روش های فروش موفق در اینترنت : معرفی 15 روش فوق العاده
- کسب و کار اینترنتی, ویژه
- فروردین 6, 1398
امروز قرار است در مورد تبلیغات موثر در اینستاگرام و چگونگی انجام تبلیغات هدفمند در اینستاگرام برای شما صحبت کنیم. روش های تبلیغ موثر در اینستاگرام به چند عامل بستگی خواهد داشت. بخش از این عوامل به صورت عمومی باید رعایت شوند و تفاوتی ندارد که هسته کسب و کار شما مربوط به چه حوزه ای باشد. بخش دیگری مربوط به نوع کسب و کار شما می شود. بدیهی است منابع هر سازمانی محدود است. ممکن است ارقام اختصاص داده شده به تبلیغات و بازاریابی در کسب و کار های کوچک، متوسط و بزرگ متفاوت باشند، اما به هر حال سقفی خواهند داشت. بنابراین اهمیت دارد که شما به نیاز های تبلیغاتی خود اولویت بدهید. پس از اولویت دهی و اختصاص میزان بودجه می توانید به برنامه ریزی در این خصوص بپردازید.
مرتبط بخوانید: تولید محتوا پیج اینستاگرام
نکته مهم برای تبلیغات موثر در اینستاگرام این است که باید به یاد داشته باشید که معمولا تبلیغات در شبکه های اجتماعی مورد پسند مردم نیست. پس باید به شیوه ای غیر مستقیم پیغام خود را به مخاطب برسانید. پیدا کردن تعادلی بین انتشار پست با محتوای معتبر و با کیفیت بالا و شناخت موقعیت های فروش مسئله مهمی است که باید به آن توجه کرد. اگر بتوانید از امکانات به نحوی مناسب بهره ببرید، اینستاگرام می تواند بستری مناسب برای به نمایش گذاشتن محصول شما به مخاطب هدف باشد.
این راهنمایی های کلی را برای تبلیغات موثر در اینستاگرام به کار بگیرید:
1- استفاده از تصاویر با کیفیت و خلاقانه برای تبلیغات موثر در اینستاگرام
به یاد داشته باشید که اینستاگرام یک شبکهی اجتماعی برای بهاشتراکگذاری عکس است. به همین دلیل بر پایهی مسائل دیداری بنا شده است. تنها موردی که میان همهی حسابهای کاربریِ موفق و محبوب در اینستاگرام مشترک است، عکسهای خارقالعادهشان است.به منظور اینکه تبلیغات اینستاگرامیتان به افزایش فروش، یادآوری تبلیغات و شهرت برند شما منجر شوند، استفاده از عکسهایی با کیفیت بالا یک ضرورت است. در کنار اینکه عکسها باید چیزی بیش از یک عکس «معمولی و محو» باشند، باید طبیعی و اینستاگرامی نیز به نظر برسند تا افراد صرفا به خاطر تبلیغاتی بودنشان، آنها را رد نکنند.
برای تهیه عکس ها خلاقیت به خرج دهید! عکس زیر را در نظر بگیرید! چقدر جالب و فوق العاده است!
2- درج تصاویر بدون نوشته
هر چقدر تبلیغات شما واقعی تر به نظر برسد، احتمال موفقیت شما و تبلیغات موثر در اینستاگرام بیشتر است. اینستاگرام کلا بر پایهی عکاسی است. پس به آن به چشم شبکهای اجتماعی برای هنر نگاه کنید. اگر به ۱۰ حساب کاربری برتر اینستاگرام در سال ۲۰۱۵ سر بزنید (البته نه آنهایی که متعلق به افراد مشهور است)، خواهید دید که به ندرت متنی در آنها وجود دارد و تنها درون تعداد اندکی از آنها لوگو مشاهده میشود.
مرتبط بخوانید: راهنمای جامع نوشتن کپشن اینستاگرام
3- از تبلیغات مستقیم کم کنید
اگر چه قرار دادن لوگوی برندتان روی عکسها بسیار وسوسهانگیز است، نباید اجازه دهید که برندتان روی عکس سایه بیاندازد. بلکه عناصر خلاقانهی عکستان باید برند یا محصولتان را معرفی کنند. اگر تصمیم دارید تبلیغات خود را در عکس بگنجانید این کار را هوشمندانه و غیر مستقیم انجام بدهید. در غیر این صورت نتیجه عکس خواهید گرفت!
4- از هشتگ های اینستاگرام به صورت مناسب استفاده کنید
علاوه بر استفاده از چند هشتگ، توجه کنید که حتما از واژههای صحیح استفاده کنید. شما می توانید به جز هشتگ های معروف از هشتگ های بامزه و اختصاصی خود نیز استفاده کنید! به یاد داشته باشید که کمیت همهچیز نیست و باید «کیفیت» را نیز به حساب آورید. می توانید برای پیدا کردن هشتگ مناسب از این منابع استفاده کنید:
5- برای تبلیغات موثر در اینستاگرام از تمامی امکانات اینستاگرام استفاده کنید
اینستاگرام به عنوان یک پلتفرمی که همواره در حال تغییر و بهبود است هر از چند گاهی قابلیت های جدیدی بروز می دهد که می تواند موقعیت های فروش فوق العاده ای برای شما به همراه بیاورد. به طور مثال قابلیت استوری که به امکانات اینستاگرام اضافه شد. علاوه بر آن استفاده از اینستاگرام تجاری و استفاده به موقع از امکانات جدید و بهره بردن از آن ها به شما این اجازه را می دهد که مخاطب خود را ساخته و محصول خود را به موقع معرفی کنید. محصول شما هر چه که باشد، اینستاگرام بستری مناسب برای تبدیل خریداران احتمالی به فروش بیشتر است.
Agahi90.iR
بسیار جالب بود ممنون موفق باشید و سربلند
تبلیغات رایگان ویدیویی در سایت :
https://agahi90.ir
امین غیبی
سلام. مطلب مفیدی بود ممنون از نویسنده محترم…