نحوه انجام تبلیغات برای کفش و صنایع وابسته
- تبلیغات اینترنتی, کسب و کار اینترنتی
- خرداد 13, 1396
شعار تبلیغاتی خوب یک عامل مهم در برند سازی کالا یا خدمات شما است. شعار های تبلیغاتی موثر ترین بعد یک کالا یا خدمات را نشان می دهد در واقع چیزی که در آن محصول جلب توجه می کند را پررنگ می سازد. شعار تبلیغاتی خوب می تواند در بازاریابی اینترنتی شما نیز موثر باشد.
آیا شما برای کسب و کار خود لوگو دارید؟
البته در فرآیند برند سازی اولین گام ساخت یک لوگو مناسب است. و انتخاب شعار بدون داشتن یک لوگو نمیتواند به واقع چندان موثر باشد. اگر بخواهیم تشبیه کنیم و مثال بزنیم که لوگو یک آشپزخانه است، آنوقت شعار نقش تخم مرغ را خواهد داشت. در صورتی که در حال طراحی لوگو هستید و همزمان می خواهید شعار تبلیغاتی را نیز مشخص کنید هم ایده خوبی است چون می توانید هماهنگ تر تصمیم گیری کنید. به یاد داشته باشید برند های بزرگ هر چند وقت یکبار شعار تبلیغاتی خود را عوض می کنند. شما هم می توانید چنین کاری کنید.
زمان کافی صرف کنید.
یک ساعت زمان نیاز دارید تا در مورد شرکتی که میخواهید شعار تبلیغاتی خوب بسازید، بررسی کافی داشته باشید. حدود یک الی دو ساعت نیاز به جلسه فکری با همکاران خود در مورد انتخاب های مناسب خواهید داشت و همین قدر زمان نیز برای مشاوره با مشتری باید صرف کنید تا به یک نتیجه مناسب برسید.
ساده انتخاب کنید.
شعار زمانی می تواند تاثیرگذار باشد که سادگی خود را حفظ کند. مفهومی که منتقل می کند به سادگی قابل درک باشد. شعار ها در واقع بیشتر از یک جمله نمی توانند باشد. به طور مثال شعار تبلیغاتی نایک را در نظر بگیرید : “فقط انجامش بده. ” و آن را با “فروش انواع محصولات ارگانیک به صورت خرده و جزء” مقایسه کنید.
خودتان قضاوت کنید.! کدام شعار تبلیغاتی خوب است؟!
طنز را چاشنی شعار تبلیغاتی کنید.
اگر می توانید حتما این مورد را انجام دهید. اما اگر چیز مناسبی به ذهنتان در این خصوص خطور نمی کند به موارد دیگر فکر کنید! جلسه توفان فکری در شرکت شما برای انتخاب شعار مناسب ادامه خواهد داشت!
حقیقت را بگویید.
این مسئله واقعا اهمیت دارد که در معرفی یا حتی انتخاب شعار برای محصول خود بزرگ نمایی نکنید. آیا واقعا کسب و کار شما توانایی انجام تبلیغی که در شعار خود می کنید را دارد؟ اگر این طور نیست در انتخاب شعار خود بازنگری کنید. هم چنین از شعار هایی مانند: #اولین #بهترین و کلماتی این چنین خودداری کنید. این موارد علاوه بر تکراری بودن، قابل اثبات هم نیستند و حتی به ندرت درست و واقعی هستند. اگر شما در نظر دارید ایده کیفیت محصول را به مشتری منتقل کنید، هیچ مشکلی هم وجود ندارد . می توانید این موارد را در قالب جملات دیگری این مفاهیم را منتقل کنید. یک شعار تبلیغاتی خوب فقط حقیقت را به مشتریان انتقال می دهد!
به این مسئله فکر کنید که اگر این محصول قابلیت صحبت کردن را می داشت چه پیامی را می توانست منتقل کند؟ ضمنا برای انتخاب شعار تبلیغاتی خوب نگاهی به برند های بزرگ و شعار های تبلیغاتی که توسط آن ها انتخاب شده است داشته باشید. بسیار ایده دهنده است.
چطور می توانید فردی بیابید که برای شما شعار تبلیغاتی بنویسد؟
در صورتی که نیاز به طراحی لوگو، یا انتخاب شعار تبلیغاتی مناسب نیاز به مشاوره و اجرا دارید با ما در تماس باشید یا در تلگرام پیام ارسال کنید. به یاد داشته باشید انتخاب شعار تبلیغاتی خوب یک گام موثر در بازاریابی اینترنتی نیز هست. آرزومند موفقیت شما در کسب و کارتان هستیم. شماره پشتیبانی برای مشاوره و ارائه یک شعار تبلیغاتی : 09223896531