5 نمونه از تبلیغات پنهان با تحلیل موردی
- تبلیغات اینترنتی
- تیر 7, 1396
روش افزایش بازدید برای سایت از کانال های مختلفی انجام می شود. همیشه هم نیاز نیست یک متخصص سئو یا نویسنده حرفه ای باشید تا بتوانید از این روش افزایش بازدید به خوبی استفاده کنید. در این باره توضیح می دهیم. اما قبل از آن به این سوال پاسخ دهید:
چرا استفاده از روش افزایش بازدید این قدر دشوار است؟
شاید شما روش نادرستی را در پیش گرفته اید. محتوای زیادی همه روزه در وب در رابطه با روش افزایش بازدید سایت منتشر می شود. اما واقعا چقدر کاربردی هستند؟ دقیقا مشکل همین جاست. وجود یک سیستم اثبات شده و یک راه و روش به شما کمک می کند.
وقتی از روش درست استفاده می کنید، افزایش ترافیک سایت چیز دشواری نیست و حالا؟! شما در حال یادگیری این روش ها هستید و بعد بوووم! ترافیک سایت شما افزایش پیدا می کند.
خب این مورد اساس روش افزایش بازدید است. اگر واقعا می خواهید یک بازدید دائمی و واقعی ایجاد کنید، به محتوا رسیدگی کنید. در غیر این صورت ترافیک یا بازدید از سایت شما موقت خواهد بود.
همین که وب سایت شما آماده شد باید شروع کنید از طریق شبکه های اجتماعی مطالب را به اشتراک بگذارید و ترافیک را به سایت خود ارجاع بدهید. این مورد را نیز به تفضیل آموزش می دهیم.
شبکه های اجتماعی تنها بخشی از این پازل هستند. شما باید محتوایی را که منتشر کرده اید در معرض بازید افراد جدید قرار دهید. به زودی کشف می کنید که این مورد چه مزایایی دارد.
خب حاضرین شروع کنیم و به جزییات روی هر قدم موارد کاربردی را برای شما درج کنیم؟
قبل از این که شروع به کار کنید باید آمار بازدید سایت خودتان را در حال حاضر بررسی کنید. این نقطه آغازین است. آمار مشخص می کند که تلاش های شما چطور موثر بوده اند. بهترین ابزار آماری که می تواند به شما کمک کند گوگل آنالیز است. (در مورد این موضوع برای شما مقاله ای به زودی آماده می کنیم) . خب پس این ابراز را در سایت خود راه اندازی کنید. تعدادی از مهم ترین چیزهایی که در این بخش باید به آن توجه کنید این موارد هستند:
حتما این اصطلاح قدیمی را شنیده اید. چیزی که اندازه گیری می شود قابل مدیریت هست. خب واقعا این حرف درست است. شما باید روش های جدید ایجاد ترافیک را تست کنید و بعد نتایج آن را ببینید. بنابراین متوجه خواهید شد که چه روشی موثر است و چه روشی بی تاثیر است یا خیلی موثر نیست. حتما هفته ای چند بار آمار وب سایت خود را بررسی کنید.
خب اکثر شرکت ها حتی یک برنامه برای بازاریابی محتوا ندارند. اگر هم دارند این برنامه واقعا کارایی خود را ندارد. شما می توانید تمامی ابزار سئو را به کار بگیرید اما بدون برنامه برای محتوا عملا وقت خودتان رو تلف خواهید کرد. حالا اجازه بدین این سوال را مشخص کنیم که چطور یک استراتژی خوب تدوین کنیم؟!
قبل از این مسئله اجازه بدین انواع محتوا را با هم مرور کنیم:
یک استراتژی خوب بازاریابی شامل همه این موارد می شود. و حالا بحث اجرایی این برنامه ریزی چطور است؟
باید حتما شامل این موارد باشد:
هدف اولیه برای محتوای شما مشخص باشد. (افزایش بازدید؟ خرید محصول؟.. )
بازدید کننده های شما. (چه کسانی هستند؟ و چه چیزی بیشتر برای آنها اهمیت دارد و چطور می توانید نیاز آن ها را برطرف کنید؟
چطور به محتوای خودتان در مقایسه با رقبا ارزش افزوده ای بدهید؟
فاصله زمانی انتشار محتوا چقدر باید باشد؟
چطور محتوای خود را بیشتر در معرض نمایش قرار بدهید؟
خب . بسیاری از موارد مقدماتی رو برای شما ذکر کردیم که قطعا در بازاریابی محتوا برای شما مفید خواهند بود. با بخش دوم این موضوع به زودی در خدمت شما خواهیم بود.