بهترین روش تبلیغات : 100% تضمینی برای افزایش فروش!
- تبلیغات و بازاریابی, کسب و کار اینترنتی
- اسفند 1, 1398
با توجه به اهمیت مدیریت کسب و کار ، هر کشوری برای بهبود زندگی مردم و همچنین ارتقا کسب و کارهای اقتصادی و اجتماعی نیاز به مدیرت دارد. با توجه به مدیریت به خصوص در حوزه کسب و کار می توان بهرهوری را بیشتر کرد و از ظرفیتها و وسایل موجود؛ کالا و خدمات بیشتری را تولید نمود و ظرفیتهای زیادتری را بوجود آورد.
امروزه مدیریت شاخه های بسیار وسیعی را شامل می گردد اما استفاده از اینترنت و فضای مجازی باعث شده که مدیریت کسب و کار اینترنتی یکی از پرچالشترین و بحث برانگیزترین و در عین حال مهم ترین موضوعات این حوزه باشد.
در حال حاضر ده ها میلیون وبلاگ در سراسر جهان وجود دارد و این در حالی است که حدود 60 میلیون وبلاگ تنها توسط وردپرس طراحی شده است. اما نکته قابل توجه این است که بسیاری از وبلاگ نویسان هنوز هیچ گونه درآمدی از سایت های خود ندارند.
اگر شما یکی از این وبلاگ نویسان هستید؛ باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای مدیریت کسب و کار همین وب سایت ها است. شما میتوانید خوانندگان را برای خواندن اطلاعات یک محصول هدایت و تشویق به خرید کنید و یا در ازای معرفی کمیسیون و پورسانت دریافت کنید.
ارتباطات قلب و هسته اصلی مدیرت کسب و کار است. برنامه های همکاری نیز در مرحله بعدی مورد توجه قرار میگیرند. فرض کنید که یک شرکت تولیدی مخصوص کفش دارید. مشتریان شما از اینکه شما در زمینه کفش تخصص دارید، مطمئن هستند اما نظر شما در مورد سایر محصولات مانند کیف دستی نیز برای آنها مهم است. ممکن است مشتریان درباره این موضوع از شما بارها مشورت بگیرند و شما نیز پیشنهاداتی برای آنها داشته باشید. اینجاست که شما به عنوان یک فروشنده کفش میتوانید به شرکت کیف دستی کمک کنید و در قبال این موضوع پول دریافت کنید.
پس اگر شما بتوانید یک قرارداد با شرکت کیف دستی ببندید شما هم به عنوان یک فروشنده عمل خواهید کرد.
با مدیریت کسب و کار یک اتفاق جالب نیز خواهد افتاد: شرکت 1 مشتریانش را به شرکت شماره 2 معرفی میکند و بالعکس. در اینجا هر شرکت از شرکت دیگر یک حق کمیسیونی دریافت میکند.
– سایت Amazon جزو اولین وبسایت ها بود که مدیرت کسب و کار را در دهه 1990 با سیستم همکاری در فروش ارائه کرد.
– مدیریت کسب و کار با سرعت چشمگیری پیشرفت کرد. اولین گزارش های ارائه شده از مدیریت کسب و کار حاکی از سود 6.5 بیلیون دلاری از قبیل تجارت های مختلفی همچون بازی، مسافرت، آموزش، انتشارات و کرایه بود.
– برنامه مدیریت کسب و کار اغلب بر پایه دو موضوع مشتری محور و تجارت محور است.
– در مدیریت کسب و کار، درصدی از کل فروش به همکار مربوطه داده می شود. مقدار پورسانت، به نوع محصولات و مشارکت وابسته است.
– در پرداخت به ازای هر بازدید درصدی از یک مقدار سود مشخص به حساب سایت مبدا وارد میشود و مهم نیست که شخص کالا را خریداری کند یا خیر.
– در پرداخت به ازای نمایش آگهی هم بر اساس میزان بازدید از وبسایت، همکار فروش پول دریافت میکند و مهم نیست که مخاطب روی تبلیغ کلیک بکند یا نه.
شما برای دیدن یک مدیریت کسب و کار موفق در این زمینه میتوانید به سایت boysandadog.com مراجعه کنید. این امکانات از طریق سازوکارهای ایجاد شده در بنرهای تبلیغاتی شکل میگیرد. هر بنر دارای اکانت و شماره ی خاص مربوط به خود است، زمانی که بازدید کننده روی بنرهای تبلیغاتی کلیک میکند با استفاده از آن اکانت به سایت مقصد وارد میشود و سود حاصله برای اکانت مبدا لحاظ میگردد.