارد، ممکن است مایل باشد تبلیغات را به سوی یک مخاطب زن متمایل سازد، او فکر می کند که این شخصیت یک هدف است. با این حال، با بررسی بخش های مختلف مخاطب خود در سطح عمیق تر، او ممکن است متوجه شود که بخش قابل توجهی از مخاطبانش مرد هستند و این مردان سفارشات گران تر را، به احتمال زیاد به عنوان هدیه می خرند. جواهرساز باید مجموعه ای دیگر از آگهی های تبلیغاتی را که با مخاطبان مردانه تازگی دارد، ایجاد کند.
یکی از مدیران حساب های تبلیغاتی ما، آلن فین، یک مثال واقعی از این موضوع را در پست “چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند با افراد بزرگ رقابت کنند”، به اشتراک گذاشت. تیم او، که با یک مشتری تلفنی کار می کرد، متوجه شد که در حالی که مردان احتمالا نسبت به زنان، کم تر بر روی تبلیغاتشان کلیک می کنند، اما با این حال آن ها بیشتر جذب می شوند. او برای افزایش میزان کلیک مردان ایده آل، این تبلیغ زیر را ایجاد کرد.
تبلیغ جدید باعث افزایش قابل توجهی در نرخ کلیک و CPA (3 برابر کمتر از میانگین حساب کاربری) شد. همان طور که می بینید، به سادگی تنظیم محتوای تبلیغ و خلاقیت در تبلیغات می تواند سود شما را بیشتر کند.
جزئیات برای ساخت تصویر و خلاقیت در تبلیغات مهم است و انتخاب رنگ از این موضوع استثناء نیست. برای انتخاب رنگ اصلی تبلیغ خود، ارتباط روانی را با رنگ های مختلف در نظر بگیرید. هنگامی که رنگ اصلی خود را انتخاب کردید، با رنگ متضاد آن را جفت کنید تا اطمینان حاصل کنید که متن شما برای خواندن آسان است و دکمه CTA قابل مشاهده است. برای کمک به جمع آوری کامل رنگ های متضاد، از نمودار زیر استفاده کنید.
سرانجام هنگام انتخاب طرح رنگی، زمینه ای را که تبلیغات را نمایش می دهید، در نظر بگیرید. البته، با GDN این موضوع اغلب ناشناخته است و اغلب تغییر می کند. با این حال، در پلتفورم های اجتماعی شما دقیقا می دانید که با چه فضای کاری کار می کنید. به عنوان مثال، پلت فرم فیس بوک؛ آبی و سفید است. آگهی هایی که عمدتا آبی و سفید هستند در معرض خطر اشتباه با Newsfeed هستند، بنابراین ترافیک بسیار کم می شود. در عوض، تبلیغ کنندگان باید از رنگ های متضاد استفاده کنند تا آگهی های تبلیغاتی خود را برجسته نمایند.
به هرحال این موضوعات هرچند جدید هم نباشند، اما همواره با نگاهی گذرا از کنار آن ها رد می شوید و وقتی به یک خلاقیت در تبلیغات برخورد کردید، متوجه اهمیت این مطالب خواهید شد. در این جا نکات طلایی خلاقیت در تبلیغات ارائه شد که شما می توانید به رعایت آن ها به اهداف مورد نظرتان دست یابید.