هر آن چه که باید درباره تبلیغات اینترنتی بدانید.
- تبلیغات اینترنتی, ویژه
- مرداد 21, 1397
بسیاری از افراد و کسب و کار ها تنها به روش های بازاریابی آنلاین علاقه مند هستند تا تلاش های خود را برای دستیابی به نتایج مناسب انجام دهند.اما چرا اغلب نا موفق بوده اند؟ حدس من این است که آن ها هیچ استراتژی ای برای چگونگی انجام این کار نداشتند یا آن ها آنچه را که مخاطبانشان می خواستند را ارائه نمی دادند. در هر صورت، شانس دستیابی به موفقیت آنلاین فقط با دانستن روش های بازاریابی آنلاین در برابر شماست. چگونه می توانید شانس خود را برای موفقیت به حداکثر برسانید؟ برای پاسخ به این سوال، من قصد دارم با ارائه چند نکته، شانس موفقیت شما را افزایش دهم و آن ها را در زمینه مطالعات موردی «استفاده از قدرت دیجیتال ” بیان کنم. با ما همراه باشید…
برای شروع، ابتدا با فرض اینکه شما یک محصول، ایده یا استراتژی مناسب برای ارائه مخاطبان خود دارید، شروع می شود. در این مورد، محصول شما یک داستان در مورد ارزش بیمه عمر و زندگی است که چگونه می تواند به خانواده ها کمک کند (در نظر داشته باشید، این سازمان بیمه عمر را به فروش نمی گذارد، صرفا به حمایت از اینکه چگونه می تواند به خانواده ها کمک کند، می پردازد). با توجه به نرخ پذیرش سریع روش های بازاریابی آنلاین توسط شرکت های خدمات مالی، من فکر می کنم این موضوع به عنوان یک استدلال قانع کننده برای استفاده گسترده تر از روش های بازاریابی دیجیتال و آنلاین برای تبلیغ و یا محصولات شما عمل می کند.
ماموریت بیمه زندگی “آموزش مصرف کنندگان در مورد اهمیت بیمه عمر در یک برنامه مالی صحیح” است. مخاطب هدف آن ها 95 میلیون آمریکایی است که هیچ بیمه عمری ندارند. هدف آن ها این بود که پیام های خود را به مصرف کنندگانی بدهدند که بیشترین وقت را صرف رایانه ها، تبلت ها و تلفن های هوشمند می کردند. برای رسیدن به این هدف، آن ها مجبور بودند کاملا دیجیتال شوند. پس اطمینان حاصل کردند که اهداف را تعیین کنند. بدون اهداف، هیچ راهی برای اندازه گیری موفقیت های شما وجود ندارد.
در این مثال، همانطور که در قسمت قبل گفته شد آن ها می دانستند که مخاطبان هدف 95 میلیون آمریکایی بدون بیمه زندگی هستند. آن ها همچنین می دانستند که “مادران (سن 24-49 ساله)، اغلب تصمیم گیرندگان خانگی بوده و از بازی های آنلاین لذت می برند”. علاوه بر این، تحقیقات را از دو منبع به منظور تعیین نحوه دست یافتن به این بخش از جمعیت پیدا کردند و فهمیدند که آمریکایی ها به طور متوسط روزانه 1 بار در هفته وقت خود را صرف بازی های آنلاین می کنند ( همچنین بیش از 3 ساعت در روز در رسانه های اجتماعی هستند)، آن ها درک دقیقی از مخاطب هدفشان و عادت هایشان دارند و به بهترین شکل مخاطب هدفشان را شناختند. آیا شما درک درستی از مخاطبان مورد نظر خود دارید؟
مقاله فوق فقط برای مقاصد آموزشی است. متخصصین سرمایه گذاری باید قبل از دسترسی به هر یک از ایده های بازاریابی، روش های بازاریابی آنلاین یا مشاوره های موجود در خصوص کار خود مشورت کنند. استفاده شما از وب سایت پنتازوم به ما می گوید که شما شرایط خدمات خود را خوانده اید و آماده بازاریابی هستید.