9 نکته برای داشتن یک برند فوق العاده !!
- آموزش برندسازی, برندسازی
- فروردین 30, 1397
در دنیای تجاری امروز بسیاری برند موفق صنعتی وجود دارد که موفق هستند، اما بیشتر برند های صنعتی هم هستند که صرفا از بین می روند (در حالی که دیگران به طور کامل از بین نمی روند). بنابراین چه چیزی باعث می شود برخی از کسب و کارها موفق شوند؟ یکی از دلایل آن طی کردن مراحل برند سازی حرفه ای است. البته این همیشه یک سوال ساده برای پاسخ دادن نیست، اما در اینجا چند برند موفق صنعتی هستند که “همه چیزهایی را که لمس می کنند به طلا تبدیل می شود” با ما همراه باشید.
در بیشتر محصولات فقط، این شرکت یک شیوه زندگی را ارائه می دهد که یکی از آن ها زیبایی، سرگرمی و تکنولوژی پیشرفته است (به این ترتیب آن ها به شما اهمیت می دهند). محصولات آن ها نیا های شما را درک می کند که این یک درس بزرگ در نوآوری و موفقیت در تبلیغات است.
استودیوی انیمیشن Pixar یکی دیگر از شرکت هایی است که در بالاترین سطح خود از برخی از خلاق ترین افراد در صنعت استفاده می کند تا فیلم هایی را تولید کنند که در قلب هر گونه جمعیت شناخته شوند. اما برای ساختن فیلم و انیمیشن شما را خیلی در انتظار می گذارد که ممکن است برای برند موفق صنعتی آن ها مشکل ایجاد کند.
اصلی ترین چیزی که اجازه داده است برند موفق صنعتی ژنرال الکتریک برای دهه ها زنده بماند و رشد کند، میل آن ها به تنوع است. از لامپ های روشنایی و لوازم جانبی هواپیمایی و امور مالی، این شرکت دست خود را در هر صنعتی دراز کرده است.
مانند GE، این شرکت نیز بسیار متنوع است و مانند هیدرا با سرعتی بسیار زیاد محصولات خود و برند موفق صنعتی اش را به جلو می برد. گسترش آن ها نه تنها در عرصه محصولات، بلکه در اقتصاد جهانی، خدمات رسانی به آمریکا، اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آسیا و اقیانوسیه (اساسا هر کجا که مردم و ارز وجود دارد) است.
موفقیت این تولید کننده خودرو به طور عمده در این واقعیت نهفته است که آن ها یک جمعیت شناسی خاص (جوان و به سمت بالا) را هدف قرار داده و در انجام این کار، محصول خود را تبدیل به چیزی نخبه کرده است که دیگر کسی تمایل دستیابی به آن را ندارد. خوشبختانه، آن ها همچنین خودرو هایی تولید می کنند که قابل اعتماد و جذاب هستند و با صدا و سوت همراه هستند که به خریداران مورد نظرشان با صندلی های راحت، مدل اسپرت یا ورزشی و آخرین تکنولوژی های تکنولوژیکی، خدمت می کنند.
به یاد داشته باشید که امروزه بدون فضای مجازی ایجاد برند معنا ندارد. حتی برند های قدرتمند که در این مقاله از آن ها نام بردیم نیازمند تدوین برنامه بازاریابی اینترنتی یا همان بازاریابی دیجیتال هستند. بخشی از این کار مربوط به بازاریابی با اینستاگرام است که باید به آن توجه کنید. افراد روزانه ساعات زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. پس این موضوع میتواند نردبانی برای قدرتمند سازی هر چه بیشتر برند شما باشد.
می دانیم که از غول های برند موفق صنعتی از دست ما در رفته و نام های خاص با برند های موفق تری نیز وجود دارد. به نظر شما در مورد کسب و کارهای کوچک، چه کسانی تبانی می شوند؟ با به اشتراک گذاشتن آن ها را در نظرات زیر به دوستان و علاقه مندان در این زمینه کمک کنید.