تشخیص محتوای کپی : 5 ابزار + روش های تشخیص
- بازاریابی محتوا
- فروردین 16, 1399
در مورد تولید محتوا و توسعه کسب کار به کمک آن چه میدانید؟ پنتازوم که یکی از بهترین شرکت در تهران در زمینه تولید محتوا است سعی کرده است در این مقاله تمام نکات مربوط به تولید محتوا، توسعه کسب و کار به کمک آن و… را به طور کامل شرح دهد با ما همراه باشید!
چگونه می توان یک محتوای خیلی خوب تولید کرد؟ آیا همه افراد به راحتی میتوانند یک محتوای خیلی خوب و بدون عیب و نقص بنویسند؟ کار شرکت تولید محتوا چیست؟ تولید محتوا چگونه به توسعه کسب و کار کمک می کند؟ این ها سوال هایی هستند که ممکن است برای شما نیز به وجود آمده باشد و در این مطلب قصد داریم به همین موارد بپردازیم.
در نظر داشته باشید که کار شرکت تولید محتوا در جهت ایجاد محتوای خوب و مفید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد،خیلی ساده دلیل این موضوع این است که محتوایی که ایجاد میشود بسیار می تواند بر توسعه کسب و کار و سوددهی موثر باشد.
در مقابل باید توجه کنید که کار تولید محتوای خود را به دست افراد بی تجربه و نا آشنا به کار نباید بسپارید زیرا آنگونه که اکثر افراد تصور می کنند کار تولید محتوا یک کار آسان نیست که بدون آشنایی با اصول آن بتوان نتیجه خوبی گرفت.
شرکت تولید محتوا
یکی از کار های مهمی که شرکت های تولید محتوا باید انجام دهند این است که تعامل خوبی را با مشتری داشته باشند. این تعامل باید چگونه باشد؟ تعامل میان شرکت تولید محتوا با مشتری باید به گونه ای باشد که هر دو روی هدف مشترک یعنی افزایش مشتریان همکاری کنند.
شرکت تولید محتوا باید روش های دقیق و صحیح جمع آوری اطلاعات در مورد محصولات، خدمات و یا هر چیز دیگری که مشتری میخواهد برای آن تولید محتوا انجام شود پیدا کند و با روش های محتوا نویسی، مشتری را به طور کامل در جریان روند کار و… قرار دهد به گونه ای که هیچ نکته مبهمی وجود نداشته باشد.
کارشناسان شرکت باید در هر مرحله از انجام کار تایید مشتری را بگیرند و نهایت سعی خود را به کار بگیرند تا همان محتوایی که مد نظر مشتری هست و البته به افزایش مشتریان او کمک می کند را تحویل دهند. این کار در روند پیشرفت و افزایش اعتبار شرکت بسیار کمک می کند.
تولید محتوا انواع مختلفی دارد و در جاهای مختلفی به کار گرفته می شود.
مرتبط بخوانید : تولید محتوا سایت شخصی : برند سازی شخصی
تولید محتوا انواع مختلفی دارد که برای هر مشتری به طور اختصاصی انجام می شود و از دیگری متفاوت است. به طور مثال محتوایی که برای یک کلینیک زیبایی تولید می شود با محتوایی که برای یک سایت تعمیرگاه خودرو و یا سایت آموزش زبان قطعا متفاوت است. هر کدام از این کسب و کارها مشتریان و مخاطبان مخصوص به خود را دارند.
بنابراین محتوا تولید شده برای هر کدام باید متناسب با نوع کسب و کار و پرسونا مشتریان و مخاطبین آن باشد.
علاوه بر آن تولید محتوا برای محصولات یک فروشگاه اینترنتی ، سایت شخصی و یا سایت شرکتی متفاوت است.
محتوای متنی به نوعی از محتوا گفته می شود که در آن فقط از کلمات و جملات استفاده می شود. این نوع محتوا باید تا حدی کوتاه باشد. به چه دلیل؟ به دلیل آنکه اگر یک متن طولانی بدون عکس و فیلم و… نوشته شود قطعا هیچ جذابیتی برای خواننده نخواهد داشت و چشم فرد به سرعت خسته می شود.
از محتوای متنی در کجا بیشتر استفاده می شود؟ از این نوع محتوا برای توضیح کوتاه درمورد یک بخش سایت و یا یک موضوع کوچک در وب سایت استفاده می شود. در بخش وبلاگی سایت ها می توان از این نوع محتوا استفاده کرد. البته تقریبا همیشه به جهت افزایش بازخورد و استفاده بهتر بازدید کننده ها از عکس یا ویدئو در این نوع محتوا استفاده می شود که در ادامه به توضیح کامل این موارد می پردازیم.
هم چنین محتوای متنی می تواند به صورت PDF منتشر می شود.
مرتبط بخوانید : تولید محتوای محصول : دریافت خدمات تخصصی و با کیفیت
محتوای تصویری یا بصری به نوعی از محتوا گفته میشود که در آن از تصویر های متعدد و یا یک گالری عکس استفاده میشود. محتوای تصویری باید به گونه ای باشد که به خوبی مفهوم را به مخاطب منتقل کند و یک موضوع خاص را به تصویر بکشد.
محتوای تصویری خود به انواع مختلف تقسیم بندی می شود که از جمله مهم ترین آنها عکس های اینفوگرافی است. از عکس های اینفوگرافی در کجا استفاده می شود؟ از عکس های اینفو گرافی در انواع شبکه های اجتماعی و نیز در تهیه مقالات آموزشی استفاده می شود.
شرکت تولید محتوا
یکی دیگر از انواع تولید محتوا، تولید محتوای ویدیویی است. جالب است بدانید که محتوای ویدیویی 60 برابر بیشتر از محتوای متنی در ذهن انسان نقش می بندد.
محتوا های ویدئویی در سراسر دنیا بیشتر از دیگر انواع محتوا طرفدار دارد. این جذابیت و قدرت نفوذ محتوای ویدیویی باعث شده است که بسیار از شرکت های بزرگ و معتبر از آن برای وب سایت های خود استفاده کنند.
تولید محتوای صوتی چیست؟ محتوای صوتی یا همان پادکست که امروزه در سراسر دنیا بسیار مرسوم شده است به نوعی از محتوا گفته می شود که می توان آن را در اتومبیل و در هر مکان دیگری به وسیله هندزفری گوش داد. این نوع از محتوا ها برای یادگیری یک مطلب خاص بسیار مفید است.
محتوای صوتی برای آموزش یک مطلب و یا بیان یک داستان طولانی بسیار کارآمد است. نکته دیگری که باید بدانید این است که برای بیان متن های خبری از محتوای صوتی استفاده می شود.
مرتبط بخوانید : 11 تئوری روانشناسی برای بهبود بازاریابی محتوا
محتوای تلفیقی به نوعی از محتوا گفته می شود که در آن از انواع محتوا هایی که در بالا گفته شد در کنار یکدیگر استفاده می شود. بر اساس نوع کسب و کار و نوع مطلبی که نوشته میشود ترکیب محتوا می تواند تغییر کند.
در وبسایت ها و وبلاگ ها به طور معمول از محتوای تلفیقی استفاده می شود. اما دلیل این موضوع چیست؟ دلیل آنکه از محتوای تلفیقی بیشتر استفاده میشود این است که این نوع محتوا به راحتی انواع نیاز های مشتری اعم از محتوای خبری، آموزشی و… را پوشش می دهد. به عبارتی دیگر میتوان گفت که این نوع از محتوا به مرور زمان و بر اساس تجربه به عنوان یک روش معتبر برای بهبود سئو محتوا در نظر گرفته می شود.
از این نوع محتوا اغلب در سایت های فروشگاهی و سایت های مراکز خدماتی استفاده می شود. این نوع از محتوا تنها شامل متن و تصور است و به نوعی یک محتوای تلفیقی در نظر گرفته می شود.
تولید محتوای آموزشی بسیار حساس است به دلیل آنکه مطالبی که ارائه می شود باید صحت کامل داشته باشد و جامع باشد، علاوه بر اینها باید به طور کامل از قوانین سئو در تولید محتوا پیروی کند.
شرکت تولید محتوا
نکته جالبی که این نوع محتوا را از دیگر محتوا ها متمایز می کند این است که محتوا خبری مشمول قانون کپی رایتینگ نمی شود.
برای تولید این نوع محتوا باید از افراد معتبر و موثق مانند خبرنگار ها یا محققین استفاده کرد که مطلب آنها از سایت های معتبر تایید و منتشر شده است. در محتوای خبری مهمترین بخش سرتیتر ها و تیتر ها می باشد.
مرتبط بخوانید : 30 ایده فوق العاده برای استراتژی بازاریابی محتوا که باید بدانید!
به این نکته توجه داشته باشید که تولید محتوا تنها برای وبسایت و وبلاگ کارآمد نیست، بلکه اگر می خواهید در شبکه های اجتماعی مختلف مانند تلگرام، اینستاگرام و… کسب و کار خود را توسعه دهید، باید محتوای مناسب و درخور آن شبکه اجتماعی تولید کنید.
به عنوان مثال در اینستاگرام باید محتوایی را تولید کنید که به خوبی بتواند مطالب مورد نظرتان را در قالب عکس و فیلم های با کیفیت به کاربران منتقل کند و در زمان کم و راحت مشکلات و سوال های کاربر را برطرف کند.
هرچقدر ظاهر پیج شما بهتر و زیباتر باشد کاربر رقبت بیشتری برای بازدید از سایت پیدا می کند. به عنوان مثال میتواند از ویدیو های خلاقانه و متفاوت استفاده کنید.
پنتازوم که یک شرکت معتبر در زمینه تولید محتوا است. این شرکت بستری را فراهم کرده است که به صاحبین مشاغل در جهت توسعه کسب و کارشان کمک می کند.
هزینه + راهکارهای تولید محتوا سایت
این شرکت با توجه به نیاز های مشتریان، به آنها مشاوره دقیق می دهد. در اینگونه مشاوره های تخصصی مطالبی گفته می شود که افراد می توانند از آنها برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند و بهترین نتیجه را بگیرند.
پنتازوم به صورت عمومی پلن های تولید محتوایی را آماده کرده است که به شما در بررسی کلی و مقایسه و برآورد هزینه ها کمک می کند. سطع تعهدات شرکت در این پکیج ها به طور کامل شرح داده شده است.
به عنوان مثال در زمینه تولید محتوا اینستاگرام سه نوع پلن متفاوت اعم از برنامه اقتصادی، برنامه حرفه ای و نیز برنامه اختصاصی تدارک دیده است که هر کسب و کار با بررسی شرایط خود و نیز سطح نیاز هایی که دارد می تواند هر یک پلن ها را برگزیند.
شرکت تولید محتوا پنتازوم همچنین پلن های بسیار مناسبی را در زمینه ” تولید محتوا و برنامه ریزی سایت” و ” پشتیبانی و مدیریت سایت” که همه کسب کار ها می توانند از آنها استفاده کنند.
پلن های طراحی شده سطع وسیعی از انتظارات و توقعات مشتریان را پوشش می دهد همین امر موجب بالا رفتن محبوبیت و اعتبار این شرکت تولید محتوا شده است.
برای اطلاعات بیشتر شما می توانید در صورت تمایل به بخش سوالات متداول مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید. شماره پشتیبانی مستقیم: 09223896531