متن تبلیغاتی و شیوه های نوشتن آن
- تبلیغات اینترنتی, تبلیغات و بازاریابی, ویژه
- خرداد 22, 1397
مشاوره تبلیغاتی فضای تبلیغاتی را در انواع مختلف رسانهها به فروش میرساند و برنامه های بازاریابی برای مشتریان ایجاد می کند. مشاوره تبلیغات حدود نیمی از وقت خود را در محیطهای کاری صرف می کند، در حالی که بقیه ساعات کاری او صرف سفر با مشتریان و شرکت در رویدادهای بازاریابی می شود. ساعات کاری متخصصان این زمینه روز و عصر در طی روزهای هفته و آخر هفته می باشد و اغلب کار خود را با شرکت های بازاریابی، روزنامه ها، مجلات، تبلیغات اینترنتی، ایستگاه های رادیویی و شرکتهای تلویزیونی خصوصی انجام می دهند. مدیران بازاریابی و مدیران اجرایی نظارت و بازخورد را به مشاوران تبلیغاتی ارائه می کنند.
مشاوران تبلیغاتی برای دیجیتال، چاپ، رادیو و تلویزیون کار می کنند تا فضای بازاریابی را به مشتریان بالقوه بفروشند. صرفنظر از نوع رسانه یا کارفرما، مشاور تبلیغاتی وظایف کاری خاصی را به طور منظم انجام می دهد، از جمله موارد زیر:
مرتبط بخوانید: جملات کوتاه تبلیغاتی : 50 ایده از برند ها!
مشاوره تبلیغات در حال فروش فضای آگهی همچنین از طریق تکنیک های متقاعد کننده فروش به مشتریان است و نمونهها و توضیحاتی برای اینکه چرا این فضا مورد نیاز است ارائه می کند. همچنین به مشتریان در مورد این که چگونه تبلیغات آنها باید اجرا شود تا بیشترین تاثیر را بر خریداران بالقوه داشته باشند، مشاوره می دهد.
خدمات مرتبط : بازاریابی در اینستاگرام
مشاور تبلیغاتی از تماسهای تلفنی، جلسات حضوری و دیگر تکنیک های ایجاد شبکه برای پیدا کردن مشتریان جدید و ترویج خدمات بازاریابی به خریداران جدید استفاده می کند.
مشاوران تبلیغاتی استراتژی های بازاریابی برای مشتریان ایجاد میکنند و این استراتژی ها را برای توسعه فعالیت های بازاریابی موفق بکار می گیرند.
مشاوره تبلیغات
مشاوران تبلیغاتی در جلسات و دوره های آموزشی منظم شرکت میکنند تا بر روی استراتژی های بازاریابی و محصولات و خدمات قابل فروش به روز بمانند.
مشاور تبلیغاتی بطور منظم با مشتریان موجود ارتباط برقرار می کند تا روابط را با ارائه گزارش های بازاریابی مکرر و ارائه گزینههای تبلیغاتی مختلف حفظ کند.
مرتبط بخوانید : تبلیغات هدفمند: هر آنچه که باید بدانید!
مشاوران تبلیغاتی از صفحات گسترده و برنامه های ارائه دیگر برای ایجاد برآوردهای هزینه کمپین تبلیغاتی منظم برای مشتریان استفاده می کنند.
خدمات مرتبط: مشاوره کارآفرینی برای شروع و یا توسعه یک کسب و کار موفق!
مشاوران تبلیغاتی در گفتگو با مردم خوب هستند. آنها از تکنیک های فروش قانع کننده برای متقاعد کردن مشتریانی استفاده می کنند که به فضای بازاریابی و خدمات برای تولید سود و فرصت های بیشتر برای شرکتهای خود نیاز دارند. کسب و کارهایی که مشاوران تبلیغاتی را استخدام می کنند به دنبال متخصصانی هستند که مهارتهای ضروری زیر را که مرتبط با این شغل هستند ارائه کنند:
مهارتهای مذاکره – مشاوره تبلیغاتی متخصصان فروش هستند که در ملاقات با مردم خوب هستند و آنها را متقاعد می کنند که خدماتی را بخرند که ممکن است در واقع به آن نیاز نداشته باشند، که مهارت ها و دانش قوی افراد را جذب می کند.
مدیریت زمان – کمپین های بازاریابی بر روی برنامه های دقیق اجرا میشوند، بنابراین مشاوران تبلیغاتی موفق می دانند که چگونه در بازه های زمانی سخت کار کنند و زمان خود را به خوبی مدیریت کنند تا کارها را در یک چارچوب زمانی خاص به انجام برسانند.
مهارتهای کامپیوتری – مشاور تبلیغاتی به ایجاد تبلیغات و نوشتن گزارش بازاریابی میپردازد که به حداقل مهارت های پایه کامپیوتر و آشنایی با پردازش کلمه و نرمافزار ارائه نیاز دارد.
مهارتهای ارتباطی – به این دلیل که مشاوران تبلیغاتی با مشتریان بالقوه با تلفن و رو در رو صحبت می کنند، افرادی که مهارت های ارتباطی شفاهی قوی تری دارند، احتمال موفقیت در این شغل را دارند.
مهارتهای سازمان دهی – مشاور تبلیغاتی برنامههای بازاریابی چندگانه را به طور همزمان مدیریت می کند و لیست های دقیق تماس ها و مشتریان احتمالی را حفظ میکند، بنابراین افرادی که این مسیر را دنبال می کند به مهارتهای سازمانی قوی نیاز دارد.
مشاوره تبلیغات
مشاوران تبلیغاتی باید دارای مدرک چهار ساله در زمینه تبلیغات، بازاریابی، ارتباطات، کسب و کار و یا در زمینه های مرتبط باشند. اغلب کارفرمایان به دنبال کاندیداهایی هستند که تجربه کاری قبلی در فروش یا توسعه کسب و کار علاوه بر مدرک رسمی دارند. داوطلبان که میتوانند تجربه کاری گذشته خود را با بازاریابی دیجیتالی نشان دهند، برای کارفرمایان بالقوه بسیار مطلوب هستند.
مشاوران تبلیغاتی هیچ آموزش شغلی دریافت نمیکنند و میدانند چطور روابط مشتری را توسعه دهند و بلافاصله پس از استخدام، فضای بازاریابی را بفروشند. بعد از یک هفته یا دو هفته نظارت نزدیک یک مدیر بازاریابی، مشاوران تبلیغاتی مشتریان خود را تولید می کنند، فروش خود را انجام می دهند و تبلیغات بازاریابی جدیدی برای مشتریان ایجاد می کنند.
مرتبط بخوانید: همه روش های تبلیغات آنلاین که باید بدانید!
مشاوران تبلیغاتی علاوه بر حقوق پایه، جایزه کمیسیون دریافت می کنند. فواید دیگر این شغل شامل بیمه و مزایای بازنشستگی است. برخی از کارفرمایان تشویق های بیشتری برای مشاوران تبلیغاتی ارائه می کنند که از سهمیه فروش ماهانه بیشتر است.
منبع :jobhero
نیاز به مشاوره تبلیغات برای کسب و کار خود دارید؟ اگر قصد دارید برای کسب و کار خود تبلیغات هدفمند انجام دهید و بازاریابی کنید، پنتازوم همراه شما خواهد بود و شما را در این راه راهنمایی خواهد کرد. می توانید برای مشاوره با ما تماس بگیرید: 09223896531