افزایش روش های فروش آنلاین که باید بدانید! (قسمت سوم)
- تبلیغات و بازاریابی
- بهمن 25, 1398
با رشد سریع اینترنت، یک برنامه بازاریابی اینترنتی منسجم به شما کمک خواهد کرد تا مشتریان و تبدیلات بیشتری را به دست آورید و در نهایت درآمد بیشتری برای شرکت خود کسب کنید. چه طور باید یک برنامه بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید که این نتایج را تحویل دهد؟ ” با پیدا کردن مشاوره بازاریابی اینترنتی درست برای کسبوکار خود!”
کشف کنید که چگونه بهترین مشاوره بازاریابی اینترنتی برای شرکت تان را با بررسی نمونه کار و قیمت آنها پیدا کنید. فراموش نکنید که چه شما به دنبال بازاریابی اینترنتی برای کسبوکار محلی تان هستید چه به دنبال بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار گسترده تان، پنتازوم اینجا است تا به شما خدمات فوق العاده ای ارائه کند! می خواهید یک مشاوره بازاریابی اینترنتی داشته باشید؟
تماس با پنتازوم برای مشاوره بازاریابی اینترنتی
یک مشاور بازاریابی اینترنتی یک شخص یا سازمانی است که توصیه می کند، و همچنین برنامه ها و تحقیقات، استراتژی بازاریابی اینترنتی یک شرکت را آماده می کند. به عنوان یک مشاور، هدف اولیه آن ها به حداکثر رساندن رهبری و تبدیل های شما است که منجر به رشد و درآمد بیشتر برای کسب و کارتان میشود.
مسئولیتهای یک مشاور بازاریابی اینترنتی شامل موارد زیر است:
در برخی موارد، شرکت های مشاوره بازاریابی اینترنتی با یک مشاور که در حوزه خاصی از بازاریابی دیجیتال تخصص دارد همراه است. برای مثال، کسبوکار شما ممکن است بخواهد با یک مشاور بازاریابی اینترنتی با تمرکز بر بهینهسازی موتور جستجو (SEO)شریک شود.
مرتبط بخوانید: مشاوره تبلیغات : واقعا چه خدماتی ارئه می دهد؟!
چند مثال از آنچه یک مشاوره بازاریابی اینترنتی میتواند انجام دهد شامل موارد زیر باشد:
با توجه به طیف گستردهای از خدمات بازاریابی اینترنتی که شامل بسیاری از شرکت های تجاری با یک شرکت مشاوره بازاریابی اینترنتی است، این حرکت به شما امکان دسترسی به یک تیم از مشاوران را میدهد که در هر حوزه بازاریابی اینترنتی تخصص دارند.
خدمات مرتبط: مشاوره کارآفرینی برای شروع و یا توسعه یک کسب و کار موفق!
زمانی که یک مشاوره بازاریابی اینترنتی را انتخاب می کنید، مهم است که یک آنالیز عمیق از هر کاندید انجام دهید. برای سادهتر کردن فرآیند، ما لیستی از ۱۰ مرحله برای پیدا کردن بهترین مشاوره بازاریابی اینترنتی برای کسبوکار شما گردآوری کردهایم.
حالا به جستجوی خود ادامه دهید:
زمانی که در جستجوی یک مشاور بازاریابی اینترنتی هستید، ضروری است که برخی از تحقیقات را انجام دهید.خود را در مورد خدماتی که به دنبال آن هستید، مانند بازاریابی محتوا آموزش ببینید. به این ترتیب، شما می دانید که یک مشاور باید چه زمانی این خدمات را ارائه دهد.
به خاطر محبوبیت فزاینده بازاریابی اینترنتی، وب سایتهای مورد اعتماد و مورد احترام فراوانی وجود دارد که راهنماهای مفید در مورد هر استراتژی در بازاریابی دیجیتال منتشر می کنند. بسیاری از آنها بلاگ ها، مرکز منابع و خبرنامه های ایمیل را ارائه می کنند که شما را بر روی گرایش ها و استاندارد های جدید به روز نگه می دارد.
حتی بعد از اینکه یک مشاور بازاریابی اینترنتی پیدا کردید، باید به خواندن این منابع ادامه دهید. آنها به تیم شما در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتالی کمک می کنند و می توانند به تیم شما کمک کنند تا فرصتهای جدیدی را برای کسبوکار شما پیدا کنند تا حضور آنلاین خود را افزایش دهید.
همانطور که در مورد خدماتی که به آن علاقهمند هستید تحقیق میکنید، به قیمت میانگین برای این سرویسها نگاه کنید. به این ترتیب، زمانی که شرکت های مشاوره بازاریابی اینترنتی یا فریلنسرها را مقایسه می کنید، شما میتوانید درک کنید که قیمت آنها منصافانه است یا خیر. همچنین به شما کمک می کند بودجه بازاریابی خودتان را نیز تنظیم کنید که بسیار مهم است.
مرتبط بخوانید: جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی : 15 ترفند!
با بودجه تعیین شده و آموزش تیم تان، میتوانید شروع به تهیه فهرستی از مشاوران و یا موسسات برای شرکت خود کنید. این که آیا یک مشاور خدماتی که مد نظر شما است را ارائه می کند یا خیر.
بسته به این که شرکت شما به چقدر از خدمات نیاز دارد، ممکن است انطباق با یک مشاور مستقل یا مشاوره بازاریابی اینترنتی را دشوار کنید. در اغلب موارد، آنها در تنها چند حوزه از بازاریابی دیجیتال تخصص دارند. بعلاوه، آنها تعداد بیشتری از مشتریان را برای مدیریت دارند.
این میتواند منجر به خدمات و خروجی خسته کننده شود که بر سازمان شما تاثیر می گذارد. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک، با یک شرکت مشاوره بازاریابی اینترنتی همکاری خواهند کرد. آنها میتوانند خدمات بیشتری ارائه کنند، به اضافه یک مدیر اکانت اختصاصی داشته باشند.
مشاوره بازاریابی اینترنتی
اگر یک شرکت کامل بازاریابی دیجیتال را انتخاب کنید، شما دسترسی سریع به موارد زیر دارید:
شما حتی می توانید از خدمات طراحی وب بهره بگیرید، که بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال هستند، چرا که سرعت و قابلیت استفاده از وب سایت شما میتواند دید آنلاین شما را تحتتاثیر قرار دهد. این به معنی ترافیک کمتر از بینندگان در مخاطبین هدف شما و همچنین تراکنش های کمتری است.هنگامی که فهرست مشاوران و شرکتها را گرد آوری میکنید، میتوانید نرخ آنها را مقایسه کنید.
خدمات مرتبط: راه اندازی کسب و کار آنلاین
یک عامل غیر قابل انکار به هنگام جستجو برای یک مشاوره بازاریابی اینترنتی، قیمت آنها است. در حالی که شما می خواهید با یک مشاور یا شرکتی شریک شوید که نرخ مناسبی برای مطابقت با بودجه شما ارائه میدهد، شما نمیخواهید در خدمات ارزان سرمایه گذاری کنید؛ چون آنها به سرمایهگذاری شما پاسخ نمی دهند.
با این حال، چالش برای بسیاری از کسب و کارها این است که مشاوران قیمت های خود را به صورت آنلاین منتشر نمی کنند. حتی برخی از شرکتهای مشاوره استراتژی اینترنتی برتر این سیاست را دنبال میکنند که کار شما را دشوارتر می کند.
به جای دیدن صفحات قیمتگذاری آنها، شما مجبورید یک فرم ارتباط را پر کنید. سپس، شما باید منتظر پاسخ باشید، که میتواند بسته به کار مشاور چند روز طول بکشد. در برخی موارد، آنها حتی ممکن است درخواست کنند که با آن ها تماس تلفنی برقرار کنید.
در حالی که شما ممکن است تصمیم بگیرید که زمانی را برای درخواست اطلاعات قیمت گذاری صرف کنید، اما این یک نشانه مثبت است هنگامی که یک مشاور بازاریابی دیجیتال قیمت های خود را به صورت آنلاین منتشر می کند.
این نشان می دهد که آنها نسبت به قیمتهای خود مطمئن هستند. همچنین زمان زیادی را برای شما ذخیره می کند، همان طور که میتوانید در یک لحظه ببینید که شرکت مشاوره با بودجه شرکت شما مطابقت دارد یا نه. به علاوه قیمت آن ها اغلب به خروجی های خدمات آنها توجه دارد.
مرتبط بخوانید: هر آن چه که باید درباره تبلیغات اینترنتی بدانید.
حوزه ای که بسیاری از کسب و کارها هنگام مقایسه مشاوران بازاریابی اینترنتی آن را نادیده می گیرند، فنآوری آنها است.در حالی که تمام مشاوران از Google Analytics استفاده می کنند، برخی نیز از نرمافزارهای خانگی استفاده میکنند که استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را به یک مزیت رقابتی تبدیل می کند.
زمانی که یک شرکت توسعه مییابد و از آن نوع تکنولوژی استفاده میکند، تخصص و تعهد آنها در زمینه بازاریابی اینترنتی را نشان میدهد. همچنین استراتژی خود را با یک مزیت رقابتی و بینش اضافی فراهم میکند که میتواند منجر به نتایج بهتر شود.
مشاوره بازاریابی اینترنتی
وقتی به جستجوی خود برای یک مشاوره بازاریابی اینترنتی ادامه می دهید، می خواهید بر روی مشاوران یا شرکتهای با نمونه کار تمرکز کنید. بسیاری از شرکت ها نمونه کارهای خود را در وب سایت خود منتشر می کنند و چندین مطالعه موردی برای شما ارائه می کنند. زمانی که یک نمونه کار مشاور را مرور میکنید، بر روی عوامل زیر تمرکز کنید.
تخصص: آیا آنها بر روی یک صنعت یا خدمات بازاریابی دیجیتال خاص تمرکز دارند؟ برای مثال اگر آنها بر روی سئو برای شرکت های صنعتی تمرکز کنند و شما یک فروشگاه خرده فروشی هستید، آن ها ممکن است بر موفقیت استراتژی آنلاین شما تاثیر بگذارند.
نتایج: آن ها چگونه موفقیت خود را اندازهگیری می کنند؟ اگر آن ها بر نتایجی تاکید کنند که مستقیما بر یک کسبوکار تاثیر میگذارند، مانند معاملات و مشتریان، این یک نشانه مثبت است که این مشاور درک می کند که کدام معیارها در بازاریابی دیجیتال اهمیت دارند.
خدمات مرتبط: تولید محتوا و مدیریت سایت
برند: آیا برند آنها در هر کاری که انجام میدهند مشهود است؟ اگر آنها کاری ایجاد کنند که غیر قابل انکار باشد، میتواند نشان دهد که شرکت یا مشاور برند خود را نسبت به مشتریان خود در اولویت قرار می دهد. این برند مشتری است، نه مشاوران، که باید درخشش خود را نشان دهند.
هنگامی که شما نمونه کار یک شرکت مشاوره بازاریابی اینترنتی را مشاهده می کنید، نام مشتریان را در مطالعات موردی در نظر بگیرید. کمی بعد، هنگامی که شما توصیفات شرکت را می خوانید، میتوانید ببینید که آیا این کسب و کارها بازخوردی درباره تجربه شان دارند یا نه.
از آنجا که سوابق کاری نشاندهنده توانایی شرکت مشاوره بازاریابی اینترنتی برای هدایت نتایج و موفقیت مشتریان آنهاست، این یک شروع عالی است زمانی که در جستجوی یک مشاور هستید. اگر از نمونه کار آنها خوشتان میآید، آنها را به لیست کوتاه کاندیدهای خود اضافه کنید.
در قسمت دوم با ادامه مراحل انتخاب بهترین مشاوره بازاریابی اینترنتی و خدمات آن ها آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.
در صورتی که شما صاحب کسب و کاری هستید که در زمینه بازاریابی اینترنتی نیاز به مشاوره و اجرا دارید، حتما با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان اولیه ما استفاده کنید. شماره پشتیبانی : 0922896531 . آرزومند توفیق شما در کسب و کارتان هستیم.