۱۸ ترفند بازاریابی سال 99
- تبلیغات اینترنتی, کسب و کار اینترنتی
- خرداد 9, 1399
هزینه تولید محتوا سایت فروشگاهی معمولا بستگی به تعداد محصول شما، نیاز شما به عکاسی از محصولات و درجه کیفی محتوای مورد نظر دارد. مهم ترین نکته که باید در نظر بگیرید، این موضوع است که امروزه دیگر در فروشگاه های اینترنتی علاوه بر محتوای مربوط به محصولات، بخش وبلاگ آن ها نیز مورد اهمیت است. بنابراین در هزینه تولید محتوا سایت فروشگاهی باید برای این موضوع هم برنامه ریزی شود.
مواردی که توجه به آن ها در محاسبه هزینه تولید محتوا هستند را برای شما ذکر می کنیم. در نظر داشته باشید که قطعا هر پروژه و یا فروشگاه اینترنتی در موارد زیادی از جمله نوع کالاها متفاوت است و شما باید با مسئول محتوا روی جزئیات تفاهم کنید و در نهایت هزینه تولید محتوا سایت فروشگاهی پس از مذاکره شما مشخص می شود. اما موارد کلی زیر در محاسبه هزینه تولید محتوا موثر هستند:
1- تعداد تصاویر هر کالا که باید بارگزاری گردد، چه تعدادی است؟
2- تعداد کاراکتری که باید برای هر محصول درج گردد چه مقداری است؟
3- آیا توضیحات محصول باید از منابع اصلی ترجمه شوند و یا می توان از سایت های دیگر محتوا را بازنویسی کرد؟
4- آیا اصول سئو به صورت کامل رعایت می گردد و یا این که محتوا به صورت خام فقط ترجمه می گردد.
5- یک مورد مهم در تعیین هزینه تولید محتوا سایت فروشگاهی جزئیات محصول است. آیا موارد مربوط به برچسب گذاری، درج محتوا در سایت، آپلود تصاویر و درج قیمت ها ، درجه بندی کالا و.. هم برای محصولات انجام می گردد و یا این که فقط توضیحات محصول در فایل جداگانه برای شما ارسال می گردد؟
6- آیا نیاز به بهینه سازی تصاویر کالا ها نیز هست؟ یا تصاویر در سایز یکسان و بهینه شده مناسب وب در اختیار مسئول محتوا قرار می گیرد؟
با توجه به توضیحاتی که برای شما ارائه کردیم، شما هم طبیعتا با ما موافق هستید که در محاسبه هزینه تولید محتوا سایت فروشگاهی باید جزئیات را در نظر گرفت و سپس اعلام هزینه کرد. بنابراین اگر شما نیاز به مشاوره رایگان برای برون سپاری تولید محتوا سایت فروشگاهی دارید، می توانید با پنتازوم در تلگرام در تماس باشید و یا از طریق صفحه تماس با ما اقدام کنید تا راهنمایی های موثری برای تولید محتوا سایت فروشگاهی شما داشته باشیم.