رنگ طلایی در طراحی و کاربردهای آن
- طراحی و گرافیک
- دی 15, 1396
در ایده طراحی خلاقانه احساس بدی نمی کنید؟: این موضوع برای بهترین ها اتفاق می افتد. شما فقط باید بهترین راه را برای جرقه زدن به مغز خود پیدا کنید و ایده های جدید را به جریان بیندازید. به همین دلیل است که ما مجموعه ای از نکات موثر را برای کمک به شما معرفی کرده ایم که به همراهی با ما پنج برنامه فوق العاده را می توانید استفاده کنید.
در جلسات طراحی، ما یک سیستم داریم که در آن چیزهای بی اهمیت را از ذهن می کنیم. دانشجویان نوت بوک ها را می آورند و در مورد چیزهایی که پیدا کرده اند صحبت می کنند، که می توانند مفید باشند. شما لازم نیست که برای ایجاد ایده ما را ملاقات کنید – با این کار می توانید بخشی از یک پیشرفت کلی باشید.
برای بسیاری از مردم، اوایل صبح وقت خوبی برای خلاق شدن است. مردم بعد از اینکه ناهار می خورند، کمی بیشتر عقب می افتند، بنابراین صبح ها را اغلب ترجیح می دهند. اولین روز هفته، لزوما ایده آل نیست، اگر چه ما این قانون را رد می کنیم.
خوب است از آن چه که در زمینه طراحی اتفاق می افتد، آگاهی داشته باشید. اما شما می توانید به همان اندازه – و اغلب بیشتر – از چیزهایی که در خارج از طراحی می بینید، الهام بگیرید. به عنوان مثال، شما وقتی در حال کار بر روی یک پروژه جلد کتاب هستید، نباید از طریق الهام گرفتن از سایر جلد کتاب ها شروع کنید.
هر کس که در ایجاد ایده ها مشارکت داشته باشد باید همه چیز را درباره ی مختصات بداند. من دوست ندارم چیزی را پشت سر بگذارم – همه چیز برای ایده طراحی خلاقانه بسیار شفاف است. حتی اگر چیزی وجود داشته باشد که من فکر نکنم بسیار مهم باشد، آن را با تمام عوامل بررسی می کنم…
پرسیدن سوالات به قلب فرآیند ایده طراحی خلاقانه می پردازد. فرآیند ارائه ایده های بزرگ، تا حدی یک سوال از تجزیه و تحلیل ها است. شما باید همه چیز را مورد پرسش قرار دهید و از خودتان بپرسید آیا این طرح به طور خلاصه به آن پاسخ می دهد؟ آیا این موضوع یک راه حل خوب نیست؟ شما باید همانطور که می توانید به عنوان موضوعی در مورد ذهنیت خودتان عمل کنید.
در نهایت باید بدانید که در ایده طراحی خلاقانه واقعاً مهم است که صادقانه طرح را ببینید. این طرح را چه افرادی پیشنهاد می کنند و اینکه چه ویژگی از طرح آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر کسی 100 درصد از ایده را انجام بدهد، اما هیچ کس آن را نداند از مرحله اولیه جذابیت طرح دور شده است. سعی کنید با استفاده از کلمات که محدوده زیادی دارند، شخصیت و پیام طرح را به بیننده برسانید. با بازی کردن با کلمات و گذاشتن آن ها کنار یکدیگر، یک یا دو روز بعد ممکن است شما متوجه شوید که آنچه که در ذهن شماست، بهترین شعار برای ارائه کردن طرح است.