پشت زمینه قرمز + دانلود رایگان
- دانلود, طراحی و گرافیک
- آبان 14, 1396
طراحی لوگو تاثیرگذار راهی برای دست یابی به اهداف بلند مدت کسب و کار شما است… با ما همراه باشید… طراحی لوگو تاثیرگذار نیاز به ترکیبی پیچیده از مهارت های طراحی، خلاقیت و کار ماهرانه دارد. هر طراح با توجه به خلاقیت خود می تواند یک لوگوی مناسب برای اهداف مورد نظر را ایجاد کند، اما واقعاً تسلط به تمام جنبه های هنر و فرهنگ تجاری زمان می برد. قبل از اینکه در هر پروژه طراحی لوگو ایجاد شود، تحقیق کامل در مورد لوگو ضروری است. در اینجا 6 نکته برای طراحی لوگو تاثیرگذار وجود دارد… که با هم به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
اپل در دهه 80 میلادی از طریق بخش پردازش سنتی مانند چاقوی داغ در کره عمل کرد و از آن زمان به یکی از با ارزش ترین مارک های دنیا تبدیل شده است. قبل از اینکه شما حتی شروع به طراحی یک مفهوم لوگو کنید، اطمینان حاصل کنید که بازار هدف خود را به طور کامل شناخته اید. مشتری باید قادر باشد برخی از اطلاعات در مورد لوگوی شما را به راحتی کشف کند.
Wolff Olins یک نام تجاری برای حمایت از سرطان Macmillan، در کتاب جانسون اشاره شده است، بر اساس یک سری اظهارات “ما …” مطرح شده است که به پاسخ برخی از سوالات برند اصلی می پردازد. استراتژی در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از نام تجاری است. این موضوع به این معنی است که اغلب به مقیاس پروژه بستگی دارد، اما همه اینها با جواب به سوالات شروع می شود.
کتاب نام تجاری در پنج و نیم مرحله بسیار توصیه می شود تا به شما کمک کند تا تمام مراحل کلیدی فرایند نام تجاری را درک کنید. هنگامی که شما یک استراتژی را فرموله کردید، آن را مورد بررسی قرار دهید. اما در حین طراحی لوگو تاثیرگذار باید همواره منعطف باشید و از ایده های جدید پیش رو استفاده کنید.
برند بالا به طور گسترده ای به عنوان یک روند در سال 2016 اعلام شد، جنبش به اصطلاح ” یکپارچه سازی بازاریابی” توسط علامت تجاری ” Co-op” به شدت محبوب شد. نشانه اصلی آن در سال 1960 ایجاد شد و یکی از جوایز برند Impact Award را در این روند به دست آورد.
براساس برآوردهای جوایز برند Impact Bruce Duckworth و Mark Bonner در 2016، طراحی لوگو تنها بخش کوچکی از فرایند نام تجاری مدرن است. همانطور که بونن می گوید، هرم در حال چرخش است: مردم اکنون با یک نام تجاری از طریق یک تنوع وسیعی از نقطه های مختلف ارتباط برقرار می کنند و لوگو همیشه اولین نقطه تماس با یک نام تجاری نیست. این را در نظر داشته باشید که وقتی شما طراحی لوگو تاثیرگذار خود را توسعه می دهید: اهداف چند منظوره و انعطاف پذیر را در نظر بگیرید.
گوگل به عنوان بخشی از تعمیرات عمده لوگو، پس از 16 سال، فونت لوگوی خود را با فونت serif عوض کرد. در سال 2015، گوگل معروف ترین لوگوهای Serif خود را که بسیار دوست داشتنی تر و معروف تر از نسخه های قدیمی تر بود را رد کرد. اما یک فونت Serif هنوز هم می تواند انتخاب مناسب برای آخرین پروژه شما باشد، به ویژه اگر شما نیاز به یک احساس شیک و لوکس و یا سنتی و حرفه ای داشته باشید.
به هر حال برای طراحی لوگو تاثیرگذار، شما باید این نکات را همواره در نظر داشته باشید. امروز طراحی لوگو در جذب مشتری نقش به سزایی را بازی می کند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به بخشهای مختلف پنتازوم سر بزنید…