هزینه طراحی و گرافیک در کسب و کار آنلاین
- طراحی و گرافیک, کسب و کار اینترنتی
- اردیبهشت 25, 1396
امروز قصد داریم با نمونه های موردی برای شما آموزش هایی در حوزه طراحی بنر تبلیغاتی داشته باشیم. در نظر داشته باشید تا زمانی که مردم محصولات جدید می سازند، برای ساخت تبلیغات جدید، موثر و کارآمد نیز، اقدام خواهند کرد. نمونه های موردی زیر را برای شما جمع آوری کردیم تا با ذکر مثال بهتر بتوانیم به شما در طراحی بنر تبلیغاتی کمک کنیم.
شماره 1 : سادگی را حفظ کنید!
بیشتر ما وقتی که به طراحی بنر تبلیغاتی فکر می کنیم، طرح کامل و پیچیده ای از مشخصات، مزایا و چگونگی استفاده آن در ذهن خود تصور می کنیم. به این تبلیغ از اسباب بازی لگو نگاه کنید که ترکیبی از سادگی و هوش فوق العاده است. این تبلیغ بدون این که تمرکز ذهن مخاطب را با دادن اطلاعات بیش از حد از بین ببرد، یک ایده کلی و ساده را بیان کرده است.
شماره 2: درخواست عکس العمل داشته باشید.
درخواست عکس العمل یا همان call to action معمولا در بنر های تبلیغی که مربوط پروموشن کالا یا خدمات هستند، حتما این گزینه پیش بینی می شود. در واقع در تمامی موارد مربوط به درخواست یک عکس العمل از مشتری وجود دارد. شما البته با تعدادی از عمومی ترین این موارد آشنا هستید. مثل: “کلیک کنید” . “اطلاعات بیشتر”. “خرید محصول” .این موارد به خصوص اگر کوتاه و هوشمندانه انتخاب شوند، بسیار موثر خواهند بود. به طور مثال نگاهی به این تبلیغ چند منظوره که مربوط به باغ وحش است داشته باشیم. این تبلیغ نه تنها از مشتریان برای بازدید از باغ وحش دعوت می کند، بلکه تلاش می کند آن را برای مخاطب تصویر سازی کند. از آنجایی که این فراخوانی با این گرافیک هوشمندانه ترکیب شده است، تاثیر بسیار خوبی بر مخاطب دارد.
شماره 3 : روابط پنهان تصویری را کشف کنید!
بدون شک یکی از راه های طراحی بنر تبلیغاتی هوشمندانه، توجه به جزئیات و روابط پنهان است، که حول موضوع تبلیغی شما می چرخد. حال بیایید با همدیگر نگاهی به این تبلیغ داشته باشیم: این آگهی مربوط به یک سایت همسان گزینی است. سعی کنید روی موضوع مورد نظر تمرکز کنید و موارد مربوط را پیدا کنید. این موارد مربوط می توانند خطوط، شکل ها، طرح ها یا ایده هایی باشند که به طرح اصلی مربوط می شوند.
شماره 4: از موارد نمادین استفاده کنید.
بسیاری از موارد، ایده ها، طرح ها، نقاشی ها در جهان وجود دارند که بیشتر مردم با آن ها به خوبی آشنا هستند. طراحان بعضی از مواقع از این موارد نمادین برای خلق ایده های جدید استفاده می کنند. به طور مثال این مورد از تبلیغات سامسونگ که مربوط به نقاش بزرگ ونگوگ است این موضوع را تایید می کند. این شناسایی سریع باعث می شود که پیام به خوبی منتقل شود. ونگوگ نقاش معروفی در حوزه کشیدن پرتره از خود است. تبلیغ این است: برای گرفتن پرتره نه سلفی!
شماره 5 : نشان بدهید.! حرف نزنید.
اکثر اوقات در مدارس خلاقیت این موضوع را عنوان می کنند: یک قانون کلی وجود دارد: نشان بدهید.! حرف نزنید! این قانون می گوید که چیزی را که می توانید نمایش بدهید، ننویسید. نشان دهید. در این تبلیغ به جای درج مزیات چای پرتقالی، طعم و خوشمزگی آن را به صورت طراحی قوری به شکل یک پرتقال نمایش داده شده است. اگر میخواهید برای محصول خودتان تبلیغ کنید، به یاد داشته باشید که حتما در آن حوزه رقبایی دارید. پس استفاده از یک تبلیغ خلاق به شما در جلب توجه کمک می کند.
جمع بندی
تکنیک ها، قوانین و روش های زیادی برای طراحی بنر تبلیغاتی زیاد است. شما به محصول خودتان توجه کنید. به برند خودتان فکر کنید. از چه مواردی می توانید برای تبلیغ محصولتان استفاده کنید؟ زمانی که به خوبی فکر کردید ایده مشخص می شود و می توانید طرح بسیار عالی برای کالای خود اجرا کنید.
از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم. در صورتی که شما صاحب کسب و کاری هستید که در زمینه طراحی بنر نیاز به مشاوره و اجرا دارید، حتما با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان اولیه ما استفاده کنید. شماره مستقیم پشتیبانی برای سفارش : 0922896531 . آرزومند توفیق شما در کسب و کارتان هستیم.