8 توصیه برای طراحی گرافیک خوب
- طراحی و گرافیک
- مرداد 3, 1396
بدون شک رنگ یکی از موارد مهم در طراحی و گرافیک و هم چنین بازاریابی اینترنتی است. رنگ نارنجی در طراحی هیجان و شور را انتقال می دهد! با این که این رنگ ممکن است مورد علاقه همه نباشد اما برند های بسیاری وجود دارند که رنگ نارنجی را برای طراحی لوگو خود انتخاب کرده اند. و امروز هم قصد داریم برای شما توضیحاتی در خصوص تاثیرات رنگ نارنجی در طراحی به همراه نمونه های موردی ذکر کنیم.
مرتبط بخوانید : 20 برند با لوگو نارنجی رنگ
رنگ نارنجی ارتباط نزدیکی با زمین و به ویژه پاییز دارد. رنگ نارنجی دقیقا به خاطر ارتباطش در عوض شدن فصل، به صورت عمومی می تواند نمادی از تغییر باشد. رنگ نارنجی هم چنین به صورت تنگاتنگی ارتباط با خلاقیت و نو آوری دارد.
این رنگ احساسات ما را آزاد می کند. به خاطر اثر تحریک کنندگی آن با افسردگی مقابله و شوخ طبعی را در انسان پرورش می دهد و رنگهای روشنتر آن مانند هلویی و زرد آلویی باعث رفع عصبانیت می شود.
این رنگ چون ترکیبی از زرد و قرمز است به عنوان یک رنگ انرژی زا در نظر گرفته می شود. رنگ نارنجی در طراحی به طرق گوناگونی شاد به نظر می رسد و مثل زرد تحریک کننده و مانند قرمز مملو از شور و علاقه و نشاط ؛ هرچند که با یک درجه کمتر است.
به اتفاق هم نمونه های موردی در خصوص رنگ نارنجی در طراحی ببینیم:
این صفحه خانه از سایت بیتر رنتر، به خوبی شور و اشتیاق و انرژی رنگ نارنجی را در طراحی مشخص می کند.
این تایپوگرافی به رنگ نارنجی به خوبی روی مشتریان تاثیرگذار است.
به استفاده از رنگ نارنجی در طراحی این صفحه وب دقت کنید. این موضوع نشان می دهد که از رنگ نارنجی می توان در طرح های محافظه کارانه تر هم برای تاثیرگذاری به خوبی استفاده کرد.
زیر نویس عکس که به رنگ نارنجی هلویی است، انرژی زیادی را منتقل می کند.
مرتبط بخوانید: نقش انتخاب رنگ در بازاریابی
استفاده از رنگ نارنجی هلویی کمرنگ در این صفحه وب باعث دلنشین شدن آن شده است. همه رنگ ها در صورتی که در جایگاه خود مورد استفاده قرار بگیرند خوب و تاثیرگذار خواهند بود. این موضوع به هدف شما بستگی خواهد داشت. لطفا نظرات خود را برای ما درج کنید.