10 روش برای هدایت مشتری به فروشگاه اینترنتی شما
- تبلیغات اینترنتی, کسب و کار اینترنتی
- آبان 29, 1396
تحیلی و بررسی اولیه
کسب و کار آنلاین چطور کسب و کار آنلاین خود را شروع می کنید؟
رقبای خود را در این فضا شناسایی کرده اید؟
در مورد سیستم فنی که نیازمندی شما را در مدت زمان مشخص پوشش دهد بررسی کرده اید؟
در صورتی که قصد کار روی کلمات کلیدی خاصی (سئو سایت) در حوزه کاری خودتان هستید آیا کلمات مناسب را انتخاب کرده اید؟
تحلیل کسب و کار آنلاین
کسب و کار آنلاین و موارد فنی
تیم فنی که انتخاب کردید توانایی پاسخگویی نیاز شما را دارند؟ با توجه به نیازهای روزانه و علاوه بر آن توسعه و پشتیبانی یک تیم با قابلیت های کافی و پاسخگویی مناسب باید انتخاب کنید.
سیستم های فنی
طراحی و گرافیک
حتما نیاز به یک نام و لوگو دارید. لوگو وجه تمایز و معرفی کننده کسب و کار شماست و قرار است سال های زیادی با آن سر کنید!
پس در طراحی آن باید دقت کافی را داشته باشید و متناسب طراحی کنید.
طراحی و گرافیک
نگهداری و توسعه
با روش های آنالیز و بررسی سایت آشنا هستید؟
چطور بازخورد فعالیت های سایت یا مجموعه خود، شبکه های اجتماعی و دیگر موارد را می سنجید؟
نگهداری و توسعه کسب و کار آنلاین
تبلیغات اینترنتی
برنامه ریزی برای تبلیغات اینترنتی دارید؟
هزینه ای که قرار است برای تبلیغات صرف کنید را معین کرده اید؟
دید مشخصی نسبت به مکان هایی که می توانید تبلیغات داشته باشید، دارید؟
تبلیغات اینترنتی
مواردی که تا اینجا ذکر کردیم می تواند به عنوان ابزار قدرتمند شما مورد استفاده قرار بگیرد. اما مهم تر از همه این ها داخل سازمان شما است.
موارد داخلی سازمان شما
یک با خودتان موارد زیر را مرور کنید. آیا حائز همه این شرایط هستید؟ کدام موارد قابل ارتقا در سازمان شما هستند؟ نقاط قوت و ضعف شما کجاست؟ و چطور موارد می توانند پوشش دهی کنند یکدیگر را در کسب و کار شما؟
آیا محصول و یا خدمات شما مورد نیاز مردم است؟
آیا محصول یا خدمات شما منحصر به فرد و یا دارای توان رقابتی از نظر کیفیت و قیمت را دارد؟
نحوه پاسخگویی پرسنل شما به مشتریان چگونه است؟
آیا برنامه های مربوط به نگهداری و مدیریت مشتریان دارید؟
چشم انداز سازمان خود و هدف های آینده را چطور تعریف کرده اید؟
پس با در نظر گرفتن همه موارد بالا انتظار رشد و توسعه مجموعه خودتان را داشته باشید و نه معجزه کوتاه مدت!