امکانات جدید اینستاگرام برای پست ها
- آموزش اینستاگرام, تبلیغات اینترنتی
- خرداد 24, 1396
شما باید در بازاریابی دیجیتال مواردی از قبیل شناخت از مشتری، نیازهای آنها، نحوه آشنایی آنها با محصولات شما و از این قبیل سوالات را بدانید و پاسخ دهید.
عینک بازاریابی خود را بردارید و شروع کنید به دیدن جهان پیرامون خود، دیدن خریداران. یعنی قبل از صحبت کردن گوش دهید، همچنین یاد بگیرید، قبل از اینکه یاد بدهید و بازاریابی کنید. این دقیقا همان بینشی است که تمام فعالین بازاریابی موفق از آن تبعیت میکنند.
شما باید خود را متقاعد کنید که روابط بین خود و مشتریان را گسترش دهید. بعد از رعایت این موارد شما نیاز به ساختن یک سیستم بازاریابی دیجیتال پایدار و مقیاس پذیر دارید. به موارد زیر فکر کنید:
– شما نمیتوانید بدون داشتن نقشه و طرح، یک خانه بسازید.
– شما بدون داشتن برنامه و طرح بازاریابی، نمیتوانید بازاریابی را شروع کنید.
– شما بدون داشتن جی پی اس، نمیتوانید به سفر بروید.
– شما نمیتوانید بدون ابزار طراحی، یک برنامه آنلاین را بسازید.
چرا شما نیاز به یک طراحی متفاوت برای بازاریابی دیجیتال دارید؟
شما برای پرداخت هزینه های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و ویدئوهای تبلیغاتی باید به دقت برنامه ریزی کنید و استراتژی مناسب را انتخاب کنید. هر گونه برنامه ریزی برای بازاریابی با توجه به رسیدن به نتایج مورد نیاز شما باید شروع شود. باید توجه داشته باشید که این موضوع یک بازی حدس و گمان نیست.
موارد کلیشه ای را جدی نگیرید و درست همانند یک مدیر ارشد اجرایی، فکر و برنامه ریزی کنید. مساله هزینه یکی از مواردی است که بازاریابی را مختل میکند. شما نباید از ریسک های مالی اولیه که ممکن است بازده کمی داشته باشد بترسید. مدیر عاملان و مدیران ارشد مالی، ارزش ذخیره پولی را در بازاریابی به خوبی درک میکنند.
بازاریابی دیجیتال اصطلاحا profit-driven است یعنی همواره مشکلات جدید بر سر راه خود دارد که این مشکلات سودآورند. همچنین سرمایه گذاری نیست و از طرفی مصرفی هم نیست. وقتی که درست اجرا شود به خوبی جواب میدهد. ما میدانیم که کارکرد آن بخاطر وجود راه حل های متفاوت در تمام شرایط پیش رو است. با استفاده از ابزار صحیح و خلاقیت، شما میتوانید بازاریابی خود را بهبود بخشید. تجزیه و تحلیل های تحت وب، از نقاط قوط آن است.
اگر شما بر روی گزارش های اطلاعات کلیک ها، اطلاعات رسانه های اجتماعی و ایمیل های دریافت شده، تمرکز کنید میتوانید با یک تیم کاری و اجرایی، مشکلات موجود را برطرف کنید.
شما باید استراتژی بازدهی سرمایه در بازاریابی را باتوجه عملکرد تجاری بسازید. مساله این است که بازاریاب ها درمقابل ساخت این استراتژی مقاومت میکنند. ANDREAS RAMOS میگوید من تا کنون نتوانستم حتی یک مورد موفق از بازریابی محتوایی را پیدا کنم. من تمام وب سایت ها را جستجو کردم و با تمام مردم صحبت کردم، همچنین با نویسندگان و مسئولان مختلف بحث کردم. هیچ کدام نتوانستد یک بازاریابی محتوایی موفق را به من نشان بدهند.
او خلاصه ای از گام های موفقیت در بازاریابی دیجیتال که باید رعایت بشود را بیان کرده است. به هر حال او فقط درباره بازاریابی محتوا محور صحبت کرده است. همچنین بنظر ما این گام ها در بازاریابی دیجیتال نیز موثر است. در اینجا گام های موثر بازدهی سرمایه در بازاریابی آورده شده است:
به یاد داشته باشید که بخشی از بازاریابی اینترنتی یا همان بازاریابی دیجیتال مربوط به بازاریابی با اینستاگرام است که باید به آن توجه کنید و در آموزش بازاریابی اینترنتی به کارکنان خود نیز آن را مد نظر قرار بدهید. از ابزار تحلیلی که شبکه های اجتماعی در اختیار شما قرار می دهند نیز استفاده کنید.
در این زمینه سوال دارید؟ حتما از ما بپرسید.