بازاریابی هوش مصنوعی و مزایای مهم آن چیست؟
- تبلیغات و بازاریابی, ویژه
- آذر 16, 1397
در بخش اول این مطلب با مشاوره بازاریابی اینترنتی و برخی از مراحل انتخاب بهترین شرکت ارائه کننده خدمات بازاریابی اینترنتی آشنا شدید. در ادامه به بررسی مراحل تکمیلی و انتظاراتی که باید از یک مشاور بازاریابی اینترنتی داشته باشید، خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
یک فاکتور مهم در هنگام مقایسه مشاوران بازاریابی اینترنتی توصیفات و همچنین بررسی وب سایتهای شخص ثالث است. آنها به شما بینش فوری درباره مزایای بالقوه و مضرات یک مشاور می دهند.
این موارد را در نظر بگیرید و آن را در شرکت مشاور بازاریابی اینترنتی مورد نظر خود بررسی کنید.
بسته به چیزی که در یک مشاوره بازاریابی اینترنتی به دنبال آن هستید، این موارد میتواند تصمیم شما را ساده کند. به عنوان مثال، اگر شما به دنبال یک شرکت هستید که بتوانید به محدودیتهای زمانی رسیدگی کنید، ممکن است یک مشاور را حذف کنید که محدودیت های را در نظر نمی گیرند.
مرتبط بخوانید: روش های بازاریابی حرفه ای : 7 نکته واقعا ضروری
به طور کلی، شما میخواهید به دنبال یک مشاور باشید که با کسبوکار و تیم شما با احترام برخورد کند، به علاوه برای یاد گرفتن کسبوکار، صنعت و خدمات تان زمان صرف کند. این رویکرد شخصی سازی شده منجر به یک استراتژی تک کاره میشود که باعث ایجاد نتایج می شود.
اعتبار یک مشاور بازاریابی اینترنتی را که میتواند شامل موارد زیر باشد، بررسی کنید:
جوایز و گواهینامههای یک شرکت یا مشاور، دانش آن ها را از این صنعت و همچنین کیفیت کارشان نشان میدهد. در برخی موارد، ضروری است که یک مشاور صاحب یک گواهینامه خاص باشد.
خدمات مرتبط : آموزش بازاریابی
به عنوان مثال، اگر شما به تبلیغ در گوگل علاقهمند هستید، بهتر است با یک مشاور بازاریابی که دارای گواهینامه گوگل ادز می باشد همکاری کنید. این نشان میدهد که آنها می دانند چطور از پلتفرم تبلیغ گوگل استفاده کنند، همچنین تبلیغ جذابی برای آن ایجاد کنند.
زمانی که جایزه به دست میآید، آنها تاکید می کنند که متخصصان در صنعت متوجه میشوند و کار یک شرکت یا مشاور را تشخیص میدهند. در حالی که برای یک مشاور بازاریابی اینترنتی برای داشتن یک کابینه پر از جوایز حیاتی نیست، میتواند کیفیت کار آنها و نیز برتری آنها را نشان دهد.
مشاور بازاریابی اینترنتی
چه شما با یک شرکت مشاور بازاریابی اینترنتی یا مشاور مستقل همکاری می کنید، مهم است که در زمینه پیشینه آنها تحقیق کنید. هر چه باشد، شما میخواهید با کسی کار کنید که با تیم و کسبوکار شما خوب کار کند.
یکی از حوزههایی که میخواهید بر روی آن تمرکز کنید، ارزشهای شرکت آنها است، که میتواند بر موارد زیر تمرکز کند:
همچنین شایان ذکر است که به تیمی نگاه کنید که یک شرکت مشاوره بازاریابی دیجیتال را تشکیل میدهد. اگر یک شرکت، گردش استخدامی کارمندان بالا را مشخص کند، اغلب می تواند مشکلات بزرگتری را در سازمان نشان دهد که میتواند تجربه شما را به عنوان یک مشتری تحتتاثیر قرار دهد.
مرتبط بخوانید: تعریف کسب و کار اینترنتی و آشنایی با انواع آن
در عوض، شما می خواهید یک سازمان را با یک تیم قوی و سازگار انتخاب کنید. این تضمین میکند که کسبوکار شما مشاوره و استراتژی های یک تیم قابل اعتماد را دریافت می کند که هر چند ماه تغییر نمیکند، که می تواند منجر به عقب نشینی در کمپین شما شود.
مهم است که شما با یک تیم آگاه و با تجربه کار کنید.
زمانی که این موضوع به بازاریابی دیجیتال مربوط می شود، این یک حوزه سریع در حال تغییر است که به این معنا است که متخصصان در این صنعت باید تا به روز باقی بمانند. اغلب، پروفایل های رسانههای اجتماعی عمومی از مشاوران حرفهای و بازاریابان دیجیتال نشان خواهند داد که آنها در صنعت فعال هستند و در یادگیری بیشتر سرمایه گذاری کردهاند. با این مرحله، درک بهتری از اینکه آیا مشاور برای شما مناسب است یا نه، خواهید داشت.
خدمات مرتبط : مشاوره کارآفرینی
یک سیگنال گسترده مبنی بر اینکه مشاور در هنگام کار با مشتری میزان مهارت خود را می داند، این است که نرخ نگه داری مشتری بالایی دارند و اغلب با بررسی و توصیف مشتری هماهنگ است. با نرخ حفظ مشتری بالا، میتوانید اطمینان داشته باشید که یک شرکت مشاور بازاریابی اینترنتی می داند که چه کار میکنند و این کار را به خوبی انجام می دهند.
اما مشکل این است که اکثر شرکت های مشاور بازاریابی اینترنتی نرخ حفظ مشتری خود را منتشر نمیکنند و دلیل آن این است که آن ها زیاد نیستند. اگر این شرکتها نرخ خود را به اشتراک بگذارند، آنها کاری نمی کنند که شما احساس اعتماد به تواناییهای شرکت را داشته باشید.
مشاور بازاریابی اینترنتی
زمانی که یک لیست کوتاه از شرکتهای مشاور بازاریابی اینترنتی بالقوه برای کسب و کارتان تهیه کردید، زمان آن رسیده که با آن ها مذاکره کنید. این مرحله حیاتی است. در طی بحث خود با این مشاوران بازاریابی اینترنتی، از موارد زیر سوال کنید:
براساس پاسخ های آن ها و همچنین بحث کلی، میتوانید مشخص کنید که آیا این شرکت مشاوره ارزش بیشتری از کسب و کار شما دارد یا نه. اگر آن ها نسبت به سازمان شما بی علاقه به نظر می رسند و یا از سوالات شما آزرده می شوند، این یک نشانه منفی است. شما می خواهید یک مشاور بازاریابی اینترنتی انتخاب کنید که به شما اعتماد به نفس می دهد.
مرتبط بخوانید: 10 ترفند بازاریابی اینترنتی کسب و کارهای B2B
همچنین سوالاتی که یک مشاور در طول جلسه از شما میخواهد ارزش توجه دارد. اگر از شما چند سوال در مورد کسب و کار و صنعت تان بپرسند، این یک نشانه قوی است که آنها به سازمان شما علاقمند هستند و اینکه چگونه می توانند به رشد آن کمک کنند.
چند سوال که مشاور باید از شما بپرسد شامل موارد زیر است:
با در نظر گرفتن این سوالات از قبل میتوانید مکالمه اولیه خود را با یک مشاور به حداکثر برسانید. همچنین می توانید بینش خود را در مورد اینکه آیا آنها فرد ایدهآل یا شرکت برای استراتژی بازاریابی دیجیتالی شما هستند، فراهم کند.
خدمات مرتبط: راه اندازی کسب و کار آنلاین
در طول فرآیند تحقیق و مقایسه مشاوران مختلف بازاریابی اینترنتی، ممکن است انتظاراتی در باره آنچه یک شرکت یا مشاور ارائه می کند داشته باشید.
با این حال، قبل از این که شما با این مساله موافقت کنید، ضروری است که شما و مشاور تان در مورد این انتظارات بحث کرده و توافق نظر داشته باشید.
در اینجا چند چیز وجود دارد که شما میتوانید از یک شرکت مشاور بازاریابی اینترنتی قابل اعتماد، مانند پنتازوم، انتظار داشته باشید:
بینش مخاطبین هدف شما را ارائه کند: در حالی که شما ممکن است قبلا، مخاطبین هدف خود را توسعه داده باشید، مشاور شما باید بینش بیشتری در مورد شخصیت بازاریابی تان به شما ارائه بدهد. این امر منجر به محتوای بهتر و استراتژی بهتر میشود.
تهیه یک استراتژی شخصی: چه شما با یک شرکت مشاوره و یا مشاور فردی همکاری کنید، آنها باید یک استراتژی سفارشی ارایه دهند. مهم است که قبل از امضای یک مشاور، این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دهید.
استراتژی بازاریابی و کسب و کار خود را هم تراز کنید: زمانی که یک استراتژی بازاریابی شخصی را دریافت می کنید، با اهداف کلی شرکت هماهنگ خواهید بود. برای مثال، این اهداف میتوانند شامل رشد ۵ درصدی در پنج سال آینده باشند.
در حال توسعه تیم بازاریابی خود باشید: بهترین شرکت های مشاور بازاریابی اینترنتی بعنوان بخشی از تیم بازاریابی خود کار خواهند کرد- نه به عنوان یک ارائه کننده خدمات. این رویکرد اغلب با استراتژیهای شخصی و حتی نتایج بهتر مرتبط است.
ارائه نتایج واقعی و قابلاندازهگیری: مهم است که استراتژی بازاریابی اینترنتی شما نتایج را ارائه دهد. اگر به اهداف خود دست پیدا نکنید، از افزایش لیست مشتریان ایمیل تان برای افزایش فروش تان، پس مشاور شما باید استراتژی ها را مورد ارزیابی مجدد قرار دهد تا این نتایج را ارائه دهد.
آیا می خواهید با یکی از بهترین مشاوران بازاریابی اینترنتی که می تواند به کسب و کار شما کمک کند تماس بگیرید؟ امروز با 09223896531 تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.
مرتبط بخوانید: جملات کوتاه تبلیغاتی : 50 ایده از برند ها!
زمانی که نوبت به برنامه بازاریابی برای کسب و کار شما می رسد، به مشاور بازاریابی اینترنتی درست نیاز دارید. شما میخواهید زمان و پول را در آن سرمایه گذاری کنید، بنابراین به شرکتی نیاز دارید که بهترین نتایج را برای کمپین شما ارائه دهد.
در پنتازوم ما میدانیم که چگونه یک کمپین بازاریابی اینترنتی موفق را برای کسب و کار شما ارائه کنیم. میخواهید چند مثال بازاریابی برای الهام بخشیدن به شما ببینید؟ وبلاگ ما را بررسی کنید!
ما یک شرکت بازاریابی اینترنتی با خدمات کامل با بیش از چندین سال تجربه در ایجاد برنامههای بازاریابی اینترنتی سفارشی هستیم.
اگر به دنبال نتیجه هستید، ما میدانیم که چطور آن ها را به سمت شما هدایت کنیم.
اگر میخواهید بیشتر در مورد این که چطور میتوانید یک برنامه بازاریابی اینترنتی سفارشی کسب کنید آشنا شوید که می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا رهبری جدید و تبدیلات را به دست آورید، به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید و یا امروز با شماره 09223896531 تماس بگیرید تا با یک استراتژیست صحبت کنید.
ما منتظر هستیم که کسبوکار شما به قله های جدید برسد!
آماده برای شروع برنامههای بازاریابی و بازاریابی اینترنتی خود هستید؟ امروز با ما تماس تماس بگیرید تا بیشتر در مورد نحوه کمک به چالشهای سئو صحبت کنید.
در صورتی که شما صاحب کسب و کاری هستید که در زمینه بازاریابی اینترنتی نیاز به مشاوره و اجرا دارید، حتما با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان اولیه ما استفاده کنید. شماره پشتیبانی : 0922896531 . آرزومند توفیق شما در کسب و کارتان هستیم.