کار در خانه برای کسب درآمد
- کسب و کار اینترنتی, ویژه
- اسفند 9, 1396
در بحث خدمات اینترنتی شاید کمتر به موضوع مدیریت کسب و کار اینترنتی پرداخته شده باشد. این مساله به ویژه زمانی که شما صاحب یک کسب و کار یا تخصصی غیر از آی تی دارید ممکن است نادیده گرفته شود. اثرات این موضوع به شیوه مستقیم روی نتایج و نحوه عملکرد کسب و کار اینترنتی شما مشخص می شود.
مدیریت یک تخصص بین رشته ای است. تفاوت ندارد که کسب و کار شما در اینترنت روی چه موضوعی متمرکز شده باشد. اجازه بدید حتی فراتر از این، هیچ تفاوتی ندارد که کسب و کار شما اینترنتی باشد یا هسته و روابط مربوط به توسعه آن در خارج از فضای مجازی باشد. بنابراین موضوعاتی که باید به آن ها رسیدگی شود تحت قالب های کلی وجود دارند که این موارد در مورد مدیریت کسب و کار اینترنتی در جزییات اجرا متفاوت هستند و نه در کلیت موضوع. برای مدیریت کسب و کار اینترنتی در قدم اول و در بالاترین سطح مدیریت باید این موارد را در نظر بگیرید:
در پیاده سازی جزییات باید سر فصل های زیر را در نظر بگیرید:
شاید شما به این فکر کنید که با راه اندازی یک سایت، همه چیز تمام است! و تا پیش از این مشتریان به صورت روزانه برای دریافت خدمات و محصولات شما روزشماری می کردند.! اما واقعیت این است که در فضای پر رقیب امروز شما باید علاوه بر فروش، چیزی برای ارائه به مشتریان داشته باشید. مدیریت در بالاترین سطحی که یک مجوعه می تواند موفق عمل کند، مورد اهمیت است و دلیل آن مشخص است. برنامه نویس، طراح و گرافیک، مسئول محتوا، امور مشتریان، تحلیلگر و یا هر پست و نقشی که برای انجام کارهای جاری مورد نیاز است هر کدام تخصص خودشان را اجرا می کنند اما وظیفه بخش مدیریت کسب و کار اینترنتی هماهنگی بین همه این واحد ها است. هم چنین یک مدیر خوب در این حوزه همیشه از یک مشاور کسب و کار آنلاین استفاده می کند.
مهدی
مطلب خوبی بود.لطفا از پیج من نیز دیدن فرمایید.
http://costumerrights.blogfa.com/